🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  5. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34318.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

کوپن الکترونیکی و چالش های پیش روی آن

گفته شده که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای 10 میلیون نفر کوپن الکترونیکی صادر خواهد کرد تا بتوانند یا 100 هزار تومان شارژ ماهانه کالاهای اساسی خود را تامین کنند. این کوپن الکترونیکی ...

گفته شده که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای 10 میلیون نفر کوپن الکترونیکی صادر خواهد کرد تا بتوانند یا 100 هزار تومان شارژ ماهانه کالاهای اساسی خود را تامین کنند. این کوپن الکترونیکی به افراد نیازمند جامعه تعلق می‌گیرد و آنها تنها می‌توانند با این کوپن‌ها کالاهای مشخص شده که با ارز 4200 تومانی تامین شده‌اند را خریداری کنند.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر این اعتقاد است که الکترونیکی شدن کوپن‌ها موجب - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان - شفافیت انجام کار می‌شود و از آنجائیکه اطلاعات جامعه‌ هدف از پایگاه جامع اطلاعات ایرانیان و کمیته امداد اخذ می‌شود، فشار اقتصادی بر جامعه ضعیف کمتر می‌شود. با این حال بسیاری - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان - معتقدند که این طرح به دلیلی وجود خلاء‌های اطلاعاتی و سودجویی برخی افراد به هدف اصلی خود نخواهد رسید و به علاوه موجب افزایش تورم خواهد شد.

«مهدی خلیلی» کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با دیجیاتو چندین عامل را موجب شکست این طرح می‌داند. به - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان - گفته نمی‌توان - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان - اطمینان داشت که جامعه آماری هدف افراد نیازمند هستند چراکه - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان - علیرغم دریافت اطلاعات از کمیته امداد و پایگاه جامع اطلاعات ایرانیان امکان تغییر اطلاعات توسط افراد سودجو وجود دارد:

«متاسفانه از آنجائیکه مردم به سیستم اداری کشور اعتماد ندارند، اطلاعات دقیقی از خود ارائه نمی‌کنندُ در نتیجه جامعه اطلاعاتی دقیقی از خانواده‌ها وجود ندارد. این طرح در صورتی درست انجام خواهد شد که تحقیق درستی در مورد خانوارها، مشاغل و درآمد آنها صورت گیرد؛ - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان - در غیر این صورت جامعه آماری درستی از خانوار نیازمند وجود نخواهد داشت. همچنین ادارات کشور به دلیل بروکراسی حاکم، اطلاعات دقیق را ثبت نمی‌کنند. بلکه اطلاعاتی را ثبت و منتشر می‌کنند که خوشایند مدیران باشد.»

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان

به عقیده خلیلی این طرح برای بلند مدت پاسخگو نیست، بلکه حکم یک مُسَکن - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان - کوتاه مدت را دارد، چراکه 100 هزار تومان نمی‌تواند تاثیر زیادی در تامین - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان - سبد - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان - کالای یک ماهه فرد داشته باشد.

از نگاه این مدرس کارآفرینی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌تواند - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان - اقدامات مهمتر و تاثیرگذارتری انجام - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان - دهد؛ شرکت ملی نفت‌کش، شرکت شیر پگاه، شصتا، آتیه صبا و ..از زیرمجموعه‌های - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان - این وزارت‌خانه هستند منتها به دلیل ضعف در مدیریت نتوانسته‌اند آنطور که باید - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان - عمل کنند: «درصورتیکه این شرکت‌های بزرگ درست عمل کنند، می‌توانند برای افراد زیادی اشتغالزایی و کارآفرینی کنند و مسلما اشتغالزایی برای اقشار نیازمند تاثیرگذارتر از صدقه دادن به آنهاست. منتها مدیریت بسته است و اشتغالزایی انجام نمی‌شود و فقط زیان‌دهی خواهند داشت.»

قرار است کوپن‌های الکترونیکی به نحوی تنظیم شوند که افراد فقط قادر به خرید اجناس مشخص شده‌ای باشند. در واقع قرار نیست پول نقد به - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان - مردم تزریق شود. خلیلی این نحوه - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان - کارکرد را - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان - هم مستعد تقلب می‌داند:

«این موضوع ایجاد رانت می‌کند. چراکه با شرکت‌های مشخصی برای تامین اجناس مورد نیاز قرارداد خواهند بست. بنابراین - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان - شرکت‌های خاصی ذی‌نفع و فعال خواهند شد و شرکت‌های دیگری راکد می‌شوند. در واقع این طرح موجب ایجاد رانت خواهد شد.»

این کارشناس اقتصادی راه حل را در اعمال نظارت دقیق بر روند اجرای طرح و قیمت کالاهای عرضه شده می‌داند؛ موضوعی که از نظر او با مشکلات بسیاری همراه است و احتمال آنکه با رانت همراه شده و به هدف - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان - خود نرسد، بسیار زیاد است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone