🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  2. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  3. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  5. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18852.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

چین چطور به کمک کمپانی‌های فضایی خصوصی، به نبرد آمریکا می‌رود؟

برنامه فضایی چین شاید به خاطر پاندمی کووید-۱۹ در سال ۲۰۲۰ کند شده باشد، اما قطعا متوقف نشده است. در سال گذشته میلادی چین یک مریخ‌نورد به سیاره سرخ فرستاد، سنگ‌های کره ماه را به ...

برنامه فضایی چین شاید - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - به خاطر پاندمی کووید-۱۹ در سال ۲۰۲۰ کند شده باشد، اما قطعا متوقف نشده است. در سال گذشته میلادی چین یک مریخ‌نورد به سیاره سرخ فرستاد، سنگ‌های کره ماه را به زمین بازگرداند و به تست وسیله نقلیه نسل جدیدی پرداخت که فضانوردان را یک روز به مدار -و شاید کره ماه- می‌برد.

اما کشور چین چند دستاورد دیگر نیز داشت که شاید از چشم باقی جهان دور مانده باشند. یکی از آن دستاوردها در روز ۷ نوامبر و با پرتاب Ceres-1 حاصل شد، نوع جدیدی از موشک‌ها که با ارتفاعی معادل تنها - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - ۱۶ - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - متر، می‌تواند محموله‌ای ۳۵۰ کیلوگرمی را به مدار پایینی زمین ببرد. با پرتاب این موشک، چین توانست ماهواره ارتباطی Tianqi 11 را به فضا بفرستد.

در نگاه نخست، پرتاب موشک Ceres-1 اتفاقی آنقدرها قابل توجه به نظر نمی‌رسد. - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - اما این موشک توسط برنامه ملی چین ساخته - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - و پرتاب نشد. این یک موشک تجاری بود - در واقع دومین موشک تنها کمپانی چینی که تا به امروز پا به فضا گذاشته است. و پرتاب با گذشت کمتر از سه سال از لحظه تاسیس کمپانی اتفاق افتاد. بنابراین با دستاوردی بزرگ برای صنعت هوافضای بخش خصوصی چین که با سرعت در حال پیشرفت است مواجه بوده‌ایم. و ورود به این صنعت، عنصری کلیدی در تلاش چین برای به زیر کشیدن ایالات متحده به عنوان اصلی‌ترین قدرت فضایی در جهان است.

رقابت میان ایالات متحده و چین، که هردو شمار برنامه‌های فضاییشان طی دو دهه اخیر سر - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - به فلک کشیده، دقیقا همان چیزی است که مردم نبرد فضایی قرن بیست و یکم تلقی‌اش می‌کنند: چین می‌خواهد اواخر امسال یک - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - ایستگاه فضایی جدید بسازد و احتمالا پیش از اتمام دهه کنونی نیز فضانوردان خود را ماه بفرستد. اما این پروژه‌ها تنها یک بخش از جاه‌طلبی فضایی چین به حساب می‌آیند. این کشور هر روز بیشتر از دیروز بر صنعت فضانوردی تجاری نیز متمرکز می‌شود. کسب‌وکارهای خصوصی و فضایی این کشور تمرکز کمتری بر به دست آوردن شکوه و افتخار برای چین دارند و در عوض سعی می‌کنند هزینه پروازها‌ی فضایی را کاهش دهند، تاثیرگذاری بیشتری بر بازارهای بین‌المللی داشته باشند و البته که پول درآورند.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان

لینکلن هاینز، محقق دانشگاه کورنل و کسی که روی روابط خارجی چین مطالعه دارد می‌گوید: «این کشور به گسترده به سراغ پروژه‌هایی جاه‌طلبانه مانند رسیدن به خاک کره ماه یا توسعه ماهوارهای اکتشافی عظیم‌الجثه رفته است، اما این پروژه به نیازهای بازار پاسخ نمی‌دهند.» پاسخ دادن به نیازهای بازار، راهی مهم برای ترغیب - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - شرکت‌ها به رشد و ابتکار عمل تکنولوژیک است. «به نظرم دولت فکر می‌کند که بخش خصوصی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - هوافضا می‌تواند تلاش‌های دولتی را به تکامل برساند».

هاینز به چه نیازهایی در بازار اشاره دارد؟ ماهواره‌ها و موشک‌هایی که بتوان آن‌ها را به مدار زمین ارسال کرد. به لطف تلاش‌های صورت گرفته از سوی کمپانی‌های خصوصی و دو ترند مهمی که به راه‌ انداخته‌اند، صنعت هوافضا دارد نوعی رنسانس را پشت سر می‌گذارد. از یک سو می‌توانیم ماهواره‌هایی کم‌هزینه‌تر - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - و - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - کوچک‌ - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - بسازیم و از سوی دیگر می‌توانیم با مصرف کمتر مواد گران‌قیمت یا استفاده مجدد از رانشگرهایی که پیش‌تر به پرواز درآمد، هزینه موشک‌ها را نیز کاهش دهیم (مورد دوم همان کاری بود که اسپیس اکس برای نخستین بار با موشک فالکون ۹ خود پایه‌گذاری کرد). این ترندها می‌توانند هزینه‌های - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - سفر به فضا را کاهش دهند و به - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - این ترتیب، سرویس‌ها و داده‌های ماهواره‌ای هم هزینه کمتری روی دست دولت‌ها و سازمان‌ها خواهند گذاشت.

چین متوجه یک فرصت شده است. گزارش سال ۲۰۱۷ بانک آمریکا حاکی از این است که صنعت هوافضا تا سال ۲۰۳۰ میلادی ارزشی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - معادل ۲.۷ تریلیون دلار خواهد یافت. قدم گذاشتن بر ماه و راه‌اندازی یک کلونی قمری - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - می‌تواند نشان‌دهنده قدرت ملی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - یک کشور باشد، اما از سوی دیگر تجاری بسیار سودده - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - نیز هست و مورد دوم احتمالا اهمیتی بیشتر - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - برای آینده کشور چین داشته باشد.

اما بزرگ‌ترین مشکل اینست که چین باید چند دهه - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - عقب افتادگی نسبت به غرب را - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - جبران کند.

چطور چین به این نقطه رسید و چرا؟

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان

تا - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - همین اواخر، اکثر فعالیت‌های فضایی چین توسط دو - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - سازمانی انجام می‌شدند که تحت کنترل کامل دولت بودند: China Aerospace Science & Industry Corporated Limites (با نام اختصار CASIC) - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - و China Aerospace Science and Technology Corporation (با نام اختصار CASC). - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - اکنون مدتی است که چند شرکت فضایی خصوصی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - نیز اجازه فعالیت در کشور را پیدا کرده‌اند: برای مثال China Great Wall Industry Corporation - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - Limited - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - را داریم (در حقیقت یکی از زیرمجموعه‌های CASC) که از زمان تاسیس‌اش در سال ۱۹۸۰ میلادی، پرتاب‌های تجاری را امکان‌پذیر کرده است. اما در اکثریت مواقع، - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - صنعت هوافضای خصوصی در چین وجود خارجی نداشته است. ساخت و - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - پرتاب ماهواره‌ها گران بود و آنقدر سنگین و - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - بزرگ طراحی می‌شدند که هیچ چیز به جز بزرگ‌ترین موشک‌های در دسترس نمی‌توانستند آن‌ها را به مدار ببرند. به عبارت دیگر، هزینه‌ها بالاتر از آن بود که کسی به جز دولت قادر به تامین بودجه باشد.

همینطور که - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - هزینه‌های ساخت ماهواره‌ها و پرتاب موشک‌ها کاهش یافت، تمام شرایط طی دهه اخیر تغییر کرد. در سال ۲۰۱۴ میلادی، یک سال بعد از اینکه شی جینپینگ تبدیل به رهبر جدید چین شد، دولت این - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - کشور تصمیم گرفت توسعه مدنی تکنولوژی‌های فضایی را به - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - عنوان یکی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - از حوزه‌های کلیدی نوآوری در نظر بگیرد، درست مانند همان کاری که پیشتر با هوش مصنوعی و انرژی خورشیدی انجام شده بود. یک قانون جدید به نام Document 60 به تصویب رسید که به کمپانی‌های علاقه‌مند اجازه می‌داد قادر به سرمایه‌گذاری و مشارکت گسترده در صنعت هوافضا باشند.

نامراتا گوسوامی، متخصص جغرافیای سیاسی در آلاباما و کسی که مشغول پژوهش روی برنامه فضایی چین بوده می‌گوید «هدف شی این بود که اگر چین - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - قرار - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - باشد به بازیگری مهم در دنیای تکنولوژی، به خصوص هوافضا، تبدیل شود، لازم است یک اکوسیستم فضایی تازه توسعه یابد که بخش - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - خصوصی را نیز شامل می‌شود. او از بخش خصوصی آمریکا الهام گرفت تا شرکت‌ها را به نوآوری ترغیب کند و به سراغ استعدادهای تازه و بیرون از سازمان‌های مورد حمایت دولت رفت».

در نتیجه براساس گزارشی که طی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - سال ۲۰۱۹ از سوی انستیتوی تحلیل‌های دفاعی آمریکا منتشر شد، اکنون دست کم ۷۸ کمپانی فضایی خصوصی در چین یافت می‌شود. بیش از نیمی از این کمپانی‌ها از سال ۲۰۱۴ به بعد تاسیس شده‌اند و بخش اعظمی‌شان نیز بر تولید ماهواره و سرویس‌های پرتاب تمرکز دارند.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان

برای مثال شرکت Galactic Energy که در ماه فوریه سال ۲۰۱۸ تاسیس شد، مشعول تولید موشک Ceres است تا - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - محموله‌های واحد را به شکلی مداوم و در قالب - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - یک سرویس پرتاب کارآمد، به فضا بفرستد. از سوی دیگر موشک Pallas ساخته شده تا صور فلکی ماهواره‌ای را به صورت کامل به فضا بفرستد. یکی از رقبای این کمپانی، i-Space است که در سال ۲۰۱۶ تاسیس شد و توانست نخستین کمپانی خصوصی چینی باشد که در ماه جولای ۲۰۱۹ و با Hyperbola-1 به فضا رفت. این شرکت به دنبال تولید رانشگرهای چند بار مصرفی است که به صورت عمودی فرود می‌آیند، درست مانند همان‌چیزی که اسپیس اکس طراحی کرده. LinkSpace (تاسیس شده در سال - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - ۲۰۱۴) نیز هدفی مشابه دارد و در عین حال امیدوار است که قادر به استفاده از موشک‌هایش برای ارسال محموله‌ها از یک نقطه در فضا به نقطه‌ای دیگر در فضا باشد.

Spacety که - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - در سال ۲۰۱۶ - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - تاسیس شد می‌خواهد با پذیرش سفارش مشتریان، ماهواره‌هایی کوچک را در عرض تنها شش ماه بسازد و به فضا پرتاب کند. در - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - ماه دسامبر این شرکت یک ورژن مینیاتوری از ماهواره‌ای را پرتاب کرد که از تصاویر دوبعدی راداری برای ساخت تصاویر سه‌بعدی از مناظر کیهانی استفاده می‌کند. چند هفته بعد، نخستین تصاویر ثبت شده با این ماهواره که Hisea-1 - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - نام دارد منتشر شدند. Spacety اکنون در پی ارسال یک صورت فلکی کامل از - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - ماهواره‌های Hisea-1 است تا تصاویری باکیفیت و بسیار کم‌هزینه به دست آورد.

تا حد بسیار زیادی، چین دارد همان خط مشی‌ای را دنبال می‌کند که پیشتر توسط ایالات متحده طرح شد: استفاده از قراردادها و سوبسیدهای دولتی برای اینکه کمپانی‌های خصوصی به بستر مورد نیاز خود دسترسی داشته - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - باشند. شرکت‌های آمریکایی مثل اسپیس اکس نفع زیادی از قراردادهای ناسا بردند که میلیون‌ها دلار در ازای ساخت و تست موشک‌ها و وسایل نقلیه - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - فضایی برای حمل محموله‌ها به ایستگاه فضایی بین‌المللی می‌پرداخت. با به دست آوردن این تجربه مهم، اسپیس اکس توانست با اعتماد - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - به نفس بیشتری به جذب مشتریان تازه بپردازد.

چین ضمنا یک مزیت دارد که مخصوص به - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - خودش است: تولید. جیمز ژنگ، مدیرعامل مقر لوکزامبورگ Spacety می‌گوید: «بهترین کشوری که می‌توان به آن برای برآورده‌سازی نیازهای تولیدی اعتماد کرد - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - چیست؟ چین است. چین مرکز تولید جهان است». ژنگ باور دارد که چین در جایگاهی بهتر از هر کشور دیگر است و بهتر می‌تواند با نیاز برای تولید انبوهی ماهواره‌ها و موشک‌ها همگام باقی بماند.

دوست‌یابی

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان

حیاتی‌ترین دلیل استراتژیک ترغیب بخش خصوصی به مشارکت در یک حوزه، فراهم‌سازی فرصت برای همکاری‌های بین‌المللی است - خصوصا برای جذب مشتریانی که معمولا ترجیح نمی‌دهند به همکاری با دولت - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - چین بپردازند. (برای مثال بسیاری - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - از آژانس‌ها و - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - پیمانکاران دولتی آمریکا اجازه همکاری با هیچ گروهی که بودجه‌هایش توسط دولت چین تامین می‌شوند را ندارند). قانون Document 60 و دیگر قوانین به تصویب رسیده از سوی دولت چین نه‌فقط به دنبال - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - پرومد نوآوری‌های تکنولوژیک بودند، بلکه می‌خواستند سرمایه‌گذاران خارجی را نیز جذب کنند و جامعه مشتریان را فراتر از مرزهای خود چین گسترش دهند.

فرانس فان در دانک، متخصص قانون‌گذاری‌های فضایی در دانشگاه نبراسکا-لینکلن می‌گوید: «چین متوجه شده - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - که برخی کارها را نمی‌تواند به تنهایی پیش ببرد». کمپانی‌های چینی مانند LandSpace و MinoSpace در تلاش بوده‌اند که بودجه لازم را از سرمایه‌گذاران خارجی دریافت کرده و دیگر متکی بر سوبسیدهای دولتی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - نباشند. و با ممانعت از دریافت سرمایه‌ دولتی، یک کمپانی محدودیت‌های کمتری در کارهایی که می‌تواند و نمی‌تواند انجام دهد خواهد داشت (مثلا محدودیت از نظر صحبت با رسانه‌ها). سرمایه‌گذاری - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - خارجی ضمنا رقابت را در سطح جهانی آسان‌تر می‌کند: شما به سراغ مشتریانی در سراسر جهان می‌روید، - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - مشتریانی که از کشورهای مختلف آمده‌اند و استعدادهای خارجی را نیز جذب می‌کنید.

اگرچه چین در ساخت صنعت هوافضای خصوصی خود در حال الهام گرفتن از ایالات متحده است، ماهیت دولت چین به این معناست - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - که کمپانی‌های تازه تاسیس با موانعی روبه‌رو خواهند شد که رقبایشان در غرب نیازی به نگرانی نسبت به آن‌ها ندارند. اگرچه کمپانی‌های چینی روی کاغذ خصوصی به نظر می‌رسند، اما در نهایت باید در برابر خط مشی و کنترل دولت سر خم کنند و سطوح مشخصی از مداخله دولتی را بپذیرند. بنابراین شاید متقاعدسازی مشتریان بالقوه در آن‌سوی آب‌ها - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - به اینکه آن‌ها واقعا کمپانی‌هایی مستقل هستند دشوار باشد. مرز میان کمپانی‌های حقیقتا خصوصی و کمپانی‌هایی که کمابیش بازیگران دولتی هستند هنوز تیره و تار است، خصوصا اگر دولت یکی از مشتریان همیشگی باشد. گوسوامی می‌گوید: «این مشکل می‌تواند به بی‌اعتمادی سایر شرکا منجر شود». و پنهان‌کاری مداوم دولت چین راجع - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - به برنامه‌های فضایی‌اش کمکی به شرایط نکرده و نخواهد کرد.

سایر چالش‌ها

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان

هیچ‌یک از این کمپانی‌های تازه‌ تاسیس هنوز به سوددهی نرسیده‌اند و اندکی زمان می‌برد تا برسند. هاینز می‌گوید: «هیچ نشانه‌ای از این وجود ندارد که صنعت مورد نظرمان شکست می‌خورد. اما بسیاری از متخصصین عقیده دارند که بسیاری از این شرکت‌ها - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - ورشکست خواهند شد». گذشته از چالش جذب مشتری‌های خارج از چین، بسیاری از کمپانی‌ها هنوز نتوانسته‌اند تشخیص دهند که باید به چه مشتریان خدمت‌رسانی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - کنند.

کمپانی‌های آمریکایی مانند اسپیس اکس و بلو اوریجینز موسسینی میلیاردر داشتند که حاضر بودند دست به ریسک‌های بزرگ زده، پول‌های خود را بسوزانند و از شکست‌های بزرگ عبور کنند تا بالاخره به موفقیت برسند. وگرچه پارسال یکی از میلیاردرهای چینی وارد این صنعت شد، اما هاینز می‌گوید «هیچ ایلان ماسکی در چین نداریم که دست به سرمایه‌گذاری‌هایی اینقدر خطرپذیر بزند». از سوی دیگر مشخص نیست که آیا کمپانی‌های چینی -حتی آن‌هایی که از حمایت ثروتمندان برخوردار شده‌اند- اصلا تمایلی به این حد از ریسک‌پذیری دارند یا خیر.

و در نهایت چین باید یک بستر قانونی برای صنعت خصوصی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - هوافضا فراهم آورد که به شکلی واضح و مشخص تعیین می‌کند اجازه انجام چه کاری وجود دارد و اجازه انجام چه کاری وجود ندارد. چین تنها قادر بزرگ فضایی جهان است که قوانین مخصوص فضا تنظیم نکرده است. اگرچه امید می‌رود که فعالیت‌های - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - آزاد و خصوصی به افزایش نوآوری منجر شود، دولت‌های ملی همچنان اجازه نظارت بر فعالیت‌های فضایی این کمپانی‌های خصوصی را دارند. ماموریت‌های فضایی باید جوازها و لایسنس‌های لازم را دریافت کنند تا دولت دقیقا بداند که قدم به چه جهانی گذاشته است.

علی‌رغم تمام این مسائل، صنعت هوافضای چین به پیش می‌رود. این استارتاپ‌های تازه از راس رسیده صرفا رویکردهای تجاری آمریکایی را در آغوش نگرفته‌اند، بلکه فرهنگ استارتاپی آمریکا را نیز تقلید - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - کرده‌اند تا قادر برقراری - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر هیدج استان زنجان - ارتباطات تجاری باشند و رشد کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone