🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  4. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  5. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37581.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

اپل واچ می تواند در آینده نزدیک به متخصصین در شناسایی مشکلات قلبی کمک کند

در آینده نزدیک، ساعت هوشمند شما می تواند نقش متخصص قلب را برایتان ایفا کند. در مجموعه ای از تحقیقات، محققان دانشگاه کالیفرنیا دریافته اند که اپل واچ به کمک یک اپلیکیشن از Cardiogram Inc ...

در آینده نزدیک، ساعت هوشمند شما می تواند - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - نقش متخصص قلب را برایتان ایفا کند. در مجموعه ای از تحقیقات، محققان دانشگاه کالیفرنیا دریافته اند که اپل واچ به کمک یک اپلیکیشن از Cardiogram Inc می تواند مشکلات قلبی را شناسایی کند؛ اما دقت این قابلیت تنها زمانی افزایش می یابد که کاربر در حال استراحت به پشت باشد.

در این تحقیقات، از شمارشگر گام ها و سنسور ضربان - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - قلب اپل واچ برای پایش اطلاعات مربوط به مشکلات قلبی نظیر فیبریلاسیون دهلیزی استفاده شده است؛ نوعی از آریتمی قلبی که باعث شکل - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - گیری لخته های خونی و ایست - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - قلبی می شود.

محققان در این پژوهش، اطلاعات 6680 دارنده اپل واچ، از جمله 50 نفر که - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - از فیبریلاسیون دهلیزی رنج می برند را از طریق اپلیکیشن کمپانی Cardiogram Inc به دست آوردند و سرمایه گذاری این تحقیقات نیز از سوی همین کمپانی انجام شده است. بعد از این، اطلاعات - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - استخراج شده با یک شبکه - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - یادگیری - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ماشینی تحلیل شدند - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - و نتایج بسیار جالبی به دست آمد.

پیش از هر چیز، اپل واچ توانست فیبریلاسیون دهلیزی را با دقت 97 درصد شناسایی کند؛ البته در صورتی که بیمار در حال استراحت بود و هیچ فعالیت فیزیکی خاصی نداشت. در صورتی که شخص حرکت کرده و به کارهای روزانه خود مشغول باشد، دقت به 72 درصد کاهش می یابد. تفاوت به وجود آمده در میزان دقت، به خاطر اینست که ضربان قلب هنگام فعالیت های فیزیکی افزایش می یابد و سبب می شود اپل واچ در طول روز، مدت کمتری مشغول به پایش ضربان قلب باشد.

فیبریلاسیون دهلیزی به صورت سالانه 2.7 - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - میلیون آمریکایی و 34 میلیون نفر در سراسر جهان را تحت تاثیر قرار می دهد. برخی از افراد ممکن است به این اختلال دچار باشند اما به علت عدم شناخت نشانه های آن نظیر درد سینه، ضربان غیرمعمول قلب، خستگی هنگام ورزش و نفس تنگی از ابتلای خود آگاه نباشند. بنابراین کشف محققان می تواند در آینده به بهبود وضعیت مبتلایان به بیماری های قلبی منجر شود و شاید جان - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - بسیاری را نجات دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone