🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18864.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ انتشار رابط کاربری One UI 3.1 برای گلکسی S20 FE را متوقف کرد

سامسونگ چند روز پیش شروع به انتشار رابط کاربری One UI 3.1 برای گوشی گلکسی S20 FE کرد، اما حالا کره‌ای‌ها چنین کاری را متوقف کرده‌اند و دیگر بروزرسانی برای دانلود وجود ندارد. گلکسی S20 ...

سامسونگ چند روز پیش شروع به انتشار رابط کاربری One UI 3.1 برای گوشی گلکسی S20 FE کرد، اما حالا کره‌ای‌ها چنین کاری را متوقف کرده‌اند و دیگر بروزرسانی برای دانلود وجود ندارد.

گلکسی S20 FE که نسخه مقرون به صرفه پرچمدارهای ۲۰۲۰ سامسونگ محسوب می‌شود، سال گذشته میلادی با سیستم عامل اندروید ۱۰ وارد بازار شد و نزدیک به دو ماه پیش هم اندروید ۱۱ را به همراه رابط کاربری One UI 3.0 دریافت کرد.

کره‌ای‌ها همراه با - تعمیرات لباسشویی سام در شهر چمستان استان مازندران - معرفی گوشی‌های سری گلکسی S21، شروع به انتشار رابط کاربری - تعمیرات لباسشویی سام در شهر چمستان استان مازندران - One UI 3.1 کردند و چند روز پیش گلکسی S20 FE آن را دریافت کرد. اما حالا دیگر کاربران به این آپدیت از طریق - تعمیرات لباسشویی سام در شهر چمستان استان مازندران - OTA یا - تعمیرات لباسشویی سام در شهر چمستان استان مازندران - «Smart Switch» دسترسی ندارند.

در حال حاضر علت توقف انتشار - تعمیرات لباسشویی سام در شهر چمستان استان مازندران - این بروزرسانی از سوی سامسونگ مشخص نشده، با این حال شاید این فریمور حاوی چندین باگ بوده و این کمپانی برای رفع آن‌ها مجبور به چنین کاری - تعمیرات لباسشویی سام در شهر چمستان استان مازندران - شده است.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر چمستان استان مازندران

این اولین باری نیست که کره‌ای‌ها دست به چنین اقدامی می‌زنند. ماه گذشته میلادی سامسونگ انتشار رابط کاربری One UI 3.0 برای گوشی‌های سری گلکسی S10 را متوقف کرد و البته پس از چندین روز، دوباره - تعمیرات لباسشویی سام در شهر چمستان استان مازندران - شاهد عرضه آن بودیم.

رابط کاربری One UI 3.1 بطور گسترده برای گلکسی S20 FE در کشورهای اروپایی ارائه شده بود و این محصول به قابلیت‌های جدیدی مانند قفل زوم در اپ دوربین و ویژگی حذف داده‌های مکانی تصاویر در هنگام اشتراک‌گذاری تصاویر مجهز شد. انتظار می‌رود سامسونگ چند روز دیگر دوباره - تعمیرات لباسشویی سام در شهر چمستان استان مازندران - شروع به انتشار این بروزرسانی برای کاربران در کشورهای مختلف کند.

گلکسی S20 FE سامسونگ به نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپر امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس - تعمیرات لباسشویی سام در شهر چمستان استان مازندران - و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز شده و از چیپست اگزینوس ۹۹۰ بهره می‌برد. این دستگاه روی پنل - تعمیرات لباسشویی سام در شهر چمستان استان مازندران - پشتی خود دوربین اصلی سه گانه با سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی را میزبانی می‌کند و یک دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone