🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  4. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  5. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18878.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

آیفون تاشو احتمالا با پشتیبانی از قلم اپل پنسل در سال ۲۰۲۳ معرفی می‌شود

مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها درباره آیفون تاشو هستیم و اپل در حال آزمایش نمایشگرهای تاشو است. حالا ظاهرا کوپرتینویی‌ها می‌خواهند پشتیبانی از قلم اپل پنسل را به این محصول اضافه کنند. بازار گوشی‌های تاشو در ...

مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها درباره آیفون تاشو هستیم و اپل در حال آزمایش نمایشگرهای تاشو است. حالا ظاهرا کوپرتینویی‌ها می‌خواهند پشتیبانی از قلم اپل پنسل را به این محصول اضافه کنند.

بازار گوشی‌های تاشو در سال‌های آینده رشد چشمگیری خواهد داشت و در کنار کمپانی‌هایی مانند سامسونگ، اپل هم آیفون تاشو را وارد بازار می‌کند. در حقیقت انتظار می‌رود تا سال ۲۰۲۵ اکثر - تعمیرات لباسشویی سام در شهر نجف آباد استان اصفهان - تولیدکنندگان هوشمند دارای محصولات با نمایشگر تاشو باشند.

در صورتی که گزارش‌های گذشته صحت داشته باشند، این آیفون منحصر به فرد رقیب - تعمیرات لباسشویی سام در شهر نجف آباد استان اصفهان - گلکسی زد فلیپ خواهد بود و همچنین کاربران جوان را هدف قرار می‌دهد. علاوه بر این، کوپرتینویی‌ها در حال بررسی سایزهای مختلف نمایشگر هستند که یکی از آن‌ها در حالت باز مشابه آیفون ۱۲ پرو مکس خواهد بود.

حالا گزارشی جدیدی درباره آیفون تاشو منتشر شده که اطلاعات تازه‌ای در اختیارمان قرار می‌دهد. ظاهرا این گوشی اپل با نمایشگر ۷.۳ تا ۷.۶ اینچی OLED از راه می‌رسد و همچنین قادر به پشتیبانی از قلم خواهد بود. به احتمال زیاد این قلم همان اپل پنسل - تعمیرات لباسشویی سام در شهر نجف آباد استان اصفهان - است که هنوز هیچ آیفونی از آن پشتیبانی نمی‌کند.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر نجف آباد استان اصفهان

با - تعمیرات لباسشویی سام در شهر نجف آباد استان اصفهان - وجود اینکه بسیاری منتظر رونمایی از اولین آیفون تاشو هستند، گزارشی در سال ۲۰۱۹ به این موضوع اشاره داشت که اولین - تعمیرات لباسشویی سام در شهر نجف آباد استان اصفهان - دستگاه تاشو اپل در حقیقت آیپد تاشو و نه یک گوشی خواهد بود. با این حال گزارش اخیر از معرفی آیفون تاشو در ۲۰۲۳ خبر می‌دهد.

علاوه بر اپل که شاید برای اولین بار پشتیبانی از قلم را به آیفون‌ها اضافه کند، سامسونگ هم - تعمیرات لباسشویی سام در شهر نجف آباد استان اصفهان - برای اولین بار چنین قابلیتی را به یکی از گوشی‌های سری گلکسی S یعنی گلکسی S21 اولترا اضافه کرد. علاوه بر این گوشی قدرتمند، انتظار می‌رود گلکسی زد فولد ۳ هم قادر به پشتیبانی از قلم S Pen باشد.

با توجه به گزارش‌ها، در سال‌های پیش رو رقابت سنگینی را میان گوشی‌های تاشو برندهای مختلف شاهد خواهیم بود. علاوه بر سامسونگ و اپل، شرکت‌های چینی هم به یکی از بازیگران اصلی این بازار تبدیل خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone