🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22424.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

دوربین آنر ۳۰ پرو پلاس در DxOMark با امتیاز ۱۲۵ در مقام دوم قرار گرفت

دوربین آنر ۳۰ پرو پلاس که به تازگی معرفی شده، توسط DxOMark مورد بررسی قرار گرفته. این دستگاه با کسب امتیاز ۱۲۵، پس از گوشی هواوی P40 پرو دوم شده است. این امتیاز، پرچمدار جدید آنر ...

دوربین - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کاشان استان اصفهان - آنر ۳۰ پرو پلاس که به تازگی معرفی شده، توسط DxOMark مورد بررسی قرار گرفته. این دستگاه با کسب امتیاز ۱۲۵، پس از گوشی هواوی P40 پرو دوم شده است.

این امتیاز، پرچمدار جدید آنر را بالاتر - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کاشان استان اصفهان - از گوشی‌های هواوی میت ۳۰ پرو 5G و اوپو فایند ایکس ۲ پرو در لیست DxOMark قرار می‌دهد. در حقیقت این دستگاه پس از هواوی P40 پرو در مقام دوم قرار گرفته است. دوربین این دو گوشی هوشمند - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کاشان استان اصفهان - شباهت زیادی - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کاشان استان اصفهان - به یکدیگر دارند، بنابراین تفاوت کم امتیاز آن‌ها منطقی به نظر می‌رسد.

دوربین آنر ۳۰ پرو پلاس در بخش عکس‌برداری امتیاز - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کاشان استان اصفهان - ۱۳۶ و در بخش فیلم‌برداری امتیاز ۱۰۴ را کسب کرده است. امتیاز کلی این دستگاه تنها ۳ امتیاز کمتر از هواوی P40 پرو است. سنسور اصلی دوربین پرچمدار آنر ۵۰ مگاپیکسلی ۱/۱.۲۸ اینچی است که تفاوتی با پرچمدار هواوی ندارد، البته فاقد لرزشگیر اپتیکال است. این دستگاه از سنسور اولترا واید ۱۶ مگاپیکسلی ۱/۳.۰۹ - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کاشان استان اصفهان - اینچی بهره می‌برد.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کاشان استان اصفهان

همانطور که از یک دوربین قدرتمند می‌توان انتظار داشت، گوشی جدید آنر در تمام شرایط نوری عملکرد مناسبی در زمینه نوردهی دارد. علاوه بر این موضوع، داینامیک رنج دوربین - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کاشان استان اصفهان - نیز توسط DxOMark تحسین - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کاشان استان اصفهان - شده است. تعادل رنگ سفید نیز در این دستگاه عملکرد خوبی دارد.

DxOMark در بررسی خود - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کاشان استان اصفهان - به رنگ‌های مناسب و دقت تعادل رنگ سفید در ویدیوها اشاره کرده، البته عملکرد آن در شرایط نوری ضعیف کاهش پیدا می‌کند. بر اساس اعلام - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر کاشان استان اصفهان - این وب‌سایت، فوکوس خودکار دوربین آنر ۳۰ پرو در زمان فیلم‌برداری عملکرد قابل توجهی دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone