🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  2. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  4. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  5. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41662.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ عرضه نسخه تجاری گلکسی S8 و گلکسی نوت 8 را آغاز نمود

سامسونگ از روز گذشته رسماً عرضه «نسخه تجاری» (Enterprise Editions) دو پرچمدار فعلی خود گلکسی S8 و گلکسی نوت 8 را آغاز کرد. این محصول در حال حاضر تنها در کشور آلمان قابل خریداریست اما ...

سامسونگ از روز گذشته رسماً عرضه «نسخه تجاری» (Enterprise Editions) دو پرچمدار فعلی خود گلکسی S8 و گلکسی نوت 8 را آغاز کرد. این محصول در حال حاضر تنها در کشور - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - آلمان قابل خریداریست اما به زودی در - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - دیگر نقاط دنیا نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

امنیت، به روز بودن و پشتیبانی عالی فاکتورهایی هستند که کمپانی ها و سایر مشتریان تجاری پیش از خرید گجت های مختلف برای کسب و کار خود به آن توجه می نمایند. - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - کمپانی سامسونگ نیز دقیقاً - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - با همین رویکرد اقدام به - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - عرضه نسخه تجاری پرچمداران محبوب خود کرده است.

نسخه انترپرایز موبایل های کره ای از لحاظ سخت افزاری هیچ تفاوتی با نمونه استاندارد خود ندارند، اما در بعد نرم افزاری سامسونگ متعهد شده که تا سه سال پشتیبانی نرم افزاری از ویژگی امنیتی Knox و ارائه آپدیت های سیستم عامل را بر عهده داشته باشد. ضمن این که در این مدت آپدیت های امنیتی و رفع باگ هم به صورت ماهانه و منظم ارائه خواهند - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - شد.

نسخه های استاندارد گلکسی S8 و گلکسی نوت 8 از دو سال ضمانت و خدمات پس از فروش سامسونگ برخوردار هستند، - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - اما در نسخه تجاری این دو موبایل محبوب و پرفروش مدت مذکور به - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - سه سال افزایش خواهد یافت.

این دو محصول در حال حاضر تنها از طریق اپراتور «Data Mobile» در کشور آلمان قابل خریداری هستند. هنوز برنامه عرضه آنها در سایر نقاط دنیا اعلام نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نصیرا نوشته شده درتاریخ 1402/03/08
واو! اگر اینطور است که مشتریان متوسط در شهر هشترود خدمات تعمیر لباسشویی تکنوگاز WD814-22 را از شرکت الو دریافت می کنند، بسیار خوشحالم که بتوانیم بگوییم اغلب آنها رضایت کامل خود را از خدمات ارائه شده اعلام کرده اند. با توجه به نزدیکی موقعیت مکانی و محدوده خدمات، الو شعبه هشترود می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه برای انجام تعمیرات باشد. به راستی، خلاقیت و تخصص این شرکت همواره به عنوان یکی از مزایای آن در بازار شناخته شده است. اگرچه رضایت متوسط مشتری‌ها است، اما در مجموع، با اعتماد و حرفه‌ای بودن الو، همگی به خوبی پشتیبانی شده‌اند



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone