🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  3. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  4. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  5. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18838.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

مسیریاب نشان به نحوه تبلیغات در جستجوی کافه بازار انتقاد کرد

مسیریاب نشان امروز با انتشار یک بیانیه خبری به کاربران خود اعلام کرد که مراقب تبلیغات گمراه‌کننده برخی اپ‌استورهای ایرانی باشند. اگرچه نشان در این بیانیه نامی از کافه بازار نبرده اما «جواد عامل»، بنیان‌گذار ...

مسیریاب نشان امروز با انتشار - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - یک بیانیه خبری به کاربران خود اعلام کرد که مراقب - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - تبلیغات گمراه‌کننده برخی اپ‌استورهای ایرانی باشند. اگرچه نشان در این بیانیه نامی از کافه بازار نبرده اما «جواد عامل»، بنیان‌گذار و مدیرعامل نقشه و مسیریاب نشان در گفتگویی - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - با دیجیاتو رویکرد کافه بازار در حوزه «تبلیغات در جستجو» را زیر سوال - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - می‌برد. به گفته عامل، روش تبلیغات در کافه بازار مصداق گمراه کردن کاربران است. او می‌گوید نهادهای ناظر باید در این حوزه - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - فعال‌تر باشند تا رقابتی سالم در فضای کسب‌وکارهای نوپا ایجاد شود.

در بیانیه تیم نشان با عنوان «در زمان نصب مسیریاب نشان گمراه نشوید»، نوشته شده «مدتی است که تبلیغاتی خاص در یکی از استورهای اندروید ایرانی به شکل چشم‌گیری افزایش پیدا کرده که به شکل حرفه‌ای پیاده‌سازی نشده است. این تبلیغات گاهی حالتی گمراه‌کننده به خود می‌گیرد و نتیجه‌‌ای - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - متفاوت از منظور صریح کاربر را به وی پیشنهاد می‌کند. به کلام ساده، زمانی که دوست شما «نشان» یا «مسیریاب نشان» را برای دانلود جستجو می‌کند، مسیریاب دیگری -با کیفیت و کارایی متفاوت- با استفاده از این روش تبلیغات کاربر - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - را به اشتباه می‌اندازد.»

نقشه و - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - مسیریاب نشان در پیام خود، اصل تبلیغات را زیر سوال نبرده و گفته که تبلیغات، یک مدل مرسوم در اپ‌استورها است که در این مدل، محصول مورد نظر یا به عنوان نتیجه‌ی اول ارائه می‌شود و یا در جایگاه - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - دوم اما به صورت بسیار چشم‌گیر و آشکار قرار می‌گیرد؛ به نحوی که از هر گونه اشتباه و گمراه شدن کاربر جلوگیری شود. به گفته نشان، تبلیغ قرار - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - است کاربر را از گزینه‌های دیگر مطلع کند، نه آن‌که محصول تبلیغ‌شده را به جای محصول اصلی مورد نظر کاربر قرار دهد.

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان
تصویری که نشان در بیانیه خبری‌اش درباره تبلیغات گمراه کننده به آن اشاره کرده است. - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - با جستجوی کلمه نشان، رقیب این اپلیکیشن به صورت تمام صفحه به کاربر نشان داده می‌شود.

دیجیاتو از روابط عمومی کافه بازار درخواست کرد تا توضیح خود را در همین رابطه ارائه دهد اما تیم بازار هنوز پاسخی به این درخواست نداده است. اما از سوی مقابل «جواد عامل»، مدیرعامل نشان در گفتگو با دیجیاتو اساسا این روش تبلیغات را نادرست می‌داند و آن را مصداق فریب دادن و گمراه کردن کاربر تلقی می‌کند.

به گفته عامل، کاربر زمانی که در جستجوی نشان است، قطعا - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - دنبال این برنامه است و نه چیز دیگری: «این موضوع - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - با جستجو کردن کلمه‌ای مانند نقشه آنلاین یا مسیریاب متفاوت است که یک شخص دنبال اپلیکیشنی در حوزه مسیریابی است و می‌خواهد همه موارد را ببیند، اما - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - در حال حاضر عملا جستجوی کاربر پیرامون یک برند زیر سوال می‌رود. در بسیاری - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - از موارد، با جستجوی نشان، دقیقا اپلیکیشن رقیب که متعلق به خود بازار است به نمایش در می‌آید. اما مسئله‌ای که مورد انتقاد ماست این است که چرا این تبلیغات به صورت تمام صفحه نمایش داده می‌شود که می‌تواند کاربر را گمراه کند. نه گوگل و نه هیچ شرکت دیگری این کار را نمی‌کند.»

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان
البته واقعیت اینجاست که این تبلیغات تمام صفحه در موارد دیگر هم - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - دیده می‌شود و حتی با جستجوی خود کلمه بلد که محصولی از هلدینگ هزاردستان - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - (مالک کافه بازار) است نیز دیده می‌شود. - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - اما با این حال پیشتر نیز مدیرانی از شرکت‌های استارتاپی دیگر به این موضوع انتقاد کرده‌اند.

تبلیغات تمام صفحه‌ای که عامل از آن صحبت می‌کند به اصطلاح تبلیغات Expanded هستند که بر اساس آخرین آمار کافه بازار، حدود ۳۰ درصد از تبلیغات داخل محیط این مارکت اندرویدی را شکل می‌دهند. بررسی‌های‌ دیجیاتو نشان می‌دهد این نوع تبلیغات معمولا در بین بازیگران بزرگ و حوزه‌های مرتبط به یکدیگر وجود دارند. در این حالت تبلیغ به صورت تمام صفحه به کاربر نشان داده می‌شود و شخص برای رسیدن به اپلیکیشن اصلی که دنبالش بوده باید صفحه را به پایین بکشد (اسکرول کند) و در غیر این صورت ممکن - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - است اپلیکیشنی که جستجو کرده را نبیند. (این موضوع به رزولوشن نمایشگر گوشی کاربر نیز بستگی دارد.)

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان

مدیرعامل نشان اعلام می‌کند که بخش قابل توجهی از رشد این مسیریاب، به دلیل پیشنهاد این اپلیکیشن - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - از طریق خود کاربران به دیگر کاربران بوده - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - است و حالا این اقدام کافه بازار، همین دسته از افراد که نام نشان را صرفا شنیده‌اند تحت تاثیر تبلیغات غیرعادی قرار می‌دهد. او در همین رابطه به دیجیاتو می‌گوید: «در واقع کاربری به یک کاربر دیگر توصیه می‌کند که اپلیکیشن نشان را نصب کند و این کاربر در نهایت به - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - نصب یک اپلیکیشن رقیب می‌رسد. این مساله فقط در نشان نیست و در دیگر حوزه‌هایی که دو رقیب اصلی دارند نیز به چشم می‌آید.»

این موضوع در - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - تبلیغات نماوا و فیلیمو به عنوان - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - دو بازیگر اصلی حوزه VOD و یا رقابت بین دیجی کالا - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - و سایت‌هایی مانند دیوار و شیپور به عنوان بازیگران حوزه خرید و فروش آنلاین خرده فروشی به چشم می‌خورد.

مدیر عامل نشان به دیجیاتو می‌گوید این کار باعث می‌شود - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - که تیم‌ها حتما هزینه‌ای برای این نوع تبلیغات کنار - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - بگذارند: «کار کافه بازار به ما که بودجه تبلیغاتی کنار نگذاشته‌ایم این پیام را می‌دهد که باید پول بدهیم تا در جستجوی اسم خودمان پروموت شویم. این روند باعث می‌شود بسیاری از - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - شرکت‌ها مجبور شوند در این مسیر هزینه تبلیغات پرداخت کنند در حالی که می‌توانستند از آن در مسیر بهتری استفاده کنند. در غیر این صورت با تبلیغات غیرعادی روبه‌رو می‌شوند که پتانسیل گمراه کردن کاربر را دارد.»

تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان
تصویری که مسیریاب نشان - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - در بیانیه خبری‌اش از جستجوی عبارت نشان در دیگر اندروید مارکت‌های داخلی و خارجی منتشر کرده است.

او در پاسخ به این پرسش که آیا اساسا با موضوع تبلیغات در فروشگاه‌های اندرویدی مشکل دارد یا خیر می‌گوید: «تبلیغات حق فروشگاه اندرویدی است اما روشی که کافه بازار آن را در برخی موارد انجام می‌دهد نه هوشمندانه است و نه شرایط - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - رقابت آزاد را نشان می‌دهد. تبلیغ Expanded شده - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - روی نام یک برند دیگر باعث انحراف ذهن کاربر می‌شود.»

او در پاسخ به سوال دیگر دیجیاتو مبنی بر اینکه راه حل این مشکل را چه می‌داند می‌گوید که حاکمیت باید در این مساله ورود کند:‌

«داشتن و ساختن یونیکورن خوب - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - است، خیلی هم خوب است ولی دوستان - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - حاکمیت نباید - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - بدون هیچ نظارت و رگولاتوری دست بازیگران بزرگ را باز بگذارند و عملا باعث خشک - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - شدن کسب و کارهای کوچک و - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - متوسط شوند و بروند با بزرگترها عکس یادگاری بگیرند. یک جایگاه برای سالم کننده رقابت کسب‌وکار لازم است که حاکمیت باید به این مساله ورود کند، البته این بحث - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - امسال با مصوبه‌ای از سوی شورای عالی فضای مجازی آغاز شد.»

اشاره عامل - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - به ماجرای ابلاغیه مرکز ملی فضای مجازی در مرداد ماه امسال است که یک بستر قانونی بهتر برای شکایت از انحصارگرایی ایجاد کرده است. عامل - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - می‌گوید با توجه به این مصوبه، در صورت عدم تغییر رویکرد بازار، - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - این امکان وجود دارد که موضوع را از طریق قانونی پیگیری کنند: «ما اکنون - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - رشد کرده‌ایم و دانلود روزانه‌ نشان از گوگل پلی، بیشتر از بازار است، اما رگولاتور باید به بازیگرانی که - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - هم‌اکنون می‌توانند باهم - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - رقابت کنند بپردازد و نگذارد این اتفاق‌ها برای این بازیگران، مخصوصاً بازیگران کوچک‌تر رخ دهد.»

گفتنی‌ست دیجیاتو پیش از انتشار این گزارش از کافه بازار درخواست کرد تا در این رابطه اظهار نظر کند اما این شرکت - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - هنوز پاسخی به این درخواست نداده است. در صورت پاسخ دادن کافه بازار به این موضوع، این گزارش به روز‌رسانی خواهد شد.


به روز رسانی: دو تیم «تبلیغات در جستجو» و تیم «جستجو بازار» به چند سوال دیجیاتو پیرامون همین موضوع پاسخ - تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان - دادند که می‌توانید اینجا بخوانید: 

- تعمیرات لباسشویی جی پلاس در شهر ماسال استان گیلان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone