🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  2. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  4. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  5. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42089.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

پیروی از ضابطه‌ها، شرط فعالیت پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی خارجی در ایران

چندی پیش شورای عالی فضای مجازی سیاست‌ها و اقدامات مرتبط با ساماندهی شبکه‌های پیام رسان اجتماعی را تنظیم نمود که مرکز ملی فضای مجازی در مرداد ماه آنها را منتشر کرد. اما امروز معاون مرکز ملی ...

چندی پیش شورای عالی فضای مجازی سیاست‌ها و اقدامات مرتبط با ساماندهی شبکه‌های پیام رسان اجتماعی را تنظیم نمود که مرکز ملی فضای مجازی در مرداد ماه آنها را منتشر کرد. اما امروز معاون مرکز ملی فضای مجازی از تعیین جزئیاتی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - برای فعالیت این شبکه‌ها توسط ۳ نهاد مرتبط خبر داد و مدعی شد که شرکت‌های خارجی در صورت تخطی از آنها، - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - دچار مشکلات بزرگی خواهند شد.

«شبکه‌ها و پیام‌رسان‌های خارجی در صورت تخطی از قوانین، - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - دچار مشکلات بزرگی خواهند شد»

«امیر خوراکیان»، معاون مرکز ملی فضای - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - مجازی در مورد سند ساماندهی فعالیت شبکه‌های پیام رسان موبایلی و شبکه‌های اجتماعی در کشور گفت که وزارت ارشاد، وزارت ارتباطات و قوه قضاییه مکلف شده اند تا اقدامات لازم برای اجرای آن را انجام داده و - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - آیین‌نامه‌های لازم را تهیه کنند. به گفته وی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - بعد از ابلاغ جزئیات این سند، هر پیام‌رسان خارجی که بخواهد در ایران فعالیت کند باید از ضابطه‌ها پیروی نمایند و در صورت عدم رعایت آنها با مشکلاتی - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - روبرو - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - خواهد شد.

وی با تاکید براینکه مطابق این سند، دو - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - جهت گیری مهم درباره ساماندهی فعالیت پیام‌رسان‌های خارجی در کشور و نیز مدل حمایتی از پیام‌رسان‌های خارجی دنبال می شود، خاطر نشان نمود: «تاکنون هیچ منطق، - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - مسیر و مدلی برای فعالیت پیام‌رسان‌های خارجی در کشور - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - وجود نداشت و - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - مشخص نبود که این شبکه‌ها براساس چه مدلی باید در ایران فعالیت کرده و یا چه - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - فرآیندی را طی کنند.»

آیا بغیر از توییتر باقی شرکت‌های خارجی نیز تمایل به همکاری با ایران خواهند داشت؟

پیش از این جهرمی خبر داده بود رؤسای توییتر - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - برای مذاکره جهت اعتمادسازی مسئولین ایرانی اعلام آمادگی کرده اند. حال باید دید شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های خارجی که طرفداران زیادی در بین ایرانیان پیدا کرده اند تمایل به همکاری و رعایت قوانین داخلی کشورمان را دارند یا خیر.

اما سوال اصلی‌تری که با توجه به صحبت‌های معاون مرکز ملی فضای مجازی مطرح می‌شود، این است که در صورت - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - عدم همکاری تمام شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها، آیا شاهد - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - مسدود شدن آنها برای کاربران ایرانی خواهیم بود یا مشکل دیگری برایشان به وجود خواهد آمد؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فرنوشا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام حالتون خوبه؟ یه سایت تعمیر لوازم خانگی بهتون معرفی میکنم *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone