🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  3. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24717.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

کارت هوشمند ملی تولید داخل به زودی به دست شهروندان می‌رسد

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور خبر از تولید و عرضه ۳۲۴ هزار و ۹۸۳ قطعه کارت ملی هوشمند تولید داخل داده و اعلام کرده که به زودی این کارت‌ها صادر و به مردم تحویل داده ...

سخنگوی سازمان ثبت - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اسدآباد استان همدان - احوال کشور خبر از تولید و عرضه ۳۲۴ هزار و ۹۸۳ قطعه کارت ملی هوشمند تولید داخل داده و اعلام - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اسدآباد استان همدان - کرده که به زودی این کارت‌ها صادر و به مردم تحویل داده خواهد شد.

«سیف الله ابوترابی» در نشست خبری روز یکشنبه اعلام کرد که ۵۵ میلیون و ۸۷ هزار و ۸۹۰ نفر مراحل تکمیل ثبت‌نام کارت هوشمند ملی را انجام داده‌اند که برای ۴۶ میلیون و ۲۲۰ هزار و ۵۷۲ نفر کارت ملی صادر شده و - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اسدآباد استان همدان - ۴۵ میلیون و ۴۸۷ هزار و ۴۳۳ نفر کارت خود را دریافت کرده‌اند.

بیش از یک سال پیش بود که سازمان ثبت احوال وعده عرضه کارت‌های ملی هوشمند تولید داخل را داده بود و حالا بعد از گذشت یک سال و نیم این موضوع تحقق یافته است. ابوترابی نیز دلیل این تاخیر را این‌گونه توضیح می‌دهد:

«تاخیر بیش از یک و نیم سال را در این باره می‌پذیریم؛ از اسفند سال ۹۶ با مشکل تامین بدنه کارت مواجه شده‌ایم و از آغاز سال ۹۷ با شرکت‌های متولی که چاپخانه دولتی متولی تامین و تولید آن است، وارد مذاکره شدیم و - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اسدآباد استان همدان - تلاش‌ها - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اسدآباد استان همدان - آغاز و قرار شد که بدنه کارت ایرانی مشابه خارجی باشد، آزمایشات طولانی انجام شد و در آغاز نیمه اول امسال شاهد تولید ۳۲۴ هزار - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اسدآباد استان همدان - و ۹۸۳ کارت تولید داخل بودیم که به ما تحویل داده شد و آن را به مردم دادیم.»

او تصریح کرده که جمعیت ۸۸.۸۸ درصدی واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی تکمیل ثبت‌نام انجام داده‌اند - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اسدآباد استان همدان - و این میزان از جمعیت ۶۲ میلیون نفری است که واجد شرایط هستند. به گفته - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اسدآباد استان همدان - ابوترابی کارت مذکور مشابه نمونه خارجی است و تمام نکات ایمنی و فنی در آن رعایت شده - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اسدآباد استان همدان - است.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اسدآباد استان همدان

صدور کارت هوشمند ملی از سال ۱۳۹۱ آغاز شد و قرار بود این کارت تا پایان سال ۱۳۹۷ برای تمام واجدان شرایط صادر شود منتها در دور اول تحریم‌ها واردات بدنه کارت ملی متوقف و چند ماه قبل با اختلال روبرو شد. این مسئله باعث شد تا در روند صدور کارت‌های هوشمند ملی چند ماه وقفه ایجاد شود.

در همین زمینه «علی فلاح» دبیرکل دفاتر پیشخوان به دیجیاتو اعلام کرده بود که تامین پوکه کارت‌های هوشمند ملی بحرانی نیست و برای این موضوع تمهیداتی پیش‌بینی شده‌است. حالا بر اساس آخرین اظهار نظر سخنگوی سازمان ثبت احوال می‌توان فهمید که این سازمان برای تامین پوکه - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اسدآباد استان همدان - مورد نیاز از توان تولید کننده داخلی استفاده کرده‌است؛ محصولاتی که به گفته ابوترابی از کیفیت و استاندارد - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اسدآباد استان همدان - لازم برخوردار است و به زودی به دست - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اسدآباد استان همدان - مردم خواهد رسید.

همچنین کارت هوشمند ملی مهمترین کارت هویتی افراد است و افراد باید برای دریافت این کارت، خودشان باید به مراکز - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اسدآباد استان همدان - اعلام شده مراجعه کنند زیرا - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اسدآباد استان همدان - اثر انگشت آنها به منظور احراز هویت اخذ - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر اسدآباد استان همدان - می‌شود. همچنین در این کارت‌ها امضای الکترونیکی نیز در نظر گرفته شده است که باید توسط خود افراد ثبت شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone