🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر خمام استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر خمام استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18841.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

همه آنچه از اندروید 12 می‌دانیم

گوگل احتمالا اولین نسخه بتا از اندروید 12 را به زودی برای توسعه‌دهندگان منتشر خواهد کرد. تاکنون اطلاعات زیادی در رابطه با این بروزرسانی ارائه نشده اما با توجه به تصاویر منتشر شده از این ...

گوگل احتمالا اولین نسخه بتا از اندروید 12 را به زودی برای توسعه‌دهندگان منتشر خواهد کرد. تاکنون اطلاعات - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر خمام استان گیلان - زیادی در رابطه با این بروزرسانی ارائه نشده اما با توجه به تصاویر منتشر شده از این آپدیت و با توجه به نسخه‌های قبلی می‌توان برخی اطلاعات در رابطه با این بروزرسانی را حدس زد.

در این مطلب تمام مواردی که تا به امروز درباره اندروید 12 می‌دانیم یکجا جمع شده - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر خمام استان گیلان - است.

عنوان اندروید 12 چه خواهد بود؟

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر خمام استان گیلان

گوگل دیگر قصد ندارد بروزرسانی‌‎های آینده خود را نامگذاری کند. بروزرسانی‌های قبلی این سیستم عامل تحت عناوین مختلف از جمله آبنبات چوبی (اندروید ۵) و مارشمالو (اندروید ۶) منتشر شده است اما برای بروزرسانی‌های آینده - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر خمام استان گیلان - تنها از اعداد استفاده خواهد کرد. بنابراین این نسخه تنها به عنوان اندروید 12 معرفی خواهد شد. گوگل - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر خمام استان گیلان - این رویه را همراه با انتشار اندروید ۱۰ در نظر گرفت و دو نسخه قبل بدون هیچ عنوانی منتشر شدند.

اندروید 12 چه زمانی منتشر خواهد شد؟

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر خمام استان گیلان

روند بروز رسانی هر نسخه از - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر خمام استان گیلان - اندروید نیاز به زمان بسیار زیادی دارد. گوگل معمولا نسخه بتا را در اوایل سال برای توسعه‌دهندگان منتشر می‌کند. برای مثال سال پیش، اولین نسخه بتا اندروید ۱۱ برای توسعه‌دهندگان در ۱۹ فوریه (۳۰ بهمن ۱۳۹۸) منتشر شد.

با این وجود اگر گوگل همچنان از سیاست سابق خود پیروی کند، انتظار می‌رود به زودی اندروید 12 برای توسعه‌دهندگان منتشر شود. نسخه عمومی این بروزرسانی احتمالا چند ماه پس از انتشار نسخه آزمایشی و با - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر خمام استان گیلان - رفع اشکالات گزارش شده توسط توسعه‌دهندگان در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

با این وجود انتظار می‌رود اواخر تابستان (ماه شهریور) شاهد نسخه رسمی اندروید 12 باشیم.

ویژگی‌های جدید اندروید 12

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر خمام استان گیلان

گوگل تا پیش از ارائه نسخه آزمایشی معمولا اطلاعات جدیدی در رابطه با ویژگی‌ها و قابلیت‌های - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر خمام استان گیلان - جدید نسخه‌های اندروید ارائه نمی‌کند.

با تکرار این موضوع، اطلاعات زیادی از اندروید 12 در اختیار کاربران قرار نگرفته است. با این وجود پیش از این تصاویری از اندروید 12 توسط برخی توسعه‌دهندگان منتشر - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر خمام استان گیلان - شد که به گفته آن‌ها این تصاویر به اسناد به اشتراک‌گذاری شده توسط شرکای - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر خمام استان گیلان - گوگل مربوط می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود.

با توجه به این تصاویر می‌توان متوجه شد که ظاهر ویجت‌ها کاملا تغییر کرده و شبیه به iOS 14 شده است.

همچنین در این بروزرسانی برچسب جدیدی با - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر خمام استان گیلان - رنگ متفاوت و در جهت حفظ حریم خصوصی دیده‌ می‌شود که در صورت استفاده اپلیکیشن‌ها از دوربین یا میکروفون موبایل، آن را به کاربر اعلام می‌کند. این ویژگی‌ هم در سیستم عامل iOS به شکل دیگری دیده‌ می‌شود.

- تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر خمام استان گیلان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone