🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر منجیل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر منجیل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18849.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

فیسبوک یک ساعت هوشمند با ارتباط سلولار می‌سازد: احتمال عرضه در ۲۰۲۲

ساعت‌های هوشمند فروش بالایی دارند و اپل در این بخش از بازار حکمرانی می‌کند. حالا ظاهرا فیسبوک می‌خواهد با یک ساعت هوشمند جدید با ارتباط سلولار وارد این بازار شود و سال آینده میلادی شرکت‌ها ...

ساعت‌های هوشمند فروش بالایی دارند و اپل در این بخش از بازار حکمرانی می‌کند. حالا ظاهرا فیسبوک می‌خواهد با یک ساعت هوشمند جدید - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر منجیل استان گیلان - با ارتباط سلولار وارد این بازار شود و سال آینده میلادی شرکت‌ها را به چالش بکشد.

طبق گزارشی جدید، به باور فیسبوک ساعت‌های هوشمند پس از گوشی‌های هوشمند یکی از بزرگترین بازارها را در جهان دارند و به همین علت می‌خواهد نقشی در آن ایفا کند. این شبکه اجتماعی در زمینه فروش لوازم - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر منجیل استان گیلان - هوشمند و واقعیت مجازی تجربه دارد، - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر منجیل استان گیلان - بنابراین می‌تواند سخت‌افزارهایش را در بازار بفروشد.

یکی از قابلیت‌های اصلی ساعت هوشمند فیسبوک، امکان ارسال پیام خواهد بود. این شبکه اجتماعی هم اکنون سه مورد از بزرگترین پلتفرم‌های پیام‌رسان جهان یعنی واتس‌اپ، فیسبوک مسنجر و اینستاگرام را مدیریت می‌کند و محصول جدیدش با چنین پلتفرم‌هایی ادغام و یکپارچه می‌شود. علاوه بر این، با ارتباط سلولار کاربران می‌توانند بدون نیاز به گوشی هوشمند، با دوستان و اعضای خانواده در ارتباط باشند.

این محصول علاوه بر قابلیت‌های پیام‌رسانی، در بخش سلامت و همچنین تناسب اندام هم کارایی بالایی خواهد داشت. انتظار می‌رود ساعت هوشمند فیسبوک با برخی از محبوب‌ترین سرویس‌های کنونی مانند «Peloton Interactive» یکپارچه شود. این احتمال وجود دارد که این گجت پوشیدنی قادر به اندازه‌گیری ضربان قلب و حتی میزان قند خون باشد.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر منجیل استان گیلان

ساعت هوشمند جدید فیسبوک که می‌تواند فیسبوک واچ نام داشته باشد، از نسخه متن باز اندروید بهره می‌برد، با این حال ظاهرا این شبکه اجتماعی سیستم عامل مخصوص به خود - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر منجیل استان گیلان - را توسعه می‌دهد. این سیستم عامل شاید سال ۲۰۲۳ از راه برسد و در نسل دوم ساعت هوشمند فیسبوک مورد استفاده قرار بگیرد.

با توجه به حکمرانی اپل در بازار ساعت‌های هوشمند، فیسبوک کار سختی پیش رو دارد، با این حال می‌تواند با - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر منجیل استان گیلان - قیمت پایین‌تر و همچنین قابلیت‌های پیام‌رسانی، کاربران را - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر منجیل استان گیلان - جذب کند.

طبق گزارش اخیر، این شبکه اجتماعی با عرضه این ساعت هوشمند یک استراتژی مهم‌تر یعنی عرضه - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر منجیل استان گیلان - سخت‌افزارهای بیشتر را دنبال می‌کند و احتمالا در ۲۰۲۳ یک عینک واقعیت افزوده هم معرفی خواهد کرد.

در حالی که به نظر می‌رسد - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر منجیل استان گیلان - فیسبوک با این محصولات جدیدش مستقیما اپل را هدف قرار داده و می‌خواهد درآمدش را افزایش دهد، شاید کاربران به علت - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر منجیل استان گیلان - نگرانی‌های امنیتی چندان از آن‌ها استقبال نکنند. این شبکه اجتماعی در زمینه حفظ حریم خصوصی کاربران عملکرد مناسبی ندارد و درآمد - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر منجیل استان گیلان - اصلی آن مربوط به فروش تبلیغات می‌شود، بخشی که به علت تغییرات سیستم عامل iOS 14 می‌تواند کاهش درآمد شدیدی داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone