🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر املش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر املش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  2. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  5. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18845.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ قابلیت Quick Share برای اشتراک فایل بدون کابل را به ویندوز ۱۰ می‌آورد

بر اساس برخی گزارش‌ها سامسونگ در پی انتشار سه اپ جدید از جمله Quick Share برای ویندوز ۱۰ است که اشتراک گذاری عکس، ویدیو و فایل‌های دیگر بین موبایل‌های گلکسی و کامپیوتر را آسان‌تر می‌کند. ...

بر اساس برخی گزارش‌ها سامسونگ در پی انتشار سه اپ جدید از جمله Quick Share برای ویندوز ۱۰ است که اشتراک گذاری عکس، ویدیو و فایل‌های دیگر بین موبایل‌های گلکسی و کامپیوتر را آسان‌تر می‌کند.

به گزارش ALumia و به نقل از XDA Developers، سامسونگ در شرف انتشار سه اپ جدید به نام‌های Quick Share, Samsung Free - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر املش استان گیلان - و Samsung O برای ویندوز است که همگی از مایکروسافت استور قابل دریافت هستند.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر املش استان گیلان

برنامه Quick Share به کاربران دستگاه‌های - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر املش استان گیلان - سری گلکسی اجازه می‌دهد تا تصاویر، ویدیوها و اسناد را بدون نیاز به کابل و با سرعت بالا به کامپیوترهای شخصی و لپ تاپ‌های ویندوز ۱۰ منتقل کنند. بنابراین دستگاه‌های - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر املش استان گیلان - گلکسی در صورت داشتن رابط کاربری One UI 2 به بعد - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر املش استان گیلان - می‌توانند محتواها را از طریق وای فای، بلوتوث یا لوازم الکترونیکی سازگار با پلتفرم SmartThings - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر املش استان گیلان - به اشتراک بگذارند. آنطور که در گزارش آمده اپ Quick Share از حالا برای برخی از دستگاه‌های ویندوزی منتشر شده است.

ALumia اشاره می‌کند که سامسونگ برنامه Samsung Free (سابقا Samsung Daily) را نیز برای ویندوز ۱۰ منتشر خواهد کرد که دسترسی به برنامه‌های تلویزیونی، اخبار و بازی‌ها را در قالب یک اپ ارائه می‌کند.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر املش استان گیلان

سازنده کره‌ای همچنین در پی انتشار اپلیکیشنی به نام Samsung O برای ویندوز ۱۰ نیز است. در حال حاضر - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر املش استان گیلان - اطلاعات زیادی از این اپ در دسترس نیست اما آنطور که در گزارش آمده نوعی کلون اپ خواهد بود و در روزهای آتی در استور ویندوز عرضه می‌شود.

سامسونگ و مایکروسافت رابطه تجاری خوبی داشته و برای کم کردن فاصله میان موبایل و کامپیوترها تلاش می‌کنند. این دو شرکت - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر املش استان گیلان - مرداد ماه امسال (اوت ۲۰۲۰) از یک همکاری استراتژیک بلند مدت به منظور انتقال آسان فایل میان گوشی‌های سامسونگ با کامپیوترهای شخصی خبر - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر املش استان گیلان - دادند. این همکاری می‌تواند برگ برنده سامسونگ در رقابت با قابلیت ایردراپ اپل محسوب شده و موبایل‌های اندرویدی را به سمت بدون پورت - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر املش استان گیلان - شدن - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر املش استان گیلان - حرکت دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر وسمه نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
با توجه به اطلاعات ارایه شده، می توان نتیجه گیری نمود که رضایت متوسط مشتری از خدمات ارایه شده توسط شرکت الو در تعمیر لباسشویی تی سی ال TWF85 از شهر املش در منطقه روستای حاجی اباد بوده است. البته در کنار این موضوع، پایبندی شرکت الو به انجام خدمات در منزل مشتری بسیار جالب و قابل تقدیر است. با توجه به چنین شایستگی، توصیه می شود تا شرکت الو به بررسی دلایل عدم رضایت کامل مشتری پرداخته، تا رضایت بیشتر مشتری را حاصل کند



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone