🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مرودشت استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مرودشت استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  2. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  3. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  4. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22414.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

پدیده موبایل‌های «طرح اصلی»؛ بیشترین نمونه‌ها سامسونگ، اپل و شیائومی هستند

کشور چین علاوه بر این که بسیاری از کارخانه‌های سازنده گوشی هوشمند را در خود جای داده، به عنوان مرکز تولید گوشی‌های جعلی نیز شناخته می‌شود. مَستِر لو یکی از افرادی است که به کمک ...

کشور چین علاوه بر این که بسیاری از کارخانه‌های سازنده گوشی هوشمند را در خود جای داده، به عنوان مرکز تولید گوشی‌های - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مرودشت استان فارس - جعلی نیز شناخته می‌شود. مَستِر لو یکی از افرادی است که به کمک اپ‌های بنچمارک، به سراغ شناسایی گوشی‌های - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مرودشت استان فارس - جعلی می‌رود و آمار و ارقام آن‌ها را اعلام می‌کند. بر اساس گفته‌های او در فصل اول سال ۲۰۲۰، تعداد گوشی‌های جعلی اپل، سامسونگ و شیائومی بیش از باقی گوشی‌ها بودند.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مرودشت استان فارس

پیش از این که به سراغ آمار و ارقام برویم، لازم به ذکر بوده که نحوه شناسایی این گوشی‌ها به کمک اپ‌های بنچمارک مانند انتوتو و گیک بنچ میسر می‌شود. اپ‌های بنچمارک عموما داده‌هایی را استخراج می‌کنند که پیدا کردن آن‌ها در بخش «About Phone» - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مرودشت استان فارس - برای کاربر عادی مقدور نیست. - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مرودشت استان فارس - مستر لو (Master Lu) اعلام کرده - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مرودشت استان فارس - که از ۹ گوشی برتر این لیست، بیشتر گوشی‌های جعلی یا سامسونگ هستند یا آیفون. کمپانی شیائومی نیز با چند نماینده در این لیست حاضر شده است.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مرودشت استان فارس

در هر صورت از ۱۲۹۵۴۵۷ گوشی تست شده در فصل اول سال ۲۰۲۰ توسط این شخص، ۷۹۳۱ گوشی جعلی بوده است. ۵ مدل برتر این لیست به ترتیب عبارتند از:

  • سامسونگ W2019
  • آیفون X
  • آیفون ۸
  • آیفون XS Max
  • شیائومی می مکس ۳

سامسونگ W2019 بیشترین تعداد نسخه جعلی را با ۴۹۸ دستگاه داشته است. البته نمی‌توان مشخص کرد که اپ بنچمارک از یک مدل گوشی چندین بار تست گرفته است یا واقعا این تعداد گوشی را تست کرده. آیفون X اپل با ۲۴۶ دستگاه جعلی در رتبه دوم و آیفون ۸ با ۲۱۳ دستگاه جعلی در رتبه سوم قرار دارد. پرچمدار سال گذشته کمپانی کوپرتینویی نیز با ۱۷۲ مدل جعلی بر جایگاه چهارم تکیه زده است.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مرودشت استان فارس

نکته جالب این لیست اما حضور گوشی‌های جعلی و فیک شیائومی است. از آن‌جایی که این کمپانی خود چینی بوده - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مرودشت استان فارس - و گوشی‌های نسخه این بازار را نیز با قیمت‌های بسیار پایین‌تری نسبت به مدل‌های بین‌المللی عرضه می‌کند، چندان منطقی به نظر نمی‌رسد که شخصی به دنبال نسخه جعلی آن‌ها برود. - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مرودشت استان فارس - در هر صورت گوشی میان‌رده می - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مرودشت استان فارس - مکس ۳ این کمپانی، ۱۲۷ دستگاه جعلی در بازار چین داشته است.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مرودشت استان فارس

اگر بخواهیم پراکندگی گوشی‌های جعلی این - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مرودشت استان فارس - کمپانی‌ها را در استان‌های مختلف چین بررسی کنیم، می‌بینیم به ترتیب نزولی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر مرودشت استان فارس - استان‌های گوانگدونگ، شاندونگ، هِنان، هِبی، سیچوان، جیانگسو، هونان، ژِجیانگ، ژیانگزی و گوانگزی بیشترین تقاضا برای گوشی‌های جعلی را داشته‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone