🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  5. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22419.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

اپل تولید آیفون 8 را متوقف کرد؛ مقایسه مشخصات با آیفون SE 2

حالا که اپل آیفون SE 2020 را رسما معرفی کرده تصمیم گرفته که به تولید آیفون 8 خاتمه دهد. اما با نگاهی به فروش خوب این گوشی در بازار و محبوبیت آن نزد کاربران احتمالا ...

حالا که اپل آیفون SE 2020 را رسما معرفی کرده تصمیم گرفته که به تولید آیفون 8 خاتمه دهد. اما با نگاهی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر رویان استان مازندران - به فروش خوب این گوشی در بازار و محبوبیت آن نزد کاربران احتمالا این سوال در ذهنتان - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر رویان استان مازندران - شکل می گیرد که چرا اپل دست به چنین اقدامی زده است؟ هرچند که علت این کار دقیقا روشن است: آیفون SE 2 تقریبا همان آیفون 8 است که به چیپست A13 اپل و نرم افزار بهتر در بخش دوربین مجهز شده و در قالب آپشن های رنگی متنوع تری به بازار می آید. این گوشی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر رویان استان مازندران - همچنین - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر رویان استان مازندران - نسبت به - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر رویان استان مازندران - قیمت اولیه آیفون 8 ارزان تر است و - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر رویان استان مازندران - در نتیجه دیگر دلیلی برای رقابت آن با دیگر محصولات شرکت سازنده اش باقی نمی ماند.

اپل همچنین تولید و فروش آیفون 8 پلاس را هم متوقف کرده اما شرایط در مورد این گوشی کمی پیچیده است. در حالی که امکان خرید آیفون 8 پلاس از فروشگاه های - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر رویان استان مازندران - اپل دیگر وجود ندارد، - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر رویان استان مازندران - هیچ محصولی با نام آیفون SE Plus هم از جانب اپل معرفی نشده تا جای این گوشی را بگیرد. بنابراین روشن است که اپل همچنان به برخی شرکای فروش خود اجازه می دهد که نسخه های پلاس باقیمانده در انبارهایشان را به فروش برسانند اما اینکه عرضه این گوشی تا چه زمانی ادامه پیدا می کند مساله ایست که هنوز مشخص نشده.

روشن است که اگر اپل در - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر رویان استان مازندران - کنار نسخه استاندارد آیفون SE 2 مدل پلاس آن را هم معرفی می کرد قدرت انتخاب برای کاربرانش بیشتر می شد اما شاید شرکت کالیفرنیایی تلاش دارد هواداران گوشی های بزرگ تر را به خرید آیفون 11 سوق - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر رویان استان مازندران - دهد و با حذف آیفون 8 پلاس مسیر را برای فروش تازه ترین آیفون هایش هموار نماید. در ادامه جدول مقایسه ای امکانات آیفون SE 2 یا آیفون 8 را مشاهده میکنید.

مدل

آیفون SE 2

آیفون - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر رویان استان مازندران - 8

قیمت ۳۹۹ دلار

۸۴۹ دلار

نمایشگر

۴.۷ اینچی (۱۳۳۴ در ۷۵۰)
IPS LCD
۴.۷ اینچی (۱۳۳۴ در ۷۵۰)
IPS LCD

چیپست

A13 Bionic

A11 Bionic

پردازنده گرافیکی

چهار هسته ای اپل

سه هسته ای اپل

رم

۳ گیگابایت

۲ گیگابایت

حافظه داخلی ۶۴، ۱۲۸، ۲۵۶ - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر رویان استان مازندران - گیگابایت

۶۴، ۲۵۶ گیگابایت

دوربین اصلی

۱۲ مگاپیکسلی (f/1.8)

۱۲ مگاپیکسلی (f/1.8)

دوربین سلفی

۷ مگاپیکسلی (f/2.2)

۷ مگاپیکسلی (f/2.2)

باتری

نامعلوم ۱۸۲۱ میلی آمپر ساعتی

تکنولوژی شارژ

USB با پشتیبانی از شارژ بیسیم چی

USB با پشتیبانی از شارژ بیسیم چی

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone