🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  2. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  4. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  5. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34321.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

نخستین تصاویر ثبت شده با دوربین آیفون XS را ببینید

دو عکاس حرفه ای پس از محک زدن دوربین آیفون XS تصاویر ثبت شده با این موبایل را منتشر کرده اند. اپل هفته گذشته از آیفون های XS و XS Max رونمایی کرد که دوربین ...

دو عکاس حرفه ای پس از محک زدن دوربین آیفون XS تصاویر - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر صایین قلعه استان زنجان - ثبت شده با این موبایل را منتشر کرده اند.

اپل هفته گذشته از آیفون های XS و XS Max رونمایی کرد که دوربین های آنها روی کاغذ تفاوت چندانی با آیفون X ندارد، با این حال کمپانی سازنده مدعی شده که به لطف چیپست A12 باینویک این دوربین ها حرف های بیشتری برای گفتن خواهند داشت.

ماژول تصویربرداری - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر صایین قلعه استان زنجان - آیفون XS از دروبین اصلی دوگانه با سنسورهای ۱۲ مگایپسکلی، گشودگی دریچه لنز f/1.8 و f/2.4، لرزشگیر اپتیکال و فوکوس خودکار با تشخیص فاز تشکیل شده است. دوربین سلفی نیز از سنسور ۷ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 بهره می برد.

اپل برای افزایش هرچه بیشتر وضوح جزییات و سایه های تصویر، پردازنده سیگنال جدیدی را با موتور عصبی یکپارچه کرده که به قابلیت Smart HDR - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر صایین قلعه استان زنجان - منجر شده است.

یکی از این دو عکاس «پتا سوزا» نام دارد که سابقه کار در کاخ سفید را هم در کارنامه - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر صایین قلعه استان زنجان - دارد. وی این تصاویر را در حومه واشنگتن ثبت کرده و ادیت روی تصاویر هم منحصرا با استفاده از ابزارهای اپلیکیشن پیش فرض دوربین آیفون XS صورت گرفته اند.تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر صایین قلعه استان زنجانتعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر صایین قلعه استان زنجان

او که سابقه فعالیت به عنوان عکاس کاخ سفید در زمان ریاست جمهوری «رونالد ریگان» و «باراک اوباما» را دارد، مدعی است که حدود دو میلیون عکس از باراک اوباما ثبت کرده که شامل استراحت او در کنار خانواده، پشت میز کار، حین - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر صایین قلعه استان زنجان - ملاقات با سران کشورهای مختلف و غیره است اما مهم ترین آنها احتمالا تصویری است که - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر صایین قلعه استان زنجان - اوباما را حین انتظار برای اطلاع از نتیجه ماموریت ترور «اسامه بن لادن» نشان می دهد. برای مشاهده تصاویر دیگری که سوزا با استفاده از آیفون XS ثبت کرده به سایت دیلی میل مراجعه کنید.تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر صایین قلعه استان زنجان تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر صایین قلعه استان زنجان تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر صایین قلعه استان زنجان تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر صایین قلعه استان زنجان تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر صایین قلعه استان زنجان تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر صایین قلعه استان زنجان

عکاس دوم هم «آستین مان» نام دارد که برای ثبت تصاویر با استفاده از دوربین XS - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر صایین قلعه استان زنجان - به «زنگبار» در آفریقا سفر کرده است. برای مشاهده تصاویر - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر صایین قلعه استان زنجان - بیشتر از این پروژه می توانید به صفحه وی در فلیکر مراجعه کنید.

تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر صایین قلعه استان زنجان تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر صایین قلعه استان زنجان تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر صایین قلعه استان زنجان - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر صایین قلعه استان زنجان - تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر صایین قلعه استان زنجان تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر صایین قلعه استان زنجان تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر صایین قلعه استان زنجان تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر صایین قلعه استان زنجان تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر صایین قلعه استان زنجان تعمیرات لباسشویی زیرووات در شهر صایین قلعه استان زنجان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone