🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کازرون استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کازرون استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  3. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22420.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

حمایت مالی اسنپ از رانندگانش در شرایط شیوع کرونا

اسنپ اعلام کرد که برای حمایت از رانندگانش که در ایام شیوع کرونا و کاهش مسافرین با مشکلات مالی مواجه شده‌اند، وام قرض‌الحسنه پرداخت می‌کند. پس از شیوع ویروس کرونا و کاهش رفت‌وآمدهای شهری، تاکسی‌های ...

اسنپ اعلام کرد که برای حمایت از رانندگانش که در ایام شیوع کرونا و کاهش مسافرین با مشکلات مالی مواجه شده‌اند، وام قرض‌الحسنه پرداخت می‌کند.

پس از شیوع ویروس کرونا و کاهش رفت‌وآمدهای شهری، تاکسی‌های اینترنتی یکی از کسب‌وکارهایی بودند که با رکود اقتصادی مواجه شدند. از همین رو شرکت اسنپ در نظر - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کازرون استان فارس - دارد به ۵هزار نفر از رانندگانی که پیش از شیوع کرونا به طور تمام‌وقت در این سامانه فعال بودند وام ۲ میلیون تومانی با بهره صفر درصد اعطا کند.

«ژوبین علاقبند»، مدیرعامل اسنپ، درباره هدف از تخصیص این وام حمایتی گفته که آنها خودشان - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کازرون استان فارس - هم در اسنپ به این امر واقف هستند که مردم باید از رفت و آمدهای غیر ضروری خود پرهیز نمایند - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کازرون استان فارس - و با علم بر این موضوع تصمیم گرفته‌اند که به رانندگان فعال خود در روزهای گذشته کمکی برای امرار معاش این روزهایشان کنند.

مدیرعامل اسنپ تخصیص وام قرض‌الحسنه را قدم اول این سامانه در حمایت از همراهان همیشگی‌اش می‌داند و عنوان می‌کند که به زودی جزئیات طرح حمایتی در قالب وام ۵ میلیون تومانی ویژه رانندگانی که در مسیر خدمت‌رسانی خود به ویروس کرونا مبتلا - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کازرون استان فارس - شده‌اند نیز اعلام خواهد شد. اسنپ در نظر دارد با اجرای طرح وام ۵ میلیون تومانی خود برای رانندگانی که به این ویروس مبتلا شده‌اند، شرایط آسوده‌تری را رقم بزند تا این افراد بتوانند بدون دغدغه مالی دوران نقاهت خود را سپری و هزینه‌های جاری‌شان را - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کازرون استان فارس - در دوران قرنطینه تامین کنند.

گفتنیست - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کازرون استان فارس - رانندگان اسنپ می‌توانند از طریق باشگاه رانندگان اسنپ جزئیات این دو وام - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کازرون استان فارس - را پیگیری کنند.

روابط عمومی اسنپ درباره جزییات بیشتر این وام‌های قرض الحسنه‌ می‌گوید: «وام ۲۰میلیون ریالی این سامانه - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کازرون استان فارس - برای حمایت از رانندگان فعالش با اقساط ۱۰ ماهه خواهد بود. اسنپ برای تسهیل دریافت این وام - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کازرون استان فارس - شرایط ویژه‌ای در نظر گرفته و متقاضیان بدون نیاز به ضامن می‌توانند وام خود را دریافت کنند.»

به گفته روابط عمومی اسنپ، ملاک انتخاب افراد برای دریافت این وام میزان فعالیت آنها در ۶ماه گذشته خواهد بود و ۵هزار نفر واجدین شرایط از بین رانندگان فعال ناوگان اسنپ انتخاب می‌شوند. همچنین - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کازرون استان فارس - اسنپ در نظر دارد به منظور - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کازرون استان فارس - به حداقل‌ رساندن رفت‌وآمدها برای اخذ این وام سازوکار ویژه‌ای در نظر بگیرد که جزئیات - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کازرون استان فارس - آن از طریق باشگاه رانندگان اسنپ اطلاع‌رسانی می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone