🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سلفچگان استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سلفچگان استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  3. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15619.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

افشای مشخصات کامل سونی اکسپریا ۱ مارک ۳ پیش از رونمایی رسمی

انتظار می‌رود سونی روز چهارشنبه ۲۵ فروردین‌ماه از گوشی هوشمند اکسپریا ۱ مارک ۳ رونمایی کند. پیش از فرا رسیدن موعد رونمایی، رندر و مشخصات این موبایل جدید به اشتراک گذاشته شده که از طراحی ...

انتظار می‌رود سونی روز چهارشنبه ۲۵ فروردین‌ماه از گوشی هوشمند اکسپریا ۱ مارک - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سلفچگان استان قم - ۳ رونمایی کند. پیش از فرا رسیدن موعد رونمایی، رندر و مشخصات این موبایل جدید به اشتراک گذاشته شده که از طراحی کلی مشابه با نسل قبلی و برخی تغییرات در مشخصات آن خبر می‌دهد.

وب‌سایت «AndroidNext«، با انتشار رندری از سونی اکسپریا ۱ مارک ۳، مشخصات آن را یک روز مانده به موعد رونمایی به اشتراک گذاشته است. این رندر کیفیت خوبی ندارد، ولی با کمی دقت به خوبی مشخص است که پرچمدار جدید سونی نیز از طراحی کلی تقریبا مشابه اکسپریا ۱ مارک - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سلفچگان استان قم - ۲ که سال گذشته میلادی معرفی شد، بهره می‌برد.

با توجه به رندر مشخص است که ضخامت دستگاه در قسمت ماژول دوربین در موبایل جدید نسبت به نسخه قبلی افزایش یافته و اکسپریا ۱ مارک ۳ مجهز به لنز دوربین پریسکوپی مربعی شکل است.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سلفچگان استان قم

در توضیح مشخصات دستگاه نیز به این نکته - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سلفچگان استان قم - اشاره شده که موبایل جدید از دوربین پریسکوپی به جای تله فوتو بهره می‌برد. با نگاهی به رندر فاش شده، به خوبی دیده می‌شود که باید - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سلفچگان استان قم - منتظر دستگاهی با حفره نمایشگر برای دوربین سلفی باشیم. در حال حاضر بیشتر گوشی‌های پرچمدار با چنین طراحی برای دوربین سلفی به بازار عرضه - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سلفچگان استان قم - می‌شوند.

با توجه به اطلاعات به اشتراک گذاشته - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سلفچگان استان قم - شده، به نظر می‌رسد سونی اکسپریا ۱ مارک ۳ مجهز به دوربین اصلی ۱۲.۲ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض و لنز پریسکوپی ۱۲.۲ مگاپیکسلی و حسگر ToF خواهد بود. دوربین سلفی این دستگاه احتمالا ۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

این پرچمدار ژاپنی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سلفچگان استان قم - از - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سلفچگان استان قم - نمایشگر - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سلفچگان استان قم - ۶.۵ اینچی با رزولوشن 4K و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. همچنین به نظر می‌رسد موبایل جدید سونی با چیپست اسنپدراگون ۸۸۸، رم ۱۲ گیگابایتی و اندروید ۱۱ در دسترس کاربران قرار بگیرد. باتری دستگاه جدید ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود که نسبت به باتری - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سلفچگان استان قم - ۴۰۰۰ میلی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سلفچگان استان قم - آمپر ساعتی اکسپریا ۱ مارک ۲ ارتقا یافته است. در اطلاعات اخیر اشاره‌ای به سرعت شارژ دستگاه نشده، اما ظاهرا موبایل جدید از فناوری شارژ بی‌سیم - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر سلفچگان استان قم - نیز پشتیبانی خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone