🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  4. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41663.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

لنوو از لپ تاپ سالگرد 25 سالگی ThinkPad رونمایی کرد

نخستین ThinkPad کمپانی IBM دقیقاً 25 سال پیش در چنین روزی عرضه شد و طراحی کلاسیکی بهره می برد که حتی امروز هم در قالبی مدرن به چشم می خورد. لنوو، شرکتی که تجارت ThinkPad ...

نخستین ThinkPad کمپانی IBM دقیقاً 25 سال پیش در چنین روزی عرضه شد و طراحی کلاسیکی بهره می برد که حتی امروز هم در قالبی مدرن به چشم می خورد. لنوو، شرکتی که تجارت ThinkPad را از IBM خرید، اخیراً با معرفی نسخه ای ویژه از تینک پد، سالگرد 25 سالگی این خانواده از لپ تاپ ها را جشن گرفته است.

نخستین تینک پد توسط ریچارد - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - سپر طراحی و در ژاپن مهندسی شد. این - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - لپ تاپ در طراحی از ظرف های غذای سنتی ژاپنی یا Bento Box الهام گرفته بود و حالا لنوو برخی از این عناصر کلاسیک را مجدداً به کار گرفته و با سخت افزار مدرن مدل T470 ادغام کرده است. طراحی کلی دستگاه اصطلاحاً - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بسیار رترو بوده و از پوشش پلاستیکی، - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - یک ترک پوینت، کیبورد تینک پد با دکمه اینتر آبی ThinkVantage و لوگوی تینک پد در آن استفاده شده است.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شاهین شهر استان اصفهان

از منظر - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - مشخصات داخلی، لنوو از نسل هفتم پردازنده های Core i7 استفاده کرده و می توانید منتظر مشخصات دیگری مانند 16 گیگابایت حافظه رم، 512 گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD و چیپ گرافیکی Nvidia GeForce 940MX باشید. - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - لپ تاپ مورد اشاره همچنین تمام پورت هایی که از چنین محصولی در سال 2017 انتظار دارید را در خود جای داده است: پورت USB-C، سه - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - پورت معمولی USB، یک SD کارت خوان، پورت HDMI و اتصال اترنت. ضمناً با اسکنر اثر انگشت دستگاه می توانید از طریق ویندوز Hello در ویندوز 10 لاگین کنید.

البته تمام این مشخصات، هزینه - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ای بالا روی دستتان خواهد گذاشت و مدل رترو تینک پد T470 با قیمت - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - پایه 1899 دلار فروخته می شود. ضمناً - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شاهین شهر استان اصفهان - لنوو تعداد محدودی از این لپ تاپ را تولید خواهد کرد اما امید است این تعداد، به اندازه ای کافی باشد که تمام طرفداران وفادار ThinkPad قادر به خریدش باشند.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شاهین شهر استان اصفهان تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شاهین شهر استان اصفهان تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شاهین شهر استان اصفهان تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شاهین شهر استان اصفهان تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر شاهین شهر استان اصفهان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone