🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر چمخاله استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  2. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  3. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22404.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

اطلاعات اولیه‌ای از اسپیکر هوشمند هواوی منتشر شد

کمپانی هواوی اخیرا پتنتی برای یک اسپیکر هوشمند ثبت کرده که اطلاعات جالبی را افشا می‌کند. بر اساس عکس‌های منتشر شده همراه این پتنت، می‌توان دید که هواوی تمرکز خود را بر هماهنگی اسپیکر هوشمند ...

کمپانی هواوی اخیرا پتنتی برای - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر چمخاله استان گیلان - یک اسپیکر هوشمند ثبت کرده که اطلاعات جالبی را افشا می‌کند. بر اساس عکس‌های منتشر شده همراه این پتنت، - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر چمخاله استان گیلان - می‌توان دید که هواوی تمرکز خود را بر هماهنگی اسپیکر هوشمند با سالن نشیمن کاربران گذاشته تا با طراحی یکپارچه‌ای میان وسایل خانه طرف باشیم.

هواوی برای طراحی اسپیکر هوشمند خود، طراحی بیضی شکلی را در نظر گرفته که بخش بالایی آن نسبت به لبه‌ها - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر چمخاله استان گیلان - کمی برآمده‌تر است. بر - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر چمخاله استان گیلان - اساس عکس‌های موجود، می‌دانیم که در بخش جلویی اسپیکر هوشمند هواوی، دکمه روشن و خاموش، تنظیم حجم صدا، کنترل وضعیت بلوتوث و یک دکمه دایره‌ای شکل قرار دارد که - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر چمخاله استان گیلان - به - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر چمخاله استان گیلان - نظر می‌رسد برای تغییر آهنگ تعبیه شده است.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر چمخاله استان گیلان

پورت USB در لبه سمت چپ دیده می‌شود که انتظار داریم از آن به منظور شارژ دستگاه استفاده - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر چمخاله استان گیلان - شود. به نظر می‌رسد اسپیکر هوشمند هواوی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر چمخاله استان گیلان - از درگاه ورودی میکرو SD نیز بهره ببرد. به صورت کلی می‌توان - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر چمخاله استان گیلان - گفت طراحی کلی اسپیکر هوشمند هواوی جالب و کاربر پسند است و در صورت استفاده از آن در خانه، توجه خاصی را به خود جلب نمی‌کند.

همچنین انتظار - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر چمخاله استان گیلان - می‌رود این اسپیکر هوشمند، از دستیار صوتی اختصاصی هواوی به نام سلیا (Celia) نیز پشتیبانی کند. از آن جایی که این - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر چمخاله استان گیلان - دستیار هوشمند در - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر چمخاله استان گیلان - گوشی هواوی P40 پرو نیز تعبیه شده، می‌توان گفت احتمالا اسپیکر جدید هواوی از دیگر ویژگی‌های هوشمند نیز بهره خواهد برد. البته کمپانی چینی اطلاعات دیگری از اسپیکر خود منتشر نکرده و برای مثال نمی‌دانیم ظرفیت باتری چقدر خواهد بود یا این که آیا نسبت به نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر چمخاله استان گیلان - است یا نه.

با این حال چون اطلاعات فوق از یک پتنت به دست آمده، نباید شاهد معرفی آن در آینده‌ای نزدیک باشیم. همچنین از - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر چمخاله استان گیلان - اطلاعات اولیه می‌توان متوجه شد که این اسپیکر هنوز به بلوغ طراحی نرسیده و هر بخشی از آن - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر چمخاله استان گیلان - نیز می‌تواند تغییر کند. در نهایت باید دید این کمپانی چینی چه ایده‌ای در سر دارد و آیا می‌تواند با دیگران رقابت - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر چمخاله استان گیلان - کند - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر چمخاله استان گیلان - یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone