🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر املش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر املش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  4. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  5. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24716.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

شارژ بی سیم تلفن همراه در تمامی نقاط کابین ایده نوین Yank Technologies در CES

شارژ بی سیم یکی از قابلیت هایی است که با فراگیر شدن آن در تلفن های همراه هوشمند، اخیرا مورد توجه خودروسازان قرار گرفته و آنها سعی می کنند محصولات خود را با این آپشن ...

شارژ بی سیم یکی از قابلیت هایی است که با فراگیر شدن آن در تلفن های همراه هوشمند، اخیرا مورد توجه - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر املش استان گیلان - خودروسازان قرار گرفته و آنها سعی می کنند محصولات خود را با این آپشن راهی بازار کنند. در خودروهای مجهز به شارژر بی سیم، مکانی مخصوص در کنسول میانی تعبیه شده که با قرار دادن تلفن همراه روی آن، عمل شارژ آغاز می شود.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر املش استان گیلان

اما استارتاپ Yank Technologies که از دل دانیشگاه کلمبیا برخاسته، در - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر املش استان گیلان - نمایشگاه CES امسال از ایده جدیدی رونمایی کرده است. در این ایده نیازی به قرار دادن تلفن همراه - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر املش استان گیلان - روی پد - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر املش استان گیلان - مخصوص نبوده و از هر جای کابین امکان شارژ آن وجود دارد.

هسته اصلی تکنولوژی استارتاپ مذکور را مجموعه ای از آنتن های سه بعدی و آمپلی فایر پیشرفته تشکیل می دهد. این تکنولوژی علاوه بر تلفن همراه، قابلیت شارژ دیگر گجت ها و لوازمی چون سوئیج دیجیتال خودرو یا آینه - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر املش استان گیلان - های برقی جانبی را نیز دارد.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر املش استان گیلان

اگر چه ایده Yank Technologies - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر املش استان گیلان - جالب و کاربردی است، اما این سوال را ایجاد - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر املش استان گیلان - می کند که آیا امواج مربوطه باعث ایجاد خطر و آسیب رسیدن به سرنشینان نمی - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر املش استان گیلان - شود؟ به گفته این شرکت، سیستم شارژ ابداعی فقط 0.06 وات بر - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر املش استان گیلان - کیلوگرم امواج رادیویی از خود ساطع می کند. برای مقایسه بد نیست اشاره کنیم هنگام صحبت با تلفن همراه و مجاورت آن با - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر املش استان گیلان - گوش، بین 1.1 الی 1.5 وات بر کیلوگرم موج ساطع می شود.

تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر املش استان گیلان

در بیانیه منتشر - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر املش استان گیلان - شده - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر املش استان گیلان - از سوی Yank Technologies آمده:

تلفن های همراه شما آنتن های گیگاهرتزی دارند، مثل وای فای. تکنولوژی ما در باندهای فرکانسی مگاهرتز ISM کار می کند. هر چه فرکانس بیشتر باشد، سطح میدان الکتریکی نیز بیشتر می شود که این امر هم به نوبه خود - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر املش استان گیلان - احتمال آسیب زا بودن - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر املش استان گیلان - امواج رادیویی را افزایش می دهد. بنابراین، با آنکه ما نیروی بیشتری را - تعمیرات لباسشویی وستینگهاوس در شهر املش استان گیلان - از یک تلفن همراه ارسال می کنیم، اما طول موج امواج مربوطه بسیار بلندتر بوده و قرار گرفتن در معرض آنها باعث صدمه نمی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone