🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  3. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22410.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

واحد CPU سامسونگ تا قبل از تعطیلی سرگرم توسعه پردازنده گلکسیS21 بود

هسته‌های پردازشی مانگوس از سال ۲۰۱۶ و با گلکسی S7 به پرچمدارهای سامسونگ راه پیدا کردند. کمپانی کره ای سال گذشته این بخش را به دلایلی تعطیل کرد تا گلکسی S20 آخرین پرچمدار میزبان آنها تبدیل شود. ...

هسته‌های پردازشی مانگوس از سال ۲۰۱۶ و - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر شهرضا استان اصفهان - با گلکسی S7 به پرچمدارهای سامسونگ راه پیدا کردند. کمپانی کره ای سال گذشته این بخش را به دلایلی تعطیل کرد تا گلکسی S20 آخرین پرچمدار میزبان آنها تبدیل شود. حالا شواهدی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر شهرضا استان اصفهان - منتشر شده که نشان می دهد متخصصان سامسونگ پیش از تعطیلی این واحد دستکم در حال توسعه ۲ پردازنده سفارشی مانگوس بوده‌اند.

این گزارش بر اساس ۴ پروفایل لینکدین مطرح شده که نام مانگوس M6 در همه آنها به - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر شهرضا استان اصفهان - چشم می خورد. از آنجا که هسته M5 در گلکسی S20 به کار رفته این مدل ناکام احتمالا در پرچمدار بعدی جاخوش می‌کرد.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر شهرضا استان اصفهان

در یکی از این پروفایل ها به مانگوس M7 نیز اشاره شده که از برنامه ریزی بلند مدت برای تعبیه - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر شهرضا استان اصفهان - نسل هفتم پردازنده سفارشی در پرچمدارهای - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر شهرضا استان اصفهان - ۲۰۲۲ حکایت دارد، برنامه‌ای که البته پیش از این کنار گذاشته شده است.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر شهرضا استان اصفهان

طبیعی است که متخصصان سامسونگ مدت‌ها - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر شهرضا استان اصفهان - قبل از تعطیلی این بخش روی هسته‌های پردازشی سفارشی کار می کرده‌اند چرا که طراحی، تولید و عرضه محصولات مجهز به آنها به مدت ها زمان نیاز دارد. البته با اطمینان نمی توان گفت که تعطیلی واحد مذکور به معنی کنار گذاشته کامل مانگوس M6 - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر شهرضا استان اصفهان - باشد و شاید کمپانی در مقیاس کوچکتر هنوز سرگرم کار روی آن است.

سری گلکسی S20 مجهز به چیپست اگزینوس و هسته سفارشی M5 به واسطه عملکرد ضعیف‌تر نسبت به مدل مجهز به تراشه اسنپدراگون در برخی تست های گرافیکی و پردازشی مورد انتقاد قرار - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر شهرضا استان اصفهان - گرفته. این در حالی است که در تعدادی دیگر از  تست‌ها عملکرد اگزینوس در مصرف باتری بهتر از - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر شهرضا استان اصفهان - نسخه با چیپست کوالکام بوده است.

گزارش مربوط به پردازنده سفارشی و معرفی نشده سامسونگ در حالی منتشر شده که خبرهایی مبنی بر تمایل گوگل به توسعه چیپست اختصاصی برای موبایل و لپتاپ‌های سری پیکسل به گوش می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone