🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  4. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  5. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30583.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

رودستر و استارمن اسپیس اکس مدار مریخ را رد کردند

اسپیس اکس گزارش داده که تسلای رودستر قرمز رنگ ایلان ماسک و مسافرش استارمن تا به حال مسافت زیادی را طی کرده‌اند و مدار کره‌ی مریخ را هم رد کرده‌‌اند. بهمن ماه سال گذشته راکت فالکون ...

اسپیس اکس گزارش داده که تسلای رودستر قرمز رنگ ایلان ماسک و مسافرش استارمن تا به حال مسافت زیادی را طی کرده‌اند و مدار - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر جویبار استان مازندران - کره‌ی مریخ را هم رد کرده‌‌اند.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر جویبار استان مازندران

بهمن ماه سال گذشته راکت فالکون هوی شرکت فضایی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر جویبار استان مازندران - اسپیس اکس با - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر جویبار استان مازندران - موفقیت به فضا پرتاب شد و محموله‌ای شامل خودروی تسلا رودستر ایلان ماسک و استارمن معروف را از مدار زمین خارج کرد.

حال گزارش شده که این ماشین تا چند روز دیگر موفق می‌شود ۱.۶۶ واحد نجومی یا ۲۵۰ میلیون کیلومتر از خورشید فاصله بگیرد. ابدین ترتیب تسلای رودستر ایلان ماسک، زودتر خود او - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر جویبار استان مازندران - به کره‌ی مریخ رسیده و حتی موفق شده مدار آن را رد کند.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر جویبار استان مازندران

بر اساس مدل‌های تهیه شده توسط بن پیرسون، دو سال دیگر در نزدیک‌ترین منطقه به کره زمین قرار خواهد گرفت و در آن زمان هم فاصله‌ای معادل ۰.۳۵ واحد - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر جویبار استان مازندران - نجومی یا ۵۱ میلیون کیلومتر با کره خاکی خواهد داشت. جالب اینجاست در همان لحظه به مریخ نزدیکتر خواهد بود و در فاصله‌‌ای معادل ۰.۰۵ واحد نجومی یا ۷.۴ میلیون کیلومتری کره‌ی سرخ رنگ - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر جویبار استان مازندران - قرار خواهد گرفت.

بدین ترتیب اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، تسلای رودستر قرمز رنگ ایلان ماسک و مسافرش استارمن تا سال ۲۰۹۱ به زمین نزدیک نخواهد شد اما ممکن است در این تاریخ، چنین اتفاقی رخ دهد و رودستر قرمز - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر جویبار استان مازندران - رنگ به زمین برخورد کند. اگر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر جویبار استان مازندران - چنین اتفاقی رخ ندهد هم استارمن باید خود را برای صدها یا میلیون‌ها سال تنهایی آماده کند.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر جویبار استان مازندران

بهمن - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر جویبار استان مازندران - ماه سال گذشته اسپیس اکس با ارسال  رودستر ایلان ماسک به همراه راکت فالکون هوی‌ اسپیس اکس به فضا لحظات پرشکوه و جالب زیادی خلق کرد و دوربین‌های تعبیه شده روی این ماشین چند ساعت اول سفر استارمن معروف را استریم کردند. این اتفاق موجب شد که تصاویر و مناظر زیبایی از زمین بدست آید.

علاوه بر این روز بعد ایلان ماسک «آخرین تصویر» استارمن را در حساب اینستاگرامش منتشر کرد که زیبایی در - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر جویبار استان مازندران - خور توجهی دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone