🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر رودسر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر رودسر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  3. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  5. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18857.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

آیفون ۱۳ ممکن است از قابلیت نمایشگر همیشه روشن بهره ببرد

اپل در ماه‌های پایانی ۲۰۲۱ از نسل جدید آیفون‌ها رونمایی می‌کند، با این حال از چندین هفته پیش شاهد انتشار گزارش‌ها درباره آن‌ها هستیم. حالا طبق جدیدترین اطلاعات، آیفون ۱۳ احتمالا از ویژگی نمایشگر همیشه ...

اپل در ماه‌های پایانی ۲۰۲۱ از نسل جدید آیفون‌ها رونمایی می‌کند، با این حال از چندین هفته پیش شاهد انتشار گزارش‌ها درباره آن‌ها هستیم. حالا طبق جدیدترین اطلاعات، آیفون ۱۳ احتمالا از ویژگی نمایشگر همیشه روشن بهره می‌برد تا کاربران بدون نیاز به روشن کردن صفحه - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر رودسر استان گیلان - نمایش، به داده‌های مهم مانند نوتیفیکیشن‌ها دسترسی پیدا کنند.

اپل با معرفی نسل جدید گوشی‌های آیفون، آن‌ها را به قابلیت‌های جدیدی مجهز - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر رودسر استان گیلان - می‌کند و انتظار می‌رود در نسل بعدی با پیشرفت‌های زیادی در نمایشگر مواجه شویم. یکی از این بهبودها مربوط به افزایش رفرش ریت می‌شود و دیگری ظاهرا - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر رودسر استان گیلان - اضافه شدن قابلیت نمایشگر همیشه روشن خواهد بود، ویژگی که در اپل واچ سری ۶ وجود دارد.

طبق جدیدترین اطلاعاتی که از سوی یک منبع موثق حوزه فناوری به نام «مکس وینباخ» منتشر شده، آیفون ۱۳ با قابلیت نمایشگر همیشه روشن از راه می‌رسد و کاربران در لاک اسکرین بدون نیاز به روشن شدن کامل صفحه نمایش، به اطلاعات مهم - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر رودسر استان گیلان - و ضروری دسترسی پیدا می‌کنند، البته ظاهرا نمی‌توان چندان آن را شخصی‌سازی کرد.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر رودسر استان گیلان

در نمایشگر همیشه روشن نسل بعدی آیفون، ساعت و همچنین آیکون باتری به نمایش گذاشته می‌شود. نوتیفیکیشن‌ها با استفاده از یک نوار و آیکون‌ها در لاک اسکرین ظاهر می‌شوند، با این حال کل نمایشگر روشن نخواهد شد و یک وضعیت موقت خواهد بود.

وینباخ سابقه مناسبی در اعلام قابلیت‌های محصولات جدید دارد، البته قابلیت پروموشن مورد انتظارش در آیفون ۱۲ - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر رودسر استان گیلان - مورد استفاده قرار نگرفت. حالا ظاهرا آیفون ۱۳ با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و فناوری LTPO از راه می‌رسد. استفاده از فناوری LTPO در کنار امکان بهره‌مندی از فناوری پروموشن، قابلیت نمایشگر همیشه روشن را هم به آیفون‌ها می‌آورد.

طبق اطلاعات جدید، آیفون - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر رودسر استان گیلان - ۱۳ به آرایه آهنربا قوی‌تری برای مگ‌سیف مجهز می‌شود و هنگامی که دوربین ماه و ستاره‌ها را تشخیص دهد، دوربین بطور خودکار به حالت عکاسی نجومی سوییچ می‌کند. علاوه بر این، عملکرد دوربین اولترا واید نسل بعدی گوشی‌های اپل هم بهبود پیدا می‌کند که البته در گذشته تحلیلگر معروف محصولات اپل، «مینگ-چی کو» به چنین موضوعی اشاره کرده بود. - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر رودسر استان گیلان - حالت پرتره برای فیلم‌برداری یکی دیگر از ویژگی‌های دوربین خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر رودسر استان گیلان

به اعتقاد این منبع حوزه فناوری، نسل بعدی آیفون‌ها تغییرات طراحی کمی را تجربه خواهند کرد، - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر رودسر استان گیلان - با این حال پنل پشتی مات این محصولات بهبود پیدا می‌کند و کاربران راحت‌تر می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

وینباخ همچنین به معرفی ایرتگ در ماه مارس یا آوریل اشاره کرده که تفاوتی با اطلاعات گذشته ندارد. در نهایت به نظر می‌رسد اپل واچ سری ۷ فاقد قابلیت اندازه‌گیری قند خون خواهد بود، قابلیتی که گزارش‌های گذشته از افزودن آن به نسل آینده ساعت هوشمند کوپرتینویی‌ها خبر داده بودند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone