🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  3. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  4. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  5. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22412.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

آیفون SE جدید معرفی شد؛ موبایل ۴۰۰ دلاری اپل

اپل از نسل دوم آیفون SE رونمایی کرد؛ موبایلی که طراحی ظاهری آن بیش از هرچیز یادآور آیفون ۸ است. اما مشخصاً سخت افزار آیفون SE به روز رسانی شده و حالا از چیپست «A13 ...

اپل از نسل دوم آیفون SE - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر خوانسار استان اصفهان - رونمایی کرد؛ موبایلی که طراحی ظاهری آن بیش از هرچیز یادآور آیفون ۸ است. اما مشخصاً سخت افزار آیفون SE به روز رسانی شده و حالا از چیپست «A13 Bionic» استفاده می‌کند و حافظه داخلی آن هم تا ۲۵۶ گیگابایت قابل سفارش - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر خوانسار استان اصفهان - است.

اپل در بیانیه‌ - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر خوانسار استان اصفهان - خبری‌اش می‌گوید که آیفون SE از نمایشگر «Retina HD» استفاده می‌کند و قابلیت «True Tone»  و پشتیبانی از «Dolby - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر خوانسار استان اصفهان - Vision» و «HDR10» در آن گنجانده شده. اما در کنار این قابلیت‌ها، مشخصا اولین نکته‌ای که با نگاهی کوتاه به موبایل متوجه آن می‌شوید، حاشیه‌های فوق‌العاده زیاد در بالا و پایین دستگاه است که بیشتر موبایل‌های سال ۲۰۱۵ را - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر خوانسار استان اصفهان - یادآوری می‌کند.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر خوانسار استان اصفهان

اما داستان چیپست، پردازنده مرکزی و پردازشگری گرافیکی متفاوت است و اپل از همان چیپست آشنای - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر خوانسار استان اصفهان - A13 Bionic استفاده کرده که سال پیش و در خانواده آیفون ۱۱ به کار رفته بود.

استفاده از همین چپیست به این مفهوم است که تک ماژول دوربین (علی‌رغم عجیب بودنش در سال ۲۰۲۰) بتواند کیفیتی کاملا قابل قبول ارائه دهد. در روزهایی که سنسورهای ۴۸ و ۶۴ مگاپیکسلی به وفور در میان‌رده‌های ۲۰۰ دلاری اندرویدی پیدا می‌شوند، اپل به سراغ همان عدد محبوبش یعنی یک - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر خوانسار استان اصفهان - سنسور ۱۲ مگاپیکسلی رفته که از گشودگی دیافراگم ۱.۸ بهره می‌برد.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر خوانسار استان اصفهان
نمونه تصویری که اپل می‌گوید با آیفون SE نسل جدید ثبت شده است.

برای تصاویر پرتره، در غیبت سنسور و لنز دوم، اپل به سراغ نوعی فناوری رفته که نامش را - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر خوانسار استان اصفهان - «سنجش عمق تک‌چشمی» (Monocular Depth Sensing) گذاشته است. این فناوری آنطور که اپل می‌گوید از یادگیری ماشین برای تشخیص عمق و چهره‌ها استفاده می‌کند.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر خوانسار استان اصفهان
نمونه تصویری که اپل می‌گوید با آیفون SE نسل جدید ثبت شده است.

در بخش ثبت ویدیو هم، اپل می‌گوید که دوربین آیفون SE از یک لرزشگیر ویدیوی «سینمایی» بهره می‌برد. در مشخصات فنی آن هم می‌شود دید که - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر خوانسار استان اصفهان - به لطف پردازنده قدرتمند، این آیفون قابلیت ضبط ویدیو با رزولوشن 4K و ۶۰ فریم بر ثانیه را در کنار صدای استریو دارد. در جلوی آیفون هم، اپل یک سنسور ۷ مگاپیکسلی را گنجانده است که این دوربین هم - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر خوانسار استان اصفهان - می‌تواند جلوه‌ی پرتره را برای کاربر ایجاد کند.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر خوانسار استان اصفهان

اما سایر موارد، مشترک با آیفون ۸ هستند و حتی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر خوانسار استان اصفهان - این موبایل با یک شارژر ۵ واتی در جعبه به دست خریدار می‌رسد و این در حالی است که این نسخه از آیفون، می‌تواند شارژ ۱۸ واتی را هم پشتیبانی کند. اگر تصمیم به خرید این موبایل دارید می‌توانید یک شارژر قدرتمندتر هم تهیه کنید، چون به هر حال اپل همیشه علاقه دارد به مشتریان خود محصولات جانبی بیشتری بفروشد.

این آیفون که قاب پشتی آن از شیشه ساخته شده از شارژ بی‌سیم سریع هم پشتیبانی می‌کند که می‌تواند دستگاه را در ۳۰ دقیقه از صفر به پنجاه درصد برساند. - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر خوانسار استان اصفهان - دیگر مشخصات آیفون جدید شامل استاندارد مقاومت در برابر گرد و خاک و مایعات «IP67» می‌شود؛ به این مفهوم که آیفون برای ۳۰ دقیقه تا عمق ۱ - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر خوانسار استان اصفهان - متری آب دوام می‌آورد.

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر خوانسار استان اصفهان

نسل اول آیفون SE، موبایلی کوچک و ۴ اینچی بود اما نسل دوم آن حالا تبدیل به یک موبایل ۴.۷ اینچی شده است که باید از خود بپرسیم آیا همچنان می‌توانیم به آن عنوان «کامپکت» را بدهیم؟ حاشیه‌های زیاد نمایشگر، - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر خوانسار استان اصفهان - جواب به این سوال را سخت - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر خوانسار استان اصفهان - می‌کنند. نکته بعدی درباره نمایشگر هم این است که دیگر خبری از تکنولوژی «3D Touch» که در سال‌های نه‌چندان دور، اپل هیاهوی زیادی پیرامون آن به راه انداخت، نیست.

اپل، آیفون جدید و ارزانش را از روز جمعه در سه رنگ مشکی، سفید و قرمز با قیمت ۳۹۹ دلار برای نسخه ۶۴ گیگابایتی می‌فروشد. برای نسخه ۱۲۸ گیگابایتی باید ۴۴۹ دلار و برای - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر خوانسار استان اصفهان - نسخه ۲۵۶ گیگابایتی نیز ۵۴۹ دلار هزینه کرد.

تیزر - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر خوانسار استان اصفهان - رسمی معرفی آیفون - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر خوانسار استان اصفهان - SE 2

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone