🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  2. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  3. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18881.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

مرورگر کروم iOS با پشتیبانی از Face ID امنیت تب‌های ناشناس را افزایش می‌دهد

گوگل در حال آزمایش قابلیت جدیدی در کروم iOS است که تب‌های باز شده در حالت ناشناس یا اینکاگنیتو (incognito) را قفل می‌‌کند و برای باز کردن آن باید هویت کاربر با Face ID یا Touch ID ...

گوگل در حال آزمایش قابلیت جدیدی در کروم iOS است که تب‌های باز شده در حالت ناشناس یا اینکاگنیتو (incognito) را قفل می‌‌کند و برای باز کردن آن باید هویت کاربر با Face ID یا Touch ID احراز شود.

سیستم شناسایی چهره اپل برای باز کردن قفل آیپد یا آیفون مورد استفاده قرار می‌گیرند اما بسیاری از اپ‌ها - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کاشان استان اصفهان - نیز برای امنیت بیشتر امکان استفاده از این سیستم را دارند. گوگل نیز در بتای جدید کروم iOS تست‌هایی را برای افزایش امنیت تب‌های ناشناس در مروگر از طریق همین سیستم صورت داده که احتمالا در آینده نزدیک شاهد ارائه آن برای همه کاربران خواهیم بود.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کاشان استان اصفهان

حالت ناشناس مرورگر برای حفظ حریم شخصی تمام کوکی‌هایی را که سایت به سمت کاربر را می فرستند، مسدود یا حذف می‌کند. همچنین هیچگونه سابقه ای از این نشست در تاریخچه - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کاشان استان اصفهان - مرور صفحات وب ثبت نشده و دیگر ردیاب های تحت - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کاشان استان اصفهان - وب، فایل های موقت و نوار ابزارهای ثالث - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کاشان استان اصفهان - هم از کار - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کاشان استان اصفهان - می افتند.

با این حال برخی بررسی‌ها نشان داده که این حالت چندان - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کاشان استان اصفهان - هم ناشناس نیست و گوگل با استفاده از ابزارهایی نظیر Analytics، Ad Manager و اپلیکیشن - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کاشان استان اصفهان - های مخصوص موبایل فعالیت کاربران را زیر نظر می‌گیرد. با این وجود برخی کاربران استفاده از این روش را به خاطر امنیت بالاتر ترجیح می‌دهند.

گوگل هم با توجه به این مساله در پی ارتقای این قابلیت است. در اپدیت جدید زمانی که کاربر پس از مدتی دوباره وارد کروم می‌شود صفحه‌ای که در حالت ناشناس بوده تا زمانی که هویت کاربر احراز نشود، مات خواهد شد. کروم ۸۹ احتمالا حدود یک ماه دیگر منتشر می‌شود اما مشخص نیست پشتیبانی از Face ID یا Touch ID تا آن زمان نهایی شده باشد.

سامسونگ پیش‌تر حالت مرور محرمانه را برای - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر کاشان استان اصفهان - مرورگر وب معرفی کرده بود که به کاربران اجازه می‌دهد تب‌ها را قفل کرده و با سیستم شناسایی چهره یا اثر انگشت باز کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone