🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر آستارا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18875.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

راهکار احراز هویت «موبایل کانکت» به عنوان جایگزین رمز یک‌بارمصرف رونمایی شد

شاتل موبایل برای اولین بار در ایران، از راهکار احراز هویت از طریق سیم‌کارت «موبایل کانکت» بومی با همکاری پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف رونمایی کرد. محصول جدید شاتل موبایل، در ...

شاتل موبایل برای اولین بار در ایران، از راهکار احراز هویت از طریق سیم‌کارت «موبایل کانکت» بومی با همکاری پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف رونمایی کرد. محصول جدید شاتل موبایل، در سرعت و ایمنی فرایند احراز هویت در خدمات بانکی، پرداخت و تجارت الکترونیک کاربرد دارد و از طریق آن احراز هویت، مجوزدهی و شناسایی کاربر واقعی به منظور ارائه خدمات - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر آستارا استان گیلان - و مدیریت دسترسی‌ها بسیار ساده‌تر و امن‌تر از پیش صورت خواهد گرفت.

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، «موبایل کانکت» محصول بومی تازه‌ای است - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر آستارا استان گیلان - که برای اولین بار در ایران از سوی این اپراتور تلفن همراه کشور و با همکاری پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف و گروه فناوران پیشتاز آینده (مدریک)، رونمایی شده است. گفتنیست روشی که پیش از این برای احراز - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر آستارا استان گیلان - هویت در فضای اینترنت بسیار رایج شده است، OTP یا همان رمز یک‌بارمصرف است که معمولاً از طریق - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر آستارا استان گیلان - پیامک برای مشترک ارسال شده و در بسیاری موارد مانند عملیات بانکی استفاده می شود. اما فناوری و روش تازه احراز هویت در دنیا با نام موبایل کانکت (Mobile Connect)، این فرایند را ساده‌تر، سریعتر و امن‌تر از پیش کرده است.

در این راهکار، احراز هویت از طریق «سیم‌کارت» انجام می شود. برای مثال در مواقعی که کاربر در هنگام استفاده از خدمات اینترنتی نیاز به ثبت نام و یا احراز هویت دارد، پس از ثبت درخواست مشترک، «پیامی از سمت سیم‌کارت» برای مشترک نمایش داده می‌شود و در صورتی که این درخواست از سوی کاربر تأیید شود، احراز هویت به صورت - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر آستارا استان گیلان - خودکار انجام شده و مشترک می تواند بدون نگرانی از نشت اطلاعات و دسترسی غیرمجاز، به سادگی و در زمانی کوتاه از این امکان برای ورود یا لاگین به خدمات مختلف در سایت‌ها و خدمات پرداخت، بدون اینکه نیازی به حفظ کردن رمز عبورهای متعدد داشته باشد،‌ استفاده - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر آستارا استان گیلان - کند.

در اولین گام اجرایی این محصول جدید و همگام با روندهای جهانی، شاتل موبایل از موبایل کانکت برای ورود به سیستم «مدیریت حسابی اینترنتی» خود استفاده خواهد کرد و بر این اساس، مشترکین سیم‌کارت‌های شاتل موبایل می‌توانند از طریق آن، به آسانی و بدون نیاز به رمز ورود، وارد پنل مدیریت اینترنتی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر آستارا استان گیلان - حساب سیم‌کارت شاتل موبایل خود شوند.

با توسعه ابزارهای پرداختی مساله احراز هویت یکی از موضوعات مهم برای همه کاربران شده تا از حساب‌های - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر آستارا استان گیلان - بانکی و اطلاعات خود حفاظ گنند. احراز هویت برای موارد متعددی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر آستارا استان گیلان - از جمله تأیید و یا - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر آستارا استان گیلان - به اشتراک گذاری سریع و ایمن اطلاعات شخصی با عرضه‌کنندگان خدمات دیجیتال، به کارگیری تجهیزات و اطلاعات شبکه برای تصدیق هویت و جلوگیری از هک، نفوذ و تقلب‌ها، کارکرد دارد.

شاتل موبایل، اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش 3G و 4G/LTE در سراسر کشور با پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک است که برای نخستین بار در ایران، فناوری نوآورانه «سیم‌کارت هوشمند» را به بازار ارتباطی کشور معرفی کرده که بر اساس آن، سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل با تحلیل آنتن‌های موجود در - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر آستارا استان گیلان - محدوده محل حضور مشترک، بهترین آنتن و پوشش شبکه را - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر آستارا استان گیلان - به طور خودکار برای وی انتخاب می‌کند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره راهکارهای سازمانی این اپراتور، می‌توانند به وب‌سایت شاتل موبایل مراجعه کنند یا از طریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ و به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone