🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  2. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  3. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  5. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43605.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

ایده خلاقانه برای نمایش عملکرد مطلوب کولرهای گازی ال جی

ال جی معمولا برای اثبات عملکرد مطلوب محصولات خود، ایده های خلاقانه ای را به نمایش می گذارد و این بار نیز شرکت کره ای به منظور نمایش گرمای اندک تولیدی توسط کولرهای گازی خود ...

ال جی معمولا برای اثبات عملکرد مطلوب - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - محصولات خود، ایده های خلاقانه ای را به نمایش می گذارد و - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - این بار نیز شرکت کره ای به منظور نمایش گرمای اندک تولیدی توسط کولرهای گازی خود از یک برج شکلاتی کمک گرفته.

برای آنکه بیشتر در جریان جزئیات این ماجراجویی قرار بگیرید از شما دعوت میکنیم تا متن بیانیه خبری رسمی این شرکت در همین رابطه را از نظر بگذرانید.

کولرهای گازی معمولا به خاطر گرمای زیاد با مشکلات مختلفی روبرو می‌ شوند. حتی در زمانی که کولرگازی در حال کار است - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - نیز دمای اتاق افزایش پیدا می‌کند. امری که باعث خشمگین شدن ساکنان و سخت‌ تر شدن تابستان می‌ شود.

به همین خاطر ال‌ جی با استفاده از روشی خلاقانه توانسته نشان بدهد که چگونه فناوری‌ های پیشرفته این شرکت می‌ توانند در مقابل گرمای زیاد مناطقی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - مثل خاورمیانه و آفریقا دوام بیاورند. در این روش ال‌ جی آزمایشی طراحی کرد تا نشان دهد چگونه کولرگازی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - DUALCOOL این شرکت حتی در دمای خارج - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - اتاق 65 درجه‌ ای هم می‌ تواند فضای داخل اتاق را خنک نگه‌ دارد.

برای نشان دادن عملکرد کولر گازی DUALCOOL ال‌ جی، این شرکت به سراغ آقای Frank Hasnoot، برنده مسابقات قهرمانی شکلات رفته است تا یک برج شکلاتی بسازد. او در همان ابتدا گفت که برای ساختن یک برج شکلاتی دمای اتاق باید در 20 درجه سانتی‌گراد ثابت بماند.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تربت حیدریه استان خراسان

آقای Hasnoot و تیم آشپزانش در مقابل یک تیم دیگر در اتاقی کنار اتاق خود که با یک دیوار شیشه‌ ای جدا شده بود رقابت می‌ کردند و همه وسایل، ابزارها و امکانات برای هر دو تیم یکسان بود. تنها تفاوت این دو اتاق این بود که اتاق آقای Hasnoot از یک کولر گازی DUALCOOL - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ال‌جی استفاده - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - می‌ کرد و اتاق دیگر از یک مدل معمولی.

وقتی هر دو کولرگازی در حال کار بودند، دمای خارج اتاق شروع به افزایش کرد. در اتاقی که کولرگازی معمولی استفاده شده - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - بود. بعد از یک دمای مشخص، دمای اتاق نیز شروع به افزایش کرد و کولرگازی نتوانست در مقابل گرما مقاومت کند.

وقتی دمای خارجی اتاق از 55 درجه به 65 درجه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - رسید دو گروه آشپزان در حال ساخت سازه شکلاتی بودند. شکلاتی که - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - در اتاق با کولرگازی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - معمولی قرار داشت با افزایش دمای اتاق به 38 درجه سریع شروع با آب شدن کرد، - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - در حالی که شکلاتی که در اتاق مجهز به کول - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - DUALCOOL ال‌جی بود به خاطر ثابت بودن دما در 20 درجه سانتی‌ گراد هنوز حالت خود - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - را حفظ کرده بود.

با استفاده از کولرگازی DUALCOOL ال‌جی برج 240 کیلوگرمی شکلات نه تنها کامل شد بلکه ساختار و زیبایی خود را نیز حفظ کرد.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تربت حیدریه استان خراسان

کولر‌گازی DUALCOOL ال‌ جی با جریان خنک‌ کننده خود دمای هوای داخلی را در حالت - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ایده‌ آلی که می‌ خواهید نگه می‌ دارد. - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - حتی اگر دمای هوای خارج اتاق تا حد زیادی بالا برود. این امر نشان‌دهنده نوآوری، قدرت و بهره‌ وری بالای این محصول است. به خصوص با توجه به گرمای دیوانه‌ کننده در تابستان.

قدرت بالای DUALCOOL از فناوری پیشرفته ال‌ جی یعنی کمپرسور اینورتر مخصوص مناطق گرم حاره ای سرچشمه می‌ گیرد. کمپرسوری که برای اولین بار در کولرگازی استفاده شده است تا بهره‌ وری خارق‌ العاده‌ای در اختیار مصرف‌ کنندگان بگذارد.

فناوری‌ های خنک‌ کننده هوا پیشرفت بزرگی در راستای افزایش راحتی و سلامتی ما داشته‌ اند و در عین حال قیمت آنها نیز - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کمتر از گذشته شده است. این اتفاق باعث شده است که کولرهای گازی چیزی بیشتر از یک وسیله خنک‌ کننده و گرم‌ کننده - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - برای خانه و - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تربت حیدریه استان خراسان - اداره باشند.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone