🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی الجی در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی الجی در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  2. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 25050.html
۷ اسفند ۱۴۰۱

سوءاستفاده هکرها از بحران ویروس کرونا برای انتشار بدافزار

هکرها با سوءاستفاده از هراسی که ویروس کرونا در دل مردم ایجاد کرده، به انتشار بدافزار و فایل های مخرب روی آورده اند. متخصصان موسسه امنیتی IBM X-Force از حملات سایبری جدیدی خبر داده اند که ...

هکرها با سوءاستفاده از هراسی که ویروس کرونا در دل مردم ایجاد کرده، به انتشار بدافزار و فایل های مخرب روی آورده اند.

متخصصان موسسه امنیتی IBM X-Force از حملات سایبری جدیدی - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر بندرترکمن استان گلستان - خبر داده اند که در - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر بندرترکمن استان گلستان - آن هکرها ایمیلی را به قربانیان خود ارسال - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر بندرترکمن استان گلستان - کرده و مدعی نفوذ کرونا ویروس به کشور می شوند. در این ایمیل فایل هایی - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر بندرترکمن استان گلستان - قرار دارد - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر بندرترکمن استان گلستان - که ظاهرا حاوی اسناد راهنما - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر بندرترکمن استان گلستان - در - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر بندرترکمن استان گلستان - مورد ویروس کرونا است اما در واقع آلوده بوده و به - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر بندرترکمن استان گلستان - محض دانلود شروع - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر بندرترکمن استان گلستان - به نصب بدافزار Emotet می کند.

این بدافزار نه تنها اجازه سرقت اطلاعات مهم کاربر را به هکر می دهد بلکه امکان انتقال فایل های خطرناک از جمله باج - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر بندرترکمن استان گلستان - افزار - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر بندرترکمن استان گلستان - را به سیستم قربانی - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر بندرترکمن استان گلستان - فراهم می - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر بندرترکمن استان گلستان - سازد. این حملات نخستین بار در ژاپن روی داده اما IBM با انتشار گزارشی در مورد استفاده از این روش در کشورهای دیگر نیز هشدار داده است:

روش جدید هکرها برای نصب Emotet به خاطر شیوع ویروس کرونا و هراسی که از آن ایجاد - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر بندرترکمن استان گلستان - شده شانس - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر بندرترکمن استان گلستان - موفقیت بسیاری بالایی دارد. احتمالا در آینده از این راهکار در کشورهای دیگر هم استفاده خواهد شد.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر بندرترکمن استان گلستان

هکرها پیش از این هم از رویدادهای مهم دیگری نظیر هالووین و کریسمس برای انتشار بدافزار Emotet بهره برده اند. مهاجمان سایبری حتی از رویدادهای کم اهمیت تر نظیر انتشار کتاب ادوارد اسنودن هم در این راستا سواستفاده کرده بودند. یکی از معروف ترین قربانیان Emotet «میراکل سیستمز»، از پیمانکاران دولت آمریکا بود - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر بندرترکمن استان گلستان - که سال گذشته متحمل خسارت های بسیاری شد.

علاوه بر این شرکت - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر بندرترکمن استان گلستان - کاسپرسکی هم در مورد دسته دیگری از - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر بندرترکمن استان گلستان - حملات هشدار داده که در آنها نیز فایل های مخرب در قالب راهنمای ویروس کرونا توزیع می شود. به گفته کمپانی روس در این روش از فایل های PDF، اسناد ورد و MP4 با نام های فریبنده در مورد ویروس مذکور استفاده می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone