🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بانه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بانه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  2. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  5. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22418.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

تخریب دکل‌ها و حمله به کارکنان؛ اپراتورهای موبایل خواهان توقف کمپین ضد 5G

اپراتورهای موبایل از مخالفان شبکه 5G خواسته اند تا از حمله به کارکنان و آتش زدن دکل های مخابراتی دست بردارند و تأکید می کنند که شواهد علمی از بی ضرر بودن نسل بعد شبکه ...

اپراتورهای موبایل از مخالفان شبکه 5G خواسته اند تا از حمله به کارکنان و آتش زدن دکل های مخابراتی دست بردارند و تأکید - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بانه استان کردستان - می کنند که شواهد علمی از بی ضرر بودن نسل بعد شبکه ارتباطی خبر می دهند.

اخیراً تئوری توطئه بی پایه و اساسی در شبکه های اجتماعی مبنی بر مضر بودن نسل - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بانه استان کردستان - پنجم شبکه تلفن همراه (5G) برای سلامت مطرح و سبب شد تا افراد افراطی دکل های موبایل را در چندین کشور از جمله هلند به آتش بکشند. این - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بانه استان کردستان - در حالیست که جامعه علمی به کلی این ادعاها را رد می کند و سازمان جهانی بهداشت (WHO) نیز شبکه 5G را امن می داند.

راهنمای کمیسیون بین المللی محافظت در برابر تابش های غیریونساز (ICNIRP) نیز با در نظر گرفتن بیش از دو دهه تحقیق به این نتیجه رسید که شبکه های 5G هیچ ضرری برای عموم ندارند و میزان خطرناک بودن آن ها به اندازه شبکه - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بانه استان کردستان - های 4G و نور خورشید است.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بانه استان کردستان

«Philip Jansen» مدیر عامل شرکت مخابراتی بریتانیایی «BT» می گوید تا روز یکشنبه به 39 مهندس این شرکت حمله لفظی یا فیزیکی شده و یازده دکل موبایل نیز تخریب شده یا آسیب دیده اند. بیشتر مناطق آسیب دیده اصلاً تجهیزات 5G نداشته اند.

«Nick Jeffery» مدیرعامل - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بانه استان کردستان - اپراتور «Vodafone» می گوید یکی از دکل های این شرکت که پوشش موبایل را برای یکی از بیمارستان های شهر بیرمنگام فراهم می کرده، مورد - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بانه استان کردستان - حمله قرار گرفته است. وی می - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بانه استان کردستان - گوید:

«آتش زدن دکل های موبایل یعنی آسیب زدن به زیرساخت های - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بانه استان کردستان - ضروری ملی. این یعنی خانواده ها نمی توانند برای آخرین بار با عزیزانشان صحبت کنند. از آتش افروزان می خواهم به کاری که می کنند فکر کنند و دست - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بانه استان کردستان - از اقدامات - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر بانه استان کردستان - خود بردارند. فرض کنید پدر و مادر خودتان در بیمارستان است و فقط به خاطر اینکه عده ای یک دروغ خطرناک را باور کرده اند، نمی توانید با آنها صحبت کنید.»

لازم به ذکر است که دولت بریتانیا نیز اخیراً به آتش کشیده شدن دکل های 5G واکنش نشان داد و خواستار توقف آسیب رساندن به آنها شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر والیه نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
خوب هستید؟ میشه بگید شما منطقه طالقانی بانه اعزام کارشناس دارید؟
پاسخ: بله در طالقانی شهر بانه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone