تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اراک استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13192.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

مردی با اعتماد به حساب جعلی ایلان ماسک ۱۰ بیت کوین معادل ۵۷۰ هزار دلار از دست داد

حساب کاربری جعلی به نام «ایلان ماسک» در توییتر با توییتی گمراه کننده موفق شد یکی از بزرگترین کلاهبرداری های بیت کوین را در طی سال‌های گذشته به نام خود ثبت کند. در این معامله ...

حساب کاربری جعلی به نام «ایلان ماسک» در توییتر - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اراک استان مرکزی - با توییتی گمراه کننده موفق شد یکی از بزرگترین کلاهبرداری های بیت کوین را در طی سال‌های گذشته به نام خود ثبت کند. در این معامله ۱۰ بیت کوین معادل حدودا ۵۷۰ هزار دلار از مردی به نام سباستین که تمایل نداشت هویتش به صورت کامل فاش شود، به سرقت رفته است.

افرادی که خبرهای حوزه رمزارزها را دنبال می‌کنند بی‌شک در مورد توییت‌ها و فعالیت‌های جنجالی ایلان ماسک خبرهایی را شنیده‌اند. وقتی یکی از ثروتمندترین افراد جهان هشتگ بیت کوین را در قسمت - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اراک استان مرکزی - بیوگرافی توییتر خود اضافه کرد و توجه ویژه‌ای به بیت کوین نشان داد،‌ ارزش این رمز ارز محبوب یک شبه صعود کرد. توییت‌های وی در مورد ارزهای دیجیتال به همین جا ختم نشد. دو روز قبل نیز آخرین توییت ایلان ماسک در مورد توکن شیبا باعث شد قیمت این ارز دیجیتال نیز یک شبه ۳۰۰ برابر افزایش پیدا کند.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اراک استان مرکزی

ظاهرا فعالیت‌های وی در توییتر علاوه بر تاثیر بر قیمت رمزارزها تبعات دیگری را نیز به دنبال داشته و فضایی را برای کلاهبرداری باز - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اراک استان مرکزی - کرده است.

«سباستین» یکی از افرادی است که تجربه تلخی در این زمینه دارد و با دنبال کردن توییت ایلان ماسک، ۱۰ بیت کوین از دست داد - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اراک استان مرکزی - که با نرخ امروز بیت - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اراک استان مرکزی - کوین‌، ارزشی در حدود ۵۷۰ هزار دلار دارد. وی در مصاحبه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد که وقتی در توییتر اخبار را دنبال می‌کرده است، با توییت ایلان ماسک - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اراک استان مرکزی - روبرو می‌شود که در متن آن گفته شده بود به ازای هر مقدار بیت کوین، ایلان ماسک - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اراک استان مرکزی - معادل همان را هدیه - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اراک استان مرکزی - می‌دهد. سباستین بدون توجه به اینکه ممکن است در دام کلاهبرداران فضای سایبر قرار گرفته باشد،‌ روی لینک پیوست شده به توییت کلیک می‌کند.

بعد از ورود به - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اراک استان مرکزی - لینک با وب‌سایت کاملا حرفه‌ای که معاملات رمزارزها در آن انجام می‌شود روبرو می‌شود. وی می‌گوید لوگوها و تمام اطلاعات ظاهری کاملا درست بودند و جای شک و - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اراک استان مرکزی - شبهه‌ای را باقی نمی‌گذاشتند. لحظه‌ای که دیگر دیر شده بوده و وی همه ۱۰ بیت کوین را منتقل می‌کند و با کیف پول دیجیتالی خالی از بیت کوین روبرو می‌شود، تازه می‌فهمد که در دام کلاهبرداران اینترنتی افتاده است.

حساب کاربری که سباستین را به دام انداخته بود،‌ - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اراک استان مرکزی - کاملا جعلی بوده و وی به راحتی در دام افتاد. سباستین در این معامله ۱۰ بیت کوین از دست داده و این رقم یکی از بالاترین اعدادی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر اراک استان مرکزی - است تاکنون در چنین کلاهبرداری‌هایی از دست رفته است.

در سال ۲۰۲۰ حدود ۱۰۵۰۰ نفر در دام کلاهبرداران این چنینی افتاده‌اند، هرچند گفته می‌شود محققان امنیت سایبری توانسته‌اند پول از دست رفته در حدود ۵۶۰۰ نفر قربانی را ردیابی کنند. جالب است بدانید بسیاری از افرادی که در دام چنین کلاهبرداری‌هایی می‌افتند افراد ناشی و کارنابلدی نیستند.

به نظر می‌رسد بازار کلاهبرداری‌های بیت کوین بسیار داغ است و احتمال آن می‌رود که در سال ۲۰۲۱ حجم کلاهبرداری‌ها افزایش پیدا کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone