🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  4. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  5. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34317.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

هشت کاری که باید برای امنیت بیشتر به انجام آن‌ها عادت کنیم

به خیال خودتان با نصب یک آنتی‌ویروس قدرتمند همه مشکلات حل می‌شوند و دیگر هیچ خطری تهدیدتان نمی‌کند؟ نه اینطور نیست. آنتی ویروس‌ها مفیدند، درست؛ اما باید به یک سری کار ساده نیز در فضای ...

به خیال خودتان با نصب یک آنتی‌ویروس قدرتمند همه مشکلات حل می‌شوند و دیگر هیچ خطری تهدیدتان نمی‌کند؟ نه اینطور نیست. آنتی ویروس‌ها مفیدند، درست؛ اما باید به یک سری کار ساده نیز در فضای آنلاین عادت کنید تا - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر زرین شهر استان اصفهان - به مشکلات بزرگ برنخورید. در - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر زرین شهر استان اصفهان - ادامه به ۸ عادتی می‌پردازیم که تمام کاربران باید حین گشت و گذار در محیط آنلاین آن‌ها را رعایت کنند.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر زرین شهر استان اصفهان

بگذارید برایتان - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر زرین شهر استان اصفهان - روشن کنم: اگر به جاوا احتیاج ندارید اصلا نباید آن را - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر زرین شهر استان اصفهان - نصب کنید. اما اگر حالا به هر دلیلی مجبورید به سراغ جاوا بروید، همیشه حواستان به - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر زرین شهر استان اصفهان - آپدیت بودن آن نیز باشد.

۲) از اپ‌های مدیریت رمز عبور استفاده کنید


برخلاف چیزی که خودتان فکر می‌کنید - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر زرین شهر استان اصفهان - احتمالا اغلب رمزهای عبورتان ایمن نیستند. شاید باورش سخت باشد اما الگوریتم پیدا کردن رمزهای عبور واقعا کار سختی نیست. چند وقت پیش مطلبی در مورد روش‌های هک رمز عبور نوشتم که اگر آن را خوانده باشید حتما تا الان فهمیده‌اید که پیدا کردن یک پسورد کار چندان سختی برای حرفه‌ای‌ها نیست.

به همین منظور به شما پیشنهاد می‌کنم که برای رمزگذاری روی حساب‌هایتان - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر زرین شهر استان اصفهان - حتما از اپ‌های مدیریت رمز عبور یا همان پسورد منیجرها استفاده کنید. البته پیدا کردن یک پسورد - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر زرین شهر استان اصفهان - منیجر خوب هم همیشه آسان نیست اما اگر همین الان ترغیب شدید که به سراغ یکی از این - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر زرین شهر استان اصفهان - اپ‌ها بروید حتما این متنی که درباره پسورد منیجرهای پرطرفدار نوشته‌ام را به طور کامل مطالعه کنید.

۳) روی وبکم‌ها را بپوشانید


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر زرین شهر استان اصفهان

باورش سخت است اما اگر هکری بخواهد شما را از طریق وبکم زیر نظر بگیرد بدون اینکه بو ببرید این کار را به راحت‌ترین شکل ممکن انجام خواهد داد. پس اگر به وبکمتان احتیاج ندارید یا رویش را بپوشانید یا کاملا اتصال آن را به سیستم قطع کنید.

۴) استفاده - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر زرین شهر استان اصفهان - از سیستم‌عامل‌های قدیمی را کنار بگذارید


روی دو درصد از پی‌سی‌های امروزی هنوز ویندوز XP نصب است؛ این یعنی بیش از ۲۸ میلیون دستگاه. این موضوع واقعا حساسیست. اصلا - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر زرین شهر استان اصفهان - چرا باید یک نفر هنوز از سیستم‌عاملی که ۱۵ - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر زرین شهر استان اصفهان - سال از عمرش گذشته استفاده کند.

اگر هنوز - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر زرین شهر استان اصفهان - دارید از ویندوز XP استفاده می‌کنید بگذارید خیالتان را همین - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر زرین شهر استان اصفهان - الان راحت کنم و بگویم که امنیتتان به شکلی جدی در - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر زرین شهر استان اصفهان - خطر است. چراکه گارد امنیتی آن حتی جلوی تهدیدات ۱۵ سال پیش هم آنقدر مقاوم نبود چه برسد به تهدیدات پیشرفته امروزی. پس بیخیال سیستم‌عامل‌های قدیمی شوید و هر چه سریع‌تر به ویندوز ۱۰ یا آخرین نسخه سیستم‌عامل مک کوچ کنید.

۵) امنیت خود را با اسکنر - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر زرین شهر استان اصفهان - اثر انگشت تضمین کنید


تقریبا تمام موبایل‌های امروزی، از پایین رده‌ها بگیرید تا پرچمداران برندهای مختلف، همگی اسکنر اثر انگشت دارند. از این موضوع نهایت استفاده را ببرید چراکه اثر انگشت جزو معدود چیزهاییست که هکرها به راحتی قادر به نفوذ در آن نیستند.

در صورتی هم که با حسگرهای اثر انگشت مشکل دارید و به نظرتان خیلی دقیق نیستند، روی این لینک کلیک کنید و حتما تا انتها آن را بخوانید. در آن به چند روش خیلی ساده اشاره کردم که با استفاده از آن‌ها می‌شود میزان دقت حسگرهای اثر انگشت را بالا برد.

۶) حواستان به باج‌افزارها باشد


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر زرین شهر استان اصفهان

در دیجیاتو زیاد در مورد باج‌افزارها صحبت کرده‌ایم اما شاید خیلی‌ها هنوز با این بدافزارها آشنایی چندانی نداشته باشند. به طور کلی با ورود یک باج‌افزار به سیستم، تمام داده‌های کاربر قفل - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر زرین شهر استان اصفهان - می‌شود و هیچ راهی برای فرار از این موضوع وجود نخواهد داشت مگر اینکه به هکرهای پشت صحنه یک باج - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر زرین شهر استان اصفهان - به شدت گزاف بپردازید.

از این رو - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر زرین شهر استان اصفهان - باید حواستان همیشه به باج‌افزارها باشد. مطمئن شوید که آنتی‌ویروستان در مقابل باج‌افزارها از شما محافظت می‌کند. اگر اینطور نبود ما یک سری پیشنهاد خوب برایتان از قبل آماده کردیم که بد نیست نگاهی به آن‌ها بیندازید.

۷) پَندام‌افزار‌ها را پاک کنید


متاسفانه حافظه بیشتر - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر زرین شهر استان اصفهان - موبایل‌ها و کامپیوترهای امروزی پر‌ شده‌ از یک سری اپلیکیشن‌ از پیش نصب شده. به این اپلیکیشن‌ها در فارسی پَندام‌افزار می‌گویند و در بیشتر مواقع به جز پر کردن حافظه قابلیت چندان خاصی هم ندارند.

جالب‌تر اینکه در برخی اوقات پَندام‌افزار‌ها تبدیل - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر زرین شهر استان اصفهان - به حفره‌های امنیتی خاصی می‌شوند که هکرها خیلی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر زرین شهر استان اصفهان - دوستشان دارند. پس بیایید زودتر از شرشان خلاص شوید تا به مشکلات جدی‌تری برخورد نکردید.

۸) SSID روترتان را مخفی کنید


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر زرین شهر استان اصفهان

مخفی نکردن SSID روترها نیز دردسرهای خاص خودش را دارد و به راحتی نباید از این موضوع گذشت. جدای از اینکه دیگران می‌توانند خیلی راحت مودمتان را هک کنند و به آن - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر زرین شهر استان اصفهان - متصل شوند، تهدیدات خطرناک‌تری پیش‌رویتان وجود دارد که نباید به آن‌ها بی‌توجه باشید.

برای جلوگیری از - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر زرین شهر استان اصفهان - دسترسی دیگران به SSID روترتان، خیلی راحت آن‌ را مخفی کنید تا امنیتتان بیش از پیش حفظ شود. راهنمای - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر زرین شهر استان اصفهان - کامل مخفی کردن SSID نیز در دیجیاتو هست. اگر بلد نیستید این کار را انجام دهید حتما به سراغش بروید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone