🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کاشمر استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  4. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  5. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22407.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

تبلت گلکسی تب اس 6 لایت رسما معرفی شد

خردادماه سال گذشته بود که سامسونگ از تبلت گلکسی تب اس 6 رونمایی کرد و روز گذشته این شرکت کره ای نسخه دیگری از این محصول را با نام گلکسی تب اس 6 لایت معرفی ...

خردادماه سال گذشته بود که سامسونگ از تبلت گلکسی تب اس 6 رونمایی کرد و روز گذشته این شرکت کره ای نسخه - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کاشمر استان خراسان - دیگری از - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کاشمر استان خراسان - این محصول را با نام گلکسی تب اس 6 لایت معرفی کرد.

گلکسی تب اس 6 لایت بدنه فلزی یکپارچه ای دارد و به نمایشگر ۱۰.۴ اینچی LCD با رزولوشن ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل مجهز - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کاشمر استان خراسان - شده که ۰.۱ اینچ کوچک تر از پنل امولد مدل استاندارد با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است.

تازه ترین تبلت سامسونگ همانطور که انتظار می رود فاقد برخی امکانات نسخه استانداردش است که از آن جمله میتوان به تکنولوژی تشخیص اثر انگشت در زیر نمایشگر اشاره نمود.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کاشمر استان خراسان

توان پردازشی این محصول از یک چیپست هشت هسته ای با کمینه فرکانس هسته ۲.۳ گیگاهرتز تامین می - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کاشمر استان خراسان - شود و البته سامسونگ حرفی از اسم این چیپست به - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کاشمر استان خراسان - میان نیاورده اما تصور می شود که این تبلت به اگزینوس 9611 مجهز باشد.

۴ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دیگر امکانات این محصول - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کاشمر استان خراسان - را تشکیل می دهند. شاید بد نباشد اشاره کنیم که مدل پایه گلکسی تب اس 6 به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز است و مدل پریمیم آن ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد. البته سامسونگ درگاه کارت حافظه - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کاشمر استان خراسان - میکرو اس دی را هم برای تب اس 6 لایت در - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کاشمر استان خراسان - نظر گرفته که به لطف آن میتوان حافظه داخلی دستگاه را تا یک ترابایت افزایش داد.

در مورد امکانات نرم افزار هم باید بگوییم که گلکسی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کاشمر استان خراسان - تب اس 6 لایت به اندروید ۱۰ با پوسته One UI 2.0 مجهز شده که امکاناتی نظیر دارک مود دارد. این پوسته نرم افزاری همچنین قابلیت پاسخگویی به تماس های صوتی و پیام های متنی را هم دارد.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کاشمر استان خراسان

سامسونگ - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کاشمر استان خراسان - گلکسی تب اس 6 لایت به یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی در بخش پشتی بدنه و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در بخش جلویی مجهز شده و نکته جالب اینکه شرکت سازنده این محصول را به همراه استایلوس اس پن به دست مشتریانش می رساند. البته سامسونگ یک کاور کتابی هم برای این تبلت ساخته که که دارای چفت مغناطیسی است و جایگاهی برای قرارگیری قلم دارد و به صورت جداگانه فروخته خواهد شد.

تب اس 6 لایت از بلوتوث ۵، وای فای و شبکه ارتباطی LTE پشتیبانی می کند و یک جک هدفون ۳.۵ میلی متری نیز روی بدنه آن به چشم می خورد. برای بهبود تجربه صوتی کاربران نیز از تکنولوژی دالبی اتمس و همچنین اسپیکرهای تیون شده توسط شرکت AKG در بدنه این تبلت استفاده شده است.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کاشمر استان خراسان

انرژی مورد نیاز کلیه قطعات یاد شده در این محصول - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کاشمر استان خراسان - با کمک - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کاشمر استان خراسان - یک ۷۰۴۰ میلی آمپر ساعتی تامین می شود - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کاشمر استان خراسان - که از طریق پورت USB-C شارژ می گردد.

گلکسی تب اس 6 لایت در قالب سه گزینه رنگی خاکستری، صورتی و آبی در وبسایت - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کاشمر استان خراسان - اندونزی سامسونگ موجود است و هنوز جزئیاتی در مورد قیمت یا تاریخ عرضه آن به بازارهای - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کاشمر استان خراسان - جهانی ارائه نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ماهان نوشته شده درتاریخ 1402/05/10
سلام شما اطراف شهرک سپاه کاشمر مایکروفر جی پلاس GMW-M346S هم تعمیر میکنید؟
پاسخ: بله در شهرک سپاه شهر کاشمر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone