🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تالش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تالش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  2. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  5. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18844.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

امکان استفاده از بیت کوین به «اپل پی» افزوده شد

رمزارزها به ویژه بیت کوین در ماه‌های گذشته مورد توجه زیادی قرار گرفته‌اند و قیمت آن‌ها افزایش سرسام‌آوری داشته. حالا کاربران کیف پول بیت کوین مسترکارت پیش پرداخت «BitPay» می‌توانند کارت خود را به اپل ...

رمزارزها به ویژه بیت کوین در ماه‌های گذشته مورد توجه زیادی قرار گرفته‌اند و قیمت آن‌ها افزایش سرسام‌آوری داشته. حالا کاربران کیف پول بیت کوین مسترکارت پیش پرداخت «BitPay» می‌توانند کارت خود را به اپل Wallet اضافه کنند و از بیت کوین برای خریدهای آنلاین و فیزیکی درون «اپل پی» استفاده کنند.

کیف پول BitPay نه تنها از بیت کوین پشتیبانی می‌کند، بلکه - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تالش استان گیلان - می‌توان توسط آن از رمزارزهای دیگری مانند اتریوم و بیت کوین کش هم - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تالش استان گیلان - استفاده کرد. علاوه بر این، BitPay از استیبل کوین‌ها هم پشتیبانی می‌کند.

BitPay می‌خواهد تا اواخر ماه آینده میلادی از «گوگل پی» و «سامسونگ پی» هم پشتیبانی کند. مدیرعامل این کمپانی، «استفان پیر» در بیانیه‌ای از - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تالش استان گیلان - پشتیبانی این سرویس‌ها از کارت BitPay خبر داده:

«اپ BitPay Wallet هزاران مشتری دارد که از کارت BitPay استفاده می‌کنند. اپل پی و در آینده گوگل و سامسونگ پی استفاده از این کارت را در مناطق بیشتر ساده‌تر می‌کنند.»

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تالش استان گیلان

برای اینکه کاربران بتوانند کارت خود را به کیف پول اپل اضافه کنند، باید جدیدترین نسخه BitPay را دریافت کنند.

در کنار پشتیبانی از بیت کوین در کیف پول اپل، چند روز پیش گزارشی به این موضوع اشاره داشت که کوپرتینویی‌ها باید یک صرافی رمزارز اختصاصی راه‌اندازی کنند. با توجه به کاربران میلیونی اپل Wallet، چنین - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تالش استان گیلان - اقدامی می‌تواند منجر به درآمد ۴۰ میلیارد دلاری شود.

در صورتی که اپل وارد این بخش از بازار شود، قیمت ارزهای دیجیتال - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تالش استان گیلان - به ویژه بیت کوین احتمالا افزایش چشمگیری خواهد داشت. بیت کوین که هم اکنون قیمتی نزدیک به ۴۸ هزار دلار دارد، از چندین روز پیش و با انتشار خبر سرمایه‌گذاری ۱.۵ میلیارد - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر تالش استان گیلان - دلاری تسلا، مورد توجه بیشتری قرار گرفته و به رشد ارزش خود ادامه می‌دهد.

دیروز با نزدیک شدن قیمت بیت کوین به ۴۹ هزار دلار، ارزش بازار رقیق شده این رمزارز شامل بیت‌ کوین‌های استخراج نشده به بیش از ۱ تریلیون دلار رسید که رقم قابل توجهی محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone