🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  5. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22421.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

حذف ۴۹ افزونه مخرب از گوگل کروم که کیف پول رمزارز را سرقت می‌کردند

گوگل ۴۹ افزونه مخرب را از مرورگر کروم حذف کرد. این افزونه ها خود را به عنوان کیف پول واقعی رمزارز معرفی کرده ولی پشت پرده داده های خصوصی کیف پول را با استفاده از ...

گوگل ۴۹ افزونه مخرب را از مرورگر کروم حذف کرد. این افزونه ها خود را به عنوان کیف پول واقعی رمزارز معرفی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر چناران استان خراسان - کرده ولی پشت پرده داده های خصوصی کیف پول را با استفاده از کدهای مخرب سرقت می کردند.

این ۴۹ افزونه مخرب توسط - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر چناران استان خراسان - «Harry - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر چناران استان خراسان - Denley»، محقق امنیتی پلتفرم MyCrypto کشف شده و به گفته وی ظاهراً توسط یک - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر چناران استان خراسان - شخص یا گروه (احتمالاً هکرهای روسی) ساخته شده اند.

محقق امنیتی یاد شده می گوید افزونه های مخرب خود را جای اپلیکیشن های شناخته شده کیف پول رمزارز - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر چناران استان خراسان - مثل Ledger, Trezor, Jaxx, Electrum, MyEtherWallet, MetaMask, Exodus و KeepKey جا می زدند. این افزونه ها دقیقاً مشابه افزونه های حقیقی عمل می کنند با این تفاوت که هر گونه اطلاعات وارد شده توسط کاربر در سرور هکرها و یا گوگل فرم ذخیره می شود.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر چناران استان خراسان

البته هکرها کیف پول رمزارز را بلافاصله سرقت نمی کنند. «Denley» برای آزمایش این مورد، اطلاعات یک اکانت آزمایشی را در یکی از این افزونه ها وارد کرد و متوجه شد کیف پول وی به طور آنی خالی نشده است. به گفته او این مساله می تواند دو دلیل داشته باشد؛ یا هکرها فقط از اکانت های با ارزش سرقت می کنند یا هنوز نتوانسته - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر چناران استان خراسان - اند فرایند سرقت را اتوماتیک کنند و باید به شکل دستی به اکانت ها دسترسی پیدا کنند.

محقق امنیتی یاد شده می گوید هکرها همچنان با استفاده از افزونه های مخرب در حال سرقت از کاربران - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر چناران استان خراسان - هستند و پیش بینی کرده در ماه های آینده افزونه های مخرب دیگری در فروشگاه کروم قرار گیرند.

او به کاربران توصیه کرده تا در صورت هک شدن کیف پول الکترونیکی توسط افزونه های کروم، شکایت خود را به سایت «CryptoScamDB» ارسال کنند تا او و تیمش با سرعت بیشتری افزونه های مخرب را شناسایی کرده و آن ها را از کروم حذف کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone