🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  2. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  3. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  4. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  5. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18886.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

نسخه جدید آفیس ورد حالت تاریک را در تمام صفحه فعال می‌کند

مایکروسافت در حال آزمایش حالت تاریک جدیدی در نرم افزار ورد آفیس است که علاوه بر اضافه کردن حالت تاریک به منوها، تمام صفحه را نیز در مود تاریک نمایش می‌دهد تا از خستگی چشم ...

مایکروسافت در حال آزمایش حالت تاریک جدیدی در نرم افزار ورد آفیس است که علاوه بر اضافه کردن حالت تاریک به منوها، تمام صفحه را نیز در مود تاریک نمایش می‌دهد تا از خستگی چشم کاربران بیش از پیش - تعمیرات لباسشویی سام در شهر سرخرود استان مازندران - بکاهد.

مایکروسافت در وبلاگ «Office Insider» از انتشار نسخه آزمایشی حالت تاریک جدیدی خبر داد که برای نخستین بار می‌تواند کادر اصلی که در آن متن نوشته می‌شود را نیز در حالت تیره نمایش دهد و کاربران می‌توانند بر اساس سلیقه خود رنگ مناسبی برای متن نوشته شده در فایل انتخاب کنند.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر سرخرود استان مازندران

هدف مایکروسافت آن است که چشم کاربران با کمک حالت تاریک جدید کمتر دچار - تعمیرات لباسشویی سام در شهر سرخرود استان مازندران - خستگی شود. برای فعال کردن نسخه آزمایشی حالت - تعمیرات لباسشویی سام در شهر سرخرود استان مازندران - تاریک جدید کافی است، مسیر ذیل را طی کنید:

File > Account > Office Theme > Black

برای تغییر حالت صفحه از تم تاریک به حالت - تعمیرات لباسشویی سام در شهر سرخرود استان مازندران - عادی و برعکس، به سادگی می‌توان در قسمت «View» ببین گزینه‌های «Switch Modes» تغییر حالت داد.

با استفاده از حالت تاریک، کاربران می‌توانند به جای خیره شدن به صفحه سفید، صفحه‌ای به رنگ خاکستری تیره یا مشکی را مشاهده کنند.  همان‌طور که گفته شد در حالت تاریک جدید، رنگ نوشته‌های فایل ورد نیز تغییر می‌کند و می‌تواند به یکی از رنگ‌های قرمز، آبی، زرد یا سایر رنگ‌ها تغییر کند.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر سرخرود استان مازندران

در صورتی که کاربران  تمایل داشته باشند تنها نوار ابزار را در حالت تاریک در اختیار داشته باشند ولی کماکان صفحه اصلی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر سرخرود استان مازندران - ورد به رنگ سفید نمایش داده شود، می‌توانند به انتخاب خود گزینه حالت تاریک را برای نمایش در صفحه ورد غیر فعال کنند. برای غیر فعال کردن حالت تاریک در صفحه ورد مسیر ذیل را طی کنید:

File > Options > General > Personalize

سپس گزینه غیر فعال کردن حالت تاریک یا «Disable dark» را انتخاب کنید تا رنگ صفحه بدون تغییر باقی بماند.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر سرخرود استان مازندران

در حال حاضر تنها کاربران کانال آزمایشی اینسایدر در نسخه 2012 (بیلد 13518.10000) می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند. در صورتی که نسخه آزمایشی مشکل خاصی نداشته باشد، احتمالا به - تعمیرات لباسشویی سام در شهر سرخرود استان مازندران - زودی در دسترس سایر کاربران قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پارمیس نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
سلام بچه ها یه سایت تعمیر لوازم خانگی بهتون معرفی میکنم *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone