🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر قزوین استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر قزوین استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  5. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22422.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات سرفیس بوک ۳ فاش شد؛ پردازنده «کامت لیک» و کارت گرافیک Quadro

مایکروسافت امسال از سرفیس بوک ۳ و سرفیس گو ۲ رونمایی خواهد کرد. بر اساس جدیدترین اطلاعات فاش شده توسط یک فروشگاه، سرفیس بوک ۳ به کارت‌ گرافیک Quadro و حداکثر ۳۲ گیگابایت رم مجهز ...

مایکروسافت امسال از سرفیس بوک ۳ و سرفیس گو ۲ رونمایی خواهد کرد. بر اساس جدیدترین اطلاعات فاش شده توسط یک فروشگاه، سرفیس بوک ۳ به کارت‌ گرافیک Quadro و حداکثر ۳۲ گیگابایت رم مجهز - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر قزوین استان زنجان - می‌شود.

در گذشته نیز شنیده‌ها به این موضوع اشاره کرده بودند که - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر قزوین استان زنجان - مایکروسافت در یکی از مدل‌های لپ‌ تاپ آینده خود از کارت گرافیک انویدیا Quadro استفاده می‌کند. در حالی که گزارش‌ها به استفاده از پردازنده‌های ۱۰ نانومتری «آیس لیک» اینتل در - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر قزوین استان زنجان - این دستگاه اشاره - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر قزوین استان زنجان - کرده بودند، به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد آن را به پردازنده‌های «کامت لیک» مجهز کند. اگرچه این کار باعث افزایش قدرت پردازنده گرافیکی مجتمع می‌شود، اما همچنان برای - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر قزوین استان زنجان - کارهای گرافیکی سنگین به کارت‌های گرافیک مجزا نیاز خواهید - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر قزوین استان زنجان - داشت.

بر اساس - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر قزوین استان زنجان - اطلاعات WinFututre، سرفیس بوک ۳ در بالاترین نسخه خود به ۳۲ گیگابایت رم مجهز می‌شود که دو برابر میزان - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر قزوین استان زنجان - رم مورد استفاده در سرفیس بوک ۲ است. لپ تاپ جدید مایکروسافت حداکثر با ۱ ترابایت حافظه SSD در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. همانند نسل قبلی، کاربران می‌توانند این محصول را در نسخه‌های ۱۳.۵ و ۱۵ اینچی سفارش دهند.

اطلاعات فاش - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر قزوین استان زنجان - شده توسط این خرده فروشی به قیمت ۱۰۰۰ تا ۴۰۰۰ یورویی این لپ تاپ اشاره می‌کند. قیمت - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر قزوین استان زنجان - ۱۰۰۰ یورو برای این محصول منطقی نیست و WinFuture ادعا کرده قیمت پایه سرفیس بوک ۳ در حدود ۲۰۰۰ یورو خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر قزوین استان زنجان

علاوه بر این لپ تاپ، بخشی از مشخصات سرفیس گو ۲ نیز فاش شده. این تبلت از نظر پردازنده در دو نسخه با پردازنده‌های اینتل پنتیوم گلد 4425Y و Core m3-8100Y وارد بازار می‌شود که تفاوتی با اطلاعات - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر قزوین استان زنجان - FCC ندارد. مدل مجهز به پردازنده پنتیوم با - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر قزوین استان زنجان - ۴ - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر قزوین استان زنجان - گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه eMMC یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه SSD به فروش می‌رسد. نسخه بهره‌مند از پردازنده Core m3، با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

مایکروسافت سرفیس گو ۲ را به نمایشگر ۱۱ اینچی با رزولوشن ۱۸۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل مجهز می‌کند که در مقایسه - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر قزوین استان زنجان - با سرفیس گو اصلی بزرگتر است. قیمت این تبلت در محدوده ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ یورو قرار دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone