🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  3. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  5. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18858.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی ویدیویی از عملکرد حالت فیلم‌برداری Ultra Night گوشی می ۱۱ منتشر کرد

شیائومی چندین روز پیش نسخه جهانی گوشی می ۱۱ را معرفی کرد. این محصول به مشخصات فنی قدرتمند و قابلیت‌های متنوعی مجهز شده که یکی از آن‌ها، حالت فیلم‌برداری «Ultra Night» است. حالا شیائومی ویدیوی ...

شیائومی چندین روز پیش نسخه جهانی گوشی می ۱۱ را معرفی کرد. این - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی - محصول به مشخصات فنی قدرتمند و قابلیت‌های متنوعی مجهز شده که یکی از آن‌ها، حالت فیلم‌برداری «Ultra Night» است. حالا شیائومی ویدیوی کوتاهی از عملکرد آن منتشر کرده است.

در این ویدیو شاهد اجرای موسیقی جاز هستیم که ناگهان چراغ‌های صحنه خاموش می‌شوند. در این زمان گوشی می ۱۱ - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی - با حالت Ultra Night شروع به فیلم‌برداری از صحنه می‌کند. اگر - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی - شیائومی در این ویدیو از ترفند خاصی استفاده نکرده باشد، با ویدیوی شفاف و روشنی برای شرایط نوری ضعیف روبه‌رو هستیم.

شیائومی در زمان معرفی این - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی - دستگاه تمرکز ویژه‌ای روی دوربین آن داشت، - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی - بنابراین احتمال چنین عملکردی در آن وجود دارد. البته با توجه به قیمت بالای آن در - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی - بازار جهانی، عملکرد پایین دوربین می‌تواند باعث شکست آن شود. در حالی که می ۱۱ در بازار چین قیمتی کمتر از ۶۵۰ دلار دارد، در کشورهای دیگر - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی - با قیمت پایه ۹۰۰ دلار فروخته می‌شود.

روی پنل پشتی شیائومی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی - می ۱۱ دوربین اصلی سه‌گانه قرار گرفته که سنسور اصلی آن ۱۰۸ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.85 و لرزشگیر اپتیکال است. دوربین دوم از نوع اولترا واید با رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل و دریچه دیافراگم f/2.4 است. دوربین سوم این دستگاه از سنسور ۵ مگاپیکسلی ماکرو بهره می‌برد و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی دارد. این پرچمدار می‌تواند ویدیوهای 8K ضبط کند.

این پرچمدار چینی به نمایشگر ۶.۸ اینچی OLED با رزولوشن +QHD، نسبت تصویر ۲۰:۹ و رفرش - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی - ریت ۱۲۰ هرتز مجهز شده. این - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی - دستگاه از چیپست ۵ نانومتری اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برد و دارای ۸ گیگابایت رم به همراه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی - داخلی است. از سایر مشخصات آن می‌توان به یک باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر اراک استان مرکزی - و سیستم عامل اندروید ۱۱ اشاره کرد.

چند روز پیش شاهد انتشار ویدیوی تست مقاومت این دستگاه بودیم که از عملکرد مناسبش خبر می‌داد. نسخه چینی این محصول همچنین توانسته بود در تست سرعت وای فای گوشی آیفون ۱۲ پرو مکس را شکست دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone