🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28764.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

توضیح تپسی درباره آسیب‌پذیری اطلاعات و عدم ارتباط این مسئله با افرانت

روز شنبه ۱۴ اردبیهشت ۹۸، رویدادی با موضوع «حفاظت از داده‌ در اقتصاد دیجیتال» در سازمان فناوری اطلاعات ایران برگزار شد. این رویداد با مشارکت شرکت تپسی، حضور استارت‌آپ‌های بزرگ مانند اسنپ، دیجی‌کالا، تخفیفان، نت‌برگ و ...

روز شنبه ۱۴ اردبیهشت ۹۸، رویدادی با موضوع «حفاظت از داده‌ در اقتصاد دیجیتال» در سازمان فناوری اطلاعات ایران برگزار شد. این رویداد با مشارکت شرکت تپسی، حضور استارت‌آپ‌های بزرگ مانند اسنپ، دیجی‌کالا، تخفیفان، نت‌برگ و همچنین «امیر ناظمی» رییس سازمان - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بندر انزلی استان گیلان - فناوری اطلاعات ایران برگزار شد. گزارش این - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بندر انزلی استان گیلان - رویداد با عنوان «سرمایه‌گذاری بیشتر تپسی در حوزه امنیت داده‌ها پس از تجربه آسیب‌پذیری اطلاعات» در دیجیاتو قابل مطالعه است.

در ابتدای این رویداد «میلاد منشی‌پور»، مدیرعامل شرکت تپسی به بیان اتفاقی که برای یکی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بندر انزلی استان گیلان - از سرورهای جانبی افتاده بود پرداخت و از شرکت افرانت نام برد. او در توضیح این اتفاق - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بندر انزلی استان گیلان - گفته بود:

«اطلاعاتی که مورد دسترسی قرار گرفت، اطلاعاتی بود که روی یکی از سرور‌های جانبی بود. سروری را ایجاد کرده بودیم و به درخواست اداره - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بندر انزلی استان گیلان - مالیات این اطلاعات - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بندر انزلی استان گیلان - مربوط به راننده‌ها آنجا تجمیع شده بود. این حفره امنیتی به دلیل غیرفعال کردن یکی از فایروال‌ها ایجاد شد. چون در واقع سرور، جز سرورهای اصلی ما نبود و به دلایل تکنیکی، سرور در محل افرانت بود و فایروال به مدت ۱۵ روز غیرفعال شده بود، برای اینکه سرور بتواند با سرورهای خارج افرانت ارتباط برقرار کند. در سه روز پایانی این دوره، اطلاعات مورد دسترسی قرار گرفت. در همین بازه زمانی، یک هکر کلاه سفید اوکراینی متوجه آسیب‌پذیری شده بود.»

اکنون روابط عمومی تپسی با ارسال بیانیه‌ای برای دیجیاتو، در همین رابطه شفاف‌سازی کرده و اعلام می‌کند که این مشکل، ارتباطی با - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بندر انزلی استان گیلان - شرکت افرانت نداشته و فایروال سرور در - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بندر انزلی استان گیلان - افرانت، توسط خود تپسی برای ۱۵ روز غیرفعال شده بود. روابط عمومی تپسی این بیانیه را در اختیار دیجیاتو قرار داده است:

پیرو برگزاری جلسه‌ی «حفاظت از داده در اقتصاد دیجیتال» که روز شنبه برگزار شد و ارائه‌ی تپ‌سی در ارتباط با تجربه‌ی اخیر در حوزه امنیت داده، توضیحات تکمیلی به شرح زیر - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بندر انزلی استان گیلان - ارائه می‌شود:

«در ارتباط با سرور جانبی شرکت تپ‌سی که در محل افرانت قرار داشته است، لازم به توضیح است که غیر فعال شدن فایروال این سرور، - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر بندر انزلی استان گیلان - از طرف تیم تپ‌سی به مدت 15 روز صورت گرفته است تا این سرور بتواند با سرورهای خارج از افرانت ارتباط برقرار کند و اشکال بوجود آمده، هیچگونه ارتباطی با دیتاسنتر افرانت و عملکرد تجهیزات این شرکت نداشته است.»

میلاد منشی‌پور همچنین در این رویداد اعلام کرده بود که اطلاعات ۱۸۰ راننده غیرفعال و ۶۰ هزار راننده فعال در این سرور جانبی وجود داشته اما این شرکت توسط همکاری با هکر کلاه‌سفیدی که این آسیب‌پذیری را کشف کرده بود، از نشت اطلاعات جلوگیری کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone