🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سلفچگان استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سلفچگان استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  2. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  3. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18843.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

رویداد «هفته ایران دیجیتال» ۲۵ تا ۲۹ بهمن به صورت مجازی و حضوری برگزار خواهد شد

هفته ایران دیجیتال و ششمین نمایشگاه اینترنت اشیا در کشور ۲۵ تا ۲۹ بهمن ماه برگزار می‌شود. دو روز اول و یک روز پایانی این رویداد به صورت آنلاین برگزار خواهد شد و دو روز ...

هفته ایران دیجیتال و ششمین نمایشگاه - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سلفچگان استان قم - اینترنت اشیا در کشور ۲۵ تا ۲۹ بهمن ماه برگزار می‌شود. دو روز اول و - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سلفچگان استان قم - یک روز پایانی این رویداد به صورت آنلاین برگزار خواهد شد و دو روز میانی آن (دوشنبه و - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سلفچگان استان قم - سه شنبه) در محل دائمی نمایشگاه‌ - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سلفچگان استان قم - بین‌المللی تهران با حضور اپراتورها و شرکت‌های فعال در زمینه اینترنت اشیا به کار خود ادامه خواهد داد.

«مهدی روحانی نژاد» مدیر انجمن اینترنت اشیا کشور در نشست خبری ششمین مراسم نمایشگاه IoT در ایران اعلام کرد که تا سال ۲۰۲۵ بیش از ۲۰۰ میلیون دستگاه در کشور به اینترنت اشیا متصل خواهند شد و عمده آنها کنتورهای مصرف انرژی خواهند بود. به گفته روحانی نژاد برنامه ریزی شده تا سال ۱۴۰۳ نزدیک به ۱۰ درصد مردم ایران - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سلفچگان استان قم - به فناوری‌های نوین - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سلفچگان استان قم - دست - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سلفچگان استان قم - پیدا کنند که این مهم از طریق 5G و اینترنت اشیا محقق خواهد شد.

روحانی نژاد با تاکید بر اینکه بخش حضوری نمایشگاه ششم برنامه‌های مفصلی برای مردم ایران خواهد داشت تاکید کرد که همراه اول برای اولین و به طور رسمی از پروژه‌های 5G خود در این نمایشگاه رونمایی خواهد کرد. به گفته روحانی نژاد اپراتور ایرانسل نیز از برنامه‌های جدیدی در نمایشگاه رونمایی خواهد کرد که در ادامه راه فعالیت‌های قبلی‌اش خواهد بود.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سلفچگان استان قم

او تاکید دارد که - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سلفچگان استان قم - وبینارهای پیش از نمایشگاه نیز مقدمه سازی برای افتتاحیه نمایشگاه اصلی به صورت فیزیکی خواهد بود. این وبینارها - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سلفچگان استان قم - که به ترتیب «بررسی روندهای جهانی در توسعه ارتباطات هوشمند» و - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سلفچگان استان قم - «اهمیت نگاه اکوسیستمی در حرکت به سمت تجاری سازی اینترنت اشیا» نام دارد به صورت رایگان برای همگان قابل مشاهده خواهد بود: «بلیت این رویدادها از وبسایت رسمی جشنواره قابل دریافت است.»

روحانی نژاد تاکید دارد بحث اینترنت اشیا به خاطر مساله امنیتی که دارد و - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سلفچگان استان قم - همچنین موارد دیگری نظیر عدم وجود زیرساخت‌ها و هزینه‌های سرسام آور آن در ایران هنوز هم راستا با استانداردهای جهانی پیشرفت نکرده اما آنها امیدوار هستند که رویداد امسال یک جهش بزرگ برای توسعه و رشد اینترنت اشیا در کشور باشد.

مراسم فیزیکی این رویداد قرار است با همراه مدیران عامل اپراتورهای - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سلفچگان استان قم - موبایل و افراد دولتی همچون «سورنا ستاری» معاونت علمی ریاست جمهوری و «محمد جواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و «محمد فرجود» مدیرعامل فاوای شهرداری تهران» و مدیران عامل چند شرکت خصوصی مانند زیتل و فناپ تلکام و... برگزار شود. روحانی نژاد می‌گوید آنها قصد دارند در این مراسم چهارمین لیگ اینترنت اشیا در کشور را نیز راه‌اندازی کنند که برندگان آن - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سلفچگان استان قم - در روز آخر نمایشگاه اعلام خواهد شد.

مدیرعامل انجمن اینترنت اشیا ایران در پاسخ به سوال دیجیاتو مبنی بر اینکه آیا فکری برای چالش‌های سرمایه‌گذاری در این حوزه هم در ایام نمایشگاه شده یا خیر می‌گوید که سرمایه‌گذاری در IoT مانند سرمایه‌گذاری در دیگر بخش‌های فناوری کشور با چالش‌های زیادی روبرو است و در حال حاضر تنها دولت و دستگاه‌های حاکمیتی در این موضوع ورود پیدا کرده‌اند: «امکان سرمایه‌گذاری در حوزه اینترنت اشیا در کشور وجود دارد ولی واقعیت اینجاست که هنوز بهره بردارانی که باید برای این حوزه حضور داشته باشند، وجود - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سلفچگان استان قم - ندارند. آنها هنوز - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سلفچگان استان قم - احساس نیاز - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سلفچگان استان قم - به مساله هوشمندسازی در کشور نکردند و همچنین در کنار این موارد بحث فرهنگ استفاده از - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سلفچگان استان قم - این فناوری و سو مدیریتی نیز وجود دارد که نباید منکر آن شد.»

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سلفچگان استان قم

روحانی نژاد در ادامه به دیجیاتو می‌گوید که آنها با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری سعی کردند حلقه مفقوده سرمایه‌گذاری را پر کنند و این طلسم را بشکنند: «ایجاد یک سری پایلوت‌ها و طرح‌های اولیه کاری می‌کند تا بهره‌برداران استفاده از این فناوری و پتانسیل هوشمندسازی را ببینند و تشویق شوند که در مباحث کاری - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سلفچگان استان قم - خودشان نیز از این موارد استفاده - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سلفچگان استان قم - کنند. در نمایشگاه امسال طرح‌هایی در حوزه سلامت و کشاورزی هوشمند اجرا کرده‌ایم که از آنها با کمک اپراتورها رونمایی خواهد شد.»

مدیرعامل انجمن اینترنت اشیا کشور خبر از برگزاری رویدادی درباره اولین مزایده باند فرکانسی در ایران توسط وزارت ارتباطات برای اپراتورها در نمایشگاه امسال می‌دهد:

«بر اساس نقشه - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سلفچگان استان قم - راه توسعه ۵G در سازمان تنظیم مقررات، واگذاری باند ۳۵۰۰ مگاهرتز از اولویت‌های رگولاتوری در این راه است. افزایش ظرفیت شبکه این - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سلفچگان استان قم - اپراتورها از طریق واگذاری فرکانس‌های - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سلفچگان استان قم - مناسب و متناسب در باند ۳۵۰۰ مگاهرتز در دستور کار قرار گرفته و رگولاتوری بنا دارد برای اولین بار از طریق مزایده - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سلفچگان استان قم - فرکانسی، این منابع را در اختیار اپراتورها قرار داد.»

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سلفچگان استان قم

بررسی ابعاد مختلف این فرایند و پیشنهادات ذی‌نفعان به‌ویژه اپراتورهای تلفن همراه محور اصلی نشست «واگذاری باند فرکانسی ۳۵۰۰ مگاهرتز  و توسعه - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر سلفچگان استان قم - نسل پنجم تلفن همراه» در رویداد هفته ایران دیجیتال خواهد بود که روز دوشنبه ۲۷بهمن‌ماه ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پرخیده نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
روزتون بخیر احیانا شرکت شما طرفای قاضی علیا سلفچگان هم تعمیرات داره
پاسخ: بله در قاضی علیا شهر سلفچگان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone