🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  2. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  3. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  5. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18861.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

آشنایی با اپ Auto RDM؛ برگرداننده پیام‌های پاک شده در پیام‌رسان‌ها

واتس‌اپ را باز می‌کنید و می‌بینید یک پیام جدید برایتان آمده: «This message was deleted». شاید اکثر مواقع اهمیتی نداشته باشد که محتوای پیام چه بوده، اما اگر موقعیتی پیش آمد که برایتان اهمیت پیدا ...

واتس‌اپ را باز می‌کنید و می‌بینید یک پیام جدید برایتان آمده: «This message was deleted». شاید اکثر مواقع اهمیتی نداشته باشد - تعمیرات لباسشویی سام در شهر زرین شهر استان اصفهان - که محتوای پیام چه بوده، اما اگر موقعیتی پیش آمد که برایتان اهمیت پیدا کرد چطور؟ آیا راهی هست که بتوانید محتوای پیام پاک شده را بفهمید؟

یکی از راه‌ها استفاده از اپلیکیشنی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر زرین شهر استان اصفهان - است که امروز با آن آشنا می‌شوید. - تعمیرات لباسشویی سام در شهر زرین شهر استان اصفهان - Auto RDM هر پیام ورودی به گوشی شما را در خود ذخیره می‌کند، حتی در شرایطی که آن پیام به طور یک طرفه توسط ارسال‌کننده حذف شده باشد. این پیام‌ها می‌توانند شامل پیام‌های متنی و حتی تصاویر و ویدیوهای ارسالی شوند.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر زرین شهر استان اصفهان

اپلیکیشن به طور واضح برای واتس‌اپ طراحی شده و اکثر امکاناتش هم برای این پیام‌رسان هستند. فقط کافیست دسترسی‌های - تعمیرات لباسشویی سام در شهر زرین شهر استان اصفهان - لازم را به Auto RDM بدهید تا از لحظه نصب اپلیکیشن به بعد هر پیام ورودی به گوشی شما را در حافظه‌اش ذخیره کند. البته باید بدانید که ذخیره پیام‌های ورودی در - تعمیرات لباسشویی سام در شهر زرین شهر استان اصفهان - Auto RDM فقط منحصر به واتس‌اپ نیست و هر اپلیکیشنی که امکان رد و بدل کردن پیام داشته باشد را هم شامل می‌شود.

پیام‌های دایرکت اینستاگرام، فیسبوک مسنجر، یوتیوب، اسکایپ را هم - تعمیرات لباسشویی سام در شهر زرین شهر استان اصفهان - می‌توانید با Auto RDM ردیابی کنید که ارزش نصب این - تعمیرات لباسشویی سام در شهر زرین شهر استان اصفهان - اپلیکیشن را بالاتر می‌برند. اما بهترین امکانات مختص - تعمیرات لباسشویی سام در شهر زرین شهر استان اصفهان - اپلیکیشن واتس‌اپ هستند. به طور مثال به غیر از خواندن پیام پاک شده واتساپ می‌توانید تمام استتوس‌های دوستانتان را دانلود کنید - تعمیرات لباسشویی سام در شهر زرین شهر استان اصفهان - و با قابلیت بسیار مفید Cleaner فایل‌های به‌درد‌نخور واتس‌اپ را هم از بین ببرید.

در واقع Auto RDM برای واتس‌اپ در حکم یک ابزار چند منظوره است - تعمیرات لباسشویی سام در شهر زرین شهر استان اصفهان - و بعضی مواقع می‌تواند کمک بزرگی به مدیریت پیام‌رسان‌تان انجام دهد. تمام امکانات اپلیکیشن هم رایگان هستند هر چند که در نسخه رایگان باید انتظار تبلیغات را هم - تعمیرات لباسشویی سام در شهر زرین شهر استان اصفهان - داشته باشید.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر زرین شهر استان اصفهان

Auto RDM در عین ارائه چنین قابلیت‌هایی، ضعف‌هایی هم دارد. - تعمیرات لباسشویی سام در شهر زرین شهر استان اصفهان - یکی اینکه عملکردش همیشه ثابت - تعمیرات لباسشویی سام در شهر زرین شهر استان اصفهان - نیست و گاهی ممکن است - تعمیرات لباسشویی سام در شهر زرین شهر استان اصفهان - ویدیوها و عکس‌ها در پیام‌های بازگردانی شده از قلم بیفتند. این یکی از متداول‌ترین شکایاتی است که کاربران استفاده‌کننده از اپلیکیشن درباره‌اش مطرح‌ کرده‌اند و ظاهرا هنوز به طور کامل برطرف نشده است.

مشکل یا بهتر بگوییم موضوع بحث‌برانگیز بعدی، تعداد زیاد دسترسی‌هایی است که Auto RDM از شما می‌خواهد. خوشبختانه تا این لحظه که - تعمیرات لباسشویی سام در شهر زرین شهر استان اصفهان - اپلیکیشن بیش از 1 میلیون نصب فعال داشته مورد امنیتی درباره‌اش مطرح نشده ولی همیشه باید هنگام استفاده از اپلیکیشن‌هایی که دسترسی‌های زیاد - تعمیرات لباسشویی سام در شهر زرین شهر استان اصفهان - می‌خواهند، جانب احتیاط را رعایت کنید. توصیه شخصی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر زرین شهر استان اصفهان - من به شما این است که به یک باره دسترسی Auto RDM به تمام اپلیکیشن‌هایتان را آزاد نکنید.

Auto RDM برای پلتفرم اندروید منتشر شده و می‌توانید از لینک‌های زیر آن را دانلود کنید. ضمنا به غیر از این اپ گزینه دیگری به نام +WhatsRemoved هم در پلی استور هست که امکانات کمتری دارد اما با 10 میلیون دانلود میان کاربران شناخته‌شده‌تر است که بد نیست نگاهی هم به آن داشته باشید.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر زرین شهر استان اصفهان

Auto RDM - Recover Deleted - تعمیرات لباسشویی سام در شهر زرین شهر استان اصفهان - Messages - تعمیرات لباسشویی سام در شهر زرین شهر استان اصفهان - & status saver

سازنده: softinit قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 8 مگابایت زبان:
- تعمیرات لباسشویی سام در شهر زرین شهر استان اصفهان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone