🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
  2. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکل اکثرا در انواع ال سی دی ها رخ می دهد و ممکن است به خاطر کارکرد و عمر زیاد تلویزیون شما باشد.
  3. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
  4. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
  5. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29478.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

اسپیکر ضد آب JBL فلیپ 5 معرفی شد

به گزارش رسانه‌ها شرکت JBL یکی از شلوغ‌ترین غرفه‌های نمایشگاه CES 2019 محسوب می‌شود چرا که گزینه‌های زیادی برای سرگرم کردن کاربران فراهم کرده است. این برند معتبر در همین نمایشگاه، آمپلی فایر‌های پیشرفته، بلندگو‌های ...

به گزارش رسانه‌ها شرکت JBL یکی از شلوغ‌ترین غرفه‌های نمایشگاه CES 2019 محسوب می‌شود چرا که گزینه‌های زیادی برای سرگرم کردن کاربران فراهم کرده است. این برند معتبر در همین نمایشگاه، آمپلی فایر‌های پیشرفته، - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بلندگو‌های خانگی سری جدید هدفون‌ها و ایرپاد‌های بی سیم معرفی کرده است. با این وجود، محبوبترین - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - محصول این شرکت بدون شک نسل جدید اسپیکر معروف JBL فلیپ 5 محسوب می‌شود که توجه تمامی کاربران را به خود جلب کرده است.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

این محصول در واقع جانشینی برای بلنگوی فلیپ 4 به - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - شمار می‌رود که سال ۲۰۱۷ معرفی شده و قابلیت‌های زیادی به آن اضافه نشده است. با این وجود اسپیکر JBL فلیپ 5 به طراحی آکوستیک جدید و درایو‌های تازه‌ای مجهز شده که کارایی آن - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - را بهتر کرده است. این مسئله موجب شده که کیفیت - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - صدا کمی پیشرفت کند - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - و همچنین باس بهتری به محتوای صوتی اضافه شود.

همچنین بلندگوی فلیپ 5 موفق شده استاندارد IPX7 برای مقاومت در برابر - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - آب کسب کند و از عمر باتری ۱۲ ساعته بهره - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - می‌برد. نکته قابل توجه این است که یک درگاه  USB Type-C نیز برای این اسپیکر در نظر گرفته شده که راحتی کاربر را فراهم آورده است.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

البته بلندگوی فلیپ 5 از وای فای پشتیبانی نمی‌کند و به قابلیت‌های دستیار هوشمند نیز مجهز نشده است. به هر حال اسپیکر JBL فلیپ 5 هنوز بهترین گزینه‌ی کلاسیک برای پخش موسیقی به شمار می‌رود و خرید آن نیز هزینه‌ی بالایی نمی‌طلبد.

بلندگوی JBL فلیپ 5 قرار است در ۱۱ رنگ مختلف عرضه شود و کاربران می توانند آن را با صرف هزینه‌‌ای معادل ۱۰۰ دلار خریداری نمایند.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

علاوه بر این محصول، کمپانی JBL از یک اسپیکر کوچک بلوتوثی برای کودکان معرفی کرده که  از یک باتری با عمر ۵ ساعت بهره می‌برد. این محصول که JBL JR POP نام گرفته و موفق شده لیسانس IPX7 را برای مقاومت در برابر آب کسب کند. این - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بلندگوی بلوتوثی کوچک قرار است در ۶ رنگ مختلف عرضه شود و قیمتی در حدود ۳۰ دلار خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone