🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کاشمر استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  2. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18873.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

گوگل برای دور زدن برچسب حریم خصوصی اپل، اپ‌هایش را دو ماه بروزرسانی نکرد

اپل از ماه دسامبر ۲۰۲۰ توسعه‌دهندگان اپ‌های iOS را مجبور به استفاده از برچسب‌های حریم خصوصی کرده و این برچسب‌ها نشان‌دهنده ردیابی کاربران و جمع‌آوری داده‌ها توسط توسعه‌دهندگان است. با این حال اپ‌های گوگل از ...

اپل از ماه دسامبر - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کاشمر استان خراسان - ۲۰۲۰ توسعه‌دهندگان اپ‌های iOS را مجبور به استفاده از - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کاشمر استان خراسان - برچسب‌های حریم خصوصی کرده و این برچسب‌ها نشان‌دهنده ردیابی کاربران و جمع‌آوری داده‌ها توسط توسعه‌دهندگان است. با این حال اپ‌های گوگل از تاریخ اجرای این قانون، بروزرسانی نشده‌اند - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کاشمر استان خراسان - و سرورهای گوگل درباره این اپ‌ها و به خطر افتادن امنیت کاربران هشدار - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کاشمر استان خراسان - داده‌اند.

برای مدت کوتاهی سرور‌های گوگل اپ‌های iOS این غول جستجوی اینترنتی را به عنوان قدیمی و منسوخ - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کاشمر استان خراسان - شده پرچم‌گذاری کردند. طبق گزارشی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کاشمر استان خراسان - جدید، این پیام پاپ آپ سمت سرور برای اپ‌های جیمیل، گوگل فوتوز و گوگل مپ در iOS به نمایش گذاشته شده‌اند.

در این پیام به بروزرسانی اپ توسط کاربران اشاره شده:

«باید این اپ را بروزرسانی کنید. نسخه‌ای که - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کاشمر استان خراسان - در حال استفاده از آن - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کاشمر استان خراسان - هستید، حاوی جدیدترین ویژگی‌های امنیتی برای محافظت از شما نیست. تنها زمانی که - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کاشمر استان خراسان - متوجه این خطرات شدید، به استفاده از آن ادامه دهید.»

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کاشمر استان خراسان

در حالی این پیام کاربران را - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کاشمر استان خراسان - به بروزرسانی تشویق می‌کند که گوگل آپدیتی برای آن‌ها منتشر نکرده. با توجه به این موضوع، حتی اگر کاربران جدیدترین نسخه اپ‌های - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کاشمر استان خراسان - گوگل در iOS را نصب کرده‌ باشند، باز هم با چنین پیامی روبه‌رو شده‌اند چرا که دو - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کاشمر استان خراسان - ماه از انتشار آخرین بروزرسانی آن‌ها می‌گذرد. گوگل اکنون این پیام‌ها را حذف کرده - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کاشمر استان خراسان - و برای کاربران به نمایش گذاشته نمی‌شوند.

به نظر می‌رسد این پیام‌ها بطور خودکار و پس از گذشت مدت زمان مشخصی به نمایش گذاشته می‌شوند. ظاهرا این بازه زمانی دو ماهه است و حالا که گوگل در این زمان بروزرسانی برای اپ‌های خود منتشر نکرده، سرورهایش آن را به قرار دادن کاربران در معرض خطر متهم کرده‌اند.

گوگل پس از اعمال قوانین حریم - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کاشمر استان خراسان - خصوصی جدید از سوی اپل، از بروزرسانی اپ‌های خود چشم‌پوشی کرد. اگرچه نزدیک به یک ماه پیش سخنگوی گوگل اعلام کرد در آینده نزدیک چنین برچسب‌ها به اپ‌های این غول فناوری اضافه می‌شوند، اما هنوز این برنامه‌ها بروزرسانی دریافت نکرده‌اند.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کاشمر استان خراسان

در حالی گوگل در سال جاری میلادی برای اپ‌های خود در iOS بروزرسانی منتشر نکرده که در نسخه اندرویدی آن‌ها چندین آپدیت دریافت کرده‌اند. علاوه - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کاشمر استان خراسان - بر این، در بازه زمانی یکسانی این برنامه‌ها سال گذشته چندین بار در - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر کاشمر استان خراسان - iOS بروزرسانی شده بودند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone