🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34325.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

انتشار تصاویری از نسخه ۲۰۱۸ گلکسی A7؛ دوربین سه گانه و نمایشگر بدون مرز

سامسونگ ۱۹ مهرماه قصد دارد از گوشی گلگسی A9 پرو خودرونمایی کند. این موبایل قرار است از ماژول دوربین چهارگانه و چیپست اسنپدراگون ۷۱۰ بهره ببرد. حال به نظر می رسد کمپانی کره‌ای می‌خواهد یک ...

سامسونگ ۱۹ - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - مهرماه قصد دارد از گوشی گلگسی A9 پرو خودرونمایی کند. این موبایل قرار است از ماژول دوربین چهارگانه و چیپست - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اسنپدراگون ۷۱۰ بهره - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - ببرد. حال به نظر می رسد کمپانی کره‌ای می‌خواهد یک گوشی ارزانتر نیز به - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - همراه این موبایل معرفی کند چرا که امروز یک تصویر زنده و چند رندر گرافیکی از نسخه‌ی ۲۰۱۸ موبایل گلکسی A7 سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - است.

نسخه‌ی ۲۰۱۸ گلکسی A7 بسیار به موبایل گلکسی A9 شباهت دارد چرا که در بدنه‌ی پشتی آن یک ماژول دوربین سه گانه‌ی عمودی تعبیه شده است. این ماژول که - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - در گوشه‌ی چپ و بالای بدنه‌ی پشتی قرار گرفته، موجب شده - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نسخه‌ی ۲۰۱۸ گلکسی A7 - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - به اولین موبایل سامسونگ تبدیل گردد که از دوربینی سه گانه بهره می‌برد.

علاوه بر این موبایل یاد شده از یک نمایشگر بدون مرز با درصد تصویر ۱۸.۵ به ۹ استفاده خواهد کرد و بدین ترتیب حاشیه‌های کناری‌اش بسیار باریک خواهد بود. حاشیه‌‌ی بالایی و پایینی به طور مساوری حجم بیشتری از صفحه نمایش را به خود اختصاص می‌دهند چرا که در حاشیه‌ی بالایی این موبایل بلندگو، LED اعلان‌ها، سنسور مجاورت و دوربین سلفی آن قرار گرفته است.

در قسمت سمت راست - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - فریم این موبایل، دو کلید تنظیم صدا قرار گرفته و دکمه‌ی پاور گوشی آن‌ها را - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - همراهی می کند. باید گفت - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - که کلید پاور تعبیه شده در بدنه‌ی کناری موبایل - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نقش یک حسگر اثر انگشت را هم ایفا می‌کند و وظیفه‌ی احراز هویت را بر عهده دارد.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فولاد شهر استان اصفهان

در قسمت پایینی این بدنه نیز یک درگاه USB Type-C جا خوش کرده که دقیقاً قسمت میانی را اشغال - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - ‌می‌کند. ضمن اینکه جک هدفون ۳.۵ میلیمتری نیز در کنار این پورت به چشم می‌خورد.

با توجه - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - به مشخصات قبلی نسخه‌ی ۲۰۱۷ گلکسی A7 و سخت افزار‌ به کار رفته - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر فولاد شهر استان اصفهان - در دیگر گوشی های سامسونگ، به نظر میرسد نسخه ۲۰۱۸ این موبایل از یک چیپست اگزینوس ۷۸۸۵ به همراه ۴ گیگابایت رم استفاده کند.

 

تماشا کنید: محققان هلندی پهپادی شبیه به مگس ساخته‌اند

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone