🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  2. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  3. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  4. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42088.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

با Cinera آشنا شوید؛ هدستی که تجربه سالن سینما را به خانه می آورد

این روزها هدست های واقعیت مجازی متنوعی به بازار عرضه شده اند ولی «سینرا» مدعی است که هدف متفاوتی را دنبال می کند. این هدست قصد دارد تجربه استفاده از سینمای خانگی را ارتقا دهد. ...

این روزها هدست های واقعیت مجازی متنوعی به بازار عرضه شده اند ولی «سینرا» مدعی است که هدف متفاوتی را دنبال می کند. این هدست قصد دارد تجربه استفاده از سینمای خانگی را ارتقا دهد. به لطف آن می توان در هنگام مشاهده فیلم ها در خانه، تجربه ای مشابه - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - با سالن های سینما داشت. شرکت تولید کننده معتقد است که این محصول آینده صنعت سینمای خانگی را رقم خواهد زد.

سینرا به اندازه یک کتاب بوده ولی تجربه ای مشابه با استاندارد IMAX، را فراهم می کند. پرده های معمول سینما - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - زاویه دید 54 درجه را ایجاد می کنند - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - در حالی که این مقدار در سینرا 66 درجه است. دو نمایشگر مجزا برای هر یک از چشم ها در آن به کار رفته که هرکدام کیفیت 2.5K دارد.

سینرا می تواند به دستگاه های پخش Blu-Ray، کنسول های بازی یا کامپیوتر وصل شود

نحوه کارکرد سینرا مشابه با - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - اکثر تلفن های همراه است. می توان اپ های متنوع از جمله یوتوب و نتفلیکس را روی آن نصب کرد. یک درگاه مایکرو اس دی در آن تعبیه شده و به همراه کابل های USB و HDMI ارائه می گردد که توسط آنها می توان هدست را به دستگاه - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - های پخش کننده Blu-Ray، کنسول های خانگی یا کامپیوتر متصل نمود. همچنین به منظور تقسیم وزن و راحتی هر چه بیشتر، دستگاه دارای یک بازوی بزرگ قابل تنظیم بوده که روی سر قرار می گیرد. از سوی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - دیگر - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - به ادعای سازنده، کیفیت صدای آن نیز در حد سالن - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - های تئاتر و سینما است.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

این هدست اکنون حدود 250 هزار دلار سرمایه را از طریق 500 نفر توسط سایت جمع سپاری کیک - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - استارتر جمع آوری کرده، در حالی که هدف اولیه آن تنها 50 هزار دلار بوده - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - و امروز - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - آخرین مهلت پیش خرید - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - آن است. لذا انتظار می رود تولید آن به زودی - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - آغاز گردد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone