🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  3. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  5. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22409.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ به بالاترین سرعت اینترنت در بستر 5G mmWave دست پیدا کرد

شرکت‌های زیادی در حال کار روی شبکه 5G هستند و اکثر پرچمداران ۲۰۲۰ از این شبکه پشتیبانی می‌کنند. اخیرا سامسونگ اعلام کرده با ترکیب طیف ۸۰۰ مگاهرتز mmWave و فناوری MU-MIMO، به سریع‌ترین سرعت 5G ...

شرکت‌های زیادی در حال کار روی شبکه 5G هستند و اکثر - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کاشان استان اصفهان - پرچمداران ۲۰۲۰ از این شبکه پشتیبانی می‌کنند. اخیرا سامسونگ اعلام کرده با ترکیب طیف ۸۰۰ مگاهرتز mmWave و فناوری MU-MIMO، به سریع‌ترین سرعت 5G در شرایط آزمایشگاهی، ۸.۵ گیگابیت بر ثانیه دست پیدا کرده است.

این برند کره‌ای با - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کاشان استان اصفهان - استفاده از طیف ۸۰۰ مگاهرتز موج میلی‌متری (mmWave) موفق به دسترسی به حداکثر سرعت ۸.۵ گیگابیت بر ثانیه روی دو گوشی هوشمند در تست آزمایشگاهی شده. با توجه به این موضوع، حداکثر سرعت هر یک از این دستگاه‌ها تقریبا به ۴.۳ گیگابیت بر ثانیه رسیده است.

سامسونگ اعلام کرده که آزمایش آن - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کاشان استان اصفهان - نشان می‌دهد که mmWave امکان دستیابی به سرعت‌های گیگابیتی را فراهم می‌کند، موضوعی که باندهای طیف پایین‌تر قادر به انجام آن نیستند. در حال حاضر موج میلی‌متری رکورددار سرعت است و سامسونگ با آزمایش خود نشان می‌دهد که چگونه می‌توان سرعت دانلود را توسط چندین - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کاشان استان اصفهان - دستگاه افزایش داد.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کاشان استان اصفهان

بر اساس اعلام این - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کاشان استان اصفهان - شرکت کره‌ای، پهنای باند بالا در طیف mmWave، به اپراتورهای موبایل اجاره می‌دهد که سرعت‌های چند گیگابیتی در بستر شبکه 5G را برای کاربران خود فراهم کنند. علاوه بر این، اپراتورها می‌توانند سرویس‌های جدیدی مانند - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کاشان استان اصفهان - استریم ویدیوهای 8K و واقعیت افزوده برای یادگیری از راه دور را در اختیار کاربران خود قرار دهند.

در حال حاضر - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کاشان استان اصفهان - برخی کشورها مانند ژاپن، کره جنوبی و ایالات متحده آمریکا استفاده از 5G mmWave را مدنظر قرار داده‌اند و دو کشور از میان آن‌ها نیز به صورت تجاری از موج میلی‌متری در سرویس‌های 5G خود استفاده می‌کنند. به اعتقاد سامسونگ، در سال‌های آینده ۱۵ کشور دیگر از 5G mmWave استفاده خواهند کرد.

سامسونگ در ماه‌های گذشته به شدت مشغول استقرار شبکه‌های 5G در - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کاشان استان اصفهان - کشور کره جنوبی بود. اوایل ماه - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کاشان استان اصفهان - جاری میلادی اعلام شد که 5.36 میلیون کاربر در این کشور از - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کاشان استان اصفهان - گوشی‌های 5G استفاده - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کاشان استان اصفهان - می‌کنند که نشان از محبوبیت بالای این شبکه دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone