🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر همدان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  3. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  4. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  5. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18854.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

مجوز برای راه‌اندازی پیام رسان اجتماعی تنها تا ۳۰ بهمن صادر می‌شود

در راستای اجرای مصوبه شورای عالی فضای مجازی درخصوص سیاست‌ها و اقدامات ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی، متقاضیان دریافت مجوز پیام‌رسان اجتماعی تا ۳۰ بهمن ‌ماه مهلت دارند برای ثبت‌نام اقدام کنند. «ابوالحسن فیروزآبادی»، دبیر شورای عالی ...

در راستای اجرای مصوبه شورای عالی فضای مجازی درخصوص سیاست‌ها و - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر همدان استان همدان - اقدامات ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی، متقاضیان دریافت مجوز پیام‌رسان اجتماعی تا ۳۰ بهمن ‌ماه مهلت دارند برای ثبت‌نام اقدام کنند.

«ابوالحسن فیروزآبادی»، دبیر شورای عالی فضای مجازی در مردادماه سال جاری از ابلاغ - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر همدان استان همدان - سند سیاست‌ها و - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر همدان استان همدان - الزامات کلان حمایت از رقابت و مقابله با انحصار سکوهای فضای مجازی خبر داده بود و حالا رگولاتوری در راستای صحبت‌های او ابلاغیه‌ای برای متقاضیان مجوز پیام رسان‌ها منتشر ساخته است.

فیروز آبادی در خصوص اهداف این سند گفته بود که: «مرکز ملی فضای مجازی با اهداف استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها و - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر همدان استان همدان - مقابله با آسیب‌ها و تهدیدات ناشی از تحولات پرشتاب عرصه فضای مجازی»، «انتظام‌بخشی و مدیریت ابعاد و مسائل نوپدید این فضا، تضمین حفاظت حداکثری از حقوق کسب‌وکارها و برنامه‌ریزی همه‌جانبه برای بهبود شرایط کسب‌وکار مرتبط با فناوری‌های مجازی در صدد تدوین سازوکاری برآمد که علاوه بر حمایت از رقابت و مقابله با شکل‌گیری انحصار در بازار سکوهای فضای مجازی و کاهش موانع ورود کسب‌‏و کارهای نوپا به بازار سکوها، ارتقاء کیفیت و مطلوبیت خدمات ارائه‌شده به کاربران را نیز مدنظر قرار دهد.»

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر همدان استان همدان

رییس مرکز ملی فضای مجازی همچنین گفته بود پس از مطالعات چالش‌ها و منازعات شکل گرفته - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر همدان استان همدان - در داخل کشور بین بازیگران مختلف در حوزه‌های گوناگون این سند تدوین شده است. او این سند را این سند را همراستا با اقدامات اخیر کمیته ضد انحصار کنگره آمریکا دانسته بود و تاکید کرده بود این اقدامات یک فعالیت جهانی است. ناگفته نماند «هادی سجادی» دبیر کمیسیون عالی تنظیم مقررات در مرکز ملی فضای مجازی نیز اعلام کرده بود  این سند با هدف - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر همدان استان همدان - تقویت - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر همدان استان همدان - فضای رقابتی، رفع انحصارهای موجود، جلوگیری از ایجاد انحصارهای جدید و ممانعت از ارتکاب اعمال ضدرقابتی توسط سکوهای فعال در فضای مجازی کشور تدوین شده است.

در این راستا و تبیین این سند، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر همدان استان همدان - در اطلاعیه‌ای اعلام کرده متقاضیان دریافت مجوز پیام رسان‌ اجتماعی تا پایان ماه جاری فرصت دارند. متن این بیانیه به این شرح است:

«در راستای اجرای مصوبه شورای عالی فضای مجازی درخصوص سیاست‌ها و اقدامات ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی، متقاضیان دریافت مجوز پیام‌رسان اجتماعی تا ۳۰ بهمن سال جاری مهلت دارند با مراجعه به پورتال سازمان تنظیم - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر همدان استان همدان - مقررات و ارتباطات رادیویی به آدرس www.cra.ir در بخش خدمات الکترونیک، سامانه ثبت اطلاعات پیام‌رسان، برای - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر همدان استان همدان - ثبت‌نام اقدام کنند.»

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر همدان استان همدان

رگولاتوری اعلام کرده بر اساس مصوبه جلسات شماره ۳۶ - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر همدان استان همدان - الی ۴۰ شورای - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر همدان استان همدان - عالی فضای مجازی، در خصوص صدور مجوز فعالیت پیام رسان های اجتماعی، دارنده شناسه ثبت - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر همدان استان همدان - می‌تواند نسبت به برقراری ارتباطات عمومی و - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر همدان استان همدان - غیرعمومی و ارائه خدمات جانبی بر - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر همدان استان همدان - اساس الزامات و مقررات اعلامی این سازمان، در قالب پیام رسان های اجتماعی، با رعایت قوانین و مقررات - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر همدان استان همدان - کشور و از طریق شبکه ارتباطی دارندگان پروانه ارائه خدمات ارتباطی ثابت یا سیار اقدام کند.

گفتنیست - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر همدان استان همدان - صدور این مجوز هیچ هزینه‌ای - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر همدان استان همدان - برای متقاضیان در بر نخواهد داشت و مدت زمان رسیدگی به این درخواست حداکثر ۴۵ روز است. همچنین شایان ذکر است شناسه ‏ثبت عبارت است از شماره‏ای که پس از ثبت‌‏نام در پنجره واحد، جهت ارائه خدمات فوق برای متقاضی واجد شرایط بر اساس الزامات و مقررات مربوطه، صادر می‏‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کیوانچهر نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
میتونم یه سوال بپرسم شرکت شما اطراف ارم همدان خدمات داره
پاسخ: بله در ارم شهر همدان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone