🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر هشتپر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر هشتپر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  2. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  4. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  5. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18855.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

کوکا کولا از تابستان ۲۰۲۱ فروش نوشیدنی در بطری کاغذی را آغاز می‌کند

کوکا کولا به منظور کاهش پلاستیک از بسته‌بندی محصولات خود، فروش برخی نوشیدنی‌ها با بطری کاغذی را از تابستان سال جاری میلادی در مجارستان شروع می‌کند. کوکا کولا سال گذشته میلادی توسط گروه خیریه Break Free ...

کوکا کولا به منظور کاهش پلاستیک از بسته‌بندی محصولات خود، فروش برخی نوشیدنی‌ها با بطری کاغذی را از تابستان سال جاری میلادی در مجارستان شروع می‌کند.

کوکا کولا سال گذشته میلادی توسط گروه خیریه Break Free From Plastic به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده ضایعات پلاستیکی در جهان معرفی شد و پس از آن شرکت‌های پپسی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر هشتپر استان گیلان - و نستله با فاصله کوتاه آن را تعقیب می‌کنند. کوکا کولا با توجه به همین مورد در تلاش برای استفاده از مواد دوستدار محیط زیست در محصولات خود - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر هشتپر استان گیلان - است.

بطری کاغذی جدید توسط شرکت دانمارکی Paper Bottle Company (یا Paboco) ساخته شده است. این بطری قابلیت تحمل کردن فشار ناشی از نوشیدنی‌های گازدار مثل نوشابه را دارد و می‌توان آن را با - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر هشتپر استان گیلان - توجه به نیاز برندها در سایزها و شکل‌های - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر هشتپر استان گیلان - گوناگون همراه با آرم سازنده تولید نمود.

Paboco پس از بالغ بر ۷ سال آزمایش بطری یاد شده در آزمایشگاه، نوشیدنی Adez کوکا کولا را با این بطری در تعداد محدود - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر هشتپر استان گیلان - (۲ هزار عدد) - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر هشتپر استان گیلان - تابستان سال جاری میلادی در مجارستان عرضه خواهد کرد. این شرکت همچنین در همکاری با نوشیدنی ساز دیگری به نام Absolut از عرضه ۲ هزار بطری از نوشیدنی گازدار آن در انگلستان و سوئد خبر داده است.

بطری مورد بحث از نوعی ماده مبتنی بر کاغذ و فیبر تشکیل شده که به خاطر یک تکه بودن مقاومت بالایی داشته - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر هشتپر استان گیلان - و - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر هشتپر استان گیلان - تحت فشار شکاف بر نمی‌دارد. اما کاغذ نمی‌تواند در تماس مستقیم با مایعات باشد به همین دلیل قسمت داخلی بطری از نوعی لایه گیاهی تشکیل شده که به گفته سازنده ماده غذایی و محصول را ایمن نگه می‌دارد. درب بطری همچنان پلاستیکی است که پر کردن آن - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر هشتپر استان گیلان - در خطوط تولید فعلی را امکان پذیر می‌کند، اما این قسمت نیز در آینده جای خود را به درب تمام کاغذی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر هشتپر استان گیلان - خواهد داد.

آنطور که در ادامه گزارش آمده، حتی اگر آزمایش بطری‌های کاغذی موفقیت آمیز باشد با فراگیر شدن آنها فاصله زیادی داریم. بطری‌های پلاستیکی به جزوی تقریباً جدایی ناپذیر از صنعت تبدیل شده‌اند - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر هشتپر استان گیلان - و در بسیاری از کشورها در مقیاس عظیم بازیافت می‌شوند، بنابراین جایگزینی آن‌ها با زیرساختی دیگر چالش بزرگی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر هشتپر استان گیلان - خواهد - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر هشتپر استان گیلان - بود. علاوه بر این بطری‌های پلاستیکی ارزان قیمت هستند که مانع دیگری بر سر راه فراگیر شدن بطری‌های کاغذی محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone