🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  3. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  4. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  5. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43606.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

حضور SDM845 در یکی از اسناد کوالکام علیه اپل؛ اسنپدراگون 845 در راه است

همان طور که احتمالاً می دانید، در حال حاضر اپل و کوالکام اختلافات شدیدی با یکدیگر دارند و هرکدام سعی می کنند با ارائه مستندات محکم تری، نتیجه دعوای حقوقی را به نفع خود تمام ...

همان طور که احتمالاً می - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - دانید، در حال حاضر اپل و کوالکام اختلافات - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - شدیدی با یکدیگر دارند و هرکدام سعی می کنند با ارائه مستندات محکم - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - تری، نتیجه دعوای حقوقی را به نفع خود تمام کنند.

در یکی از اسناد مذکور که توسط کوالکام منتشر شده، فهرستی از چیپ هایی به چشم می خورد که هنوز توسط کمپانی ساکن - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - سن دیگو به صورت رسمی معرفی نشده اند و - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - در میان آنها، کد «SDM845» که - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به احتمال زیاد به چیپست پرچمدار اسنپدراگون 845 اشاره دارد نیز دیده می شود.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

چیپست 7 نانومتری اسنپدراگون 845 به مودم گیگابیتی X20 مجهز شده است

بر اساس اخباری که تا کنون منتشر شده، چیپست مورد بحث از فناوری 7 نانومتری در تولید بهره برده و با همکاری شرکت «TSMC» برای محصولات سال 2018 ساخته خواهد شد. کمپانی TSMC در واقع جایگزین سامسونگ به عنوان شریک قبلی کوالکام در توسعه چیپست پرچمدار این شرکت شده، و به کمپانی مذکور در فرآیند طراحی و ساخت اسنپدراگون 845 کمک خواهد کرد.

همچنین لازم به ذکر است که سیستم روی چیپ قدرتمند کوالکام، از مودم پر سرعت X20 (به عنوان تنها مودم - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - LTE گیگابیتی بازار) نیز بهره برده که می تواند سرعت دانلودی معادل 1.2 گیگابیت در ثانیه و سرعت آپلودی برابر با 150 مگابیت در ثانیه را فراهم کند.

گفتنی است در کنار چیپست پرچمدار کوالکام، کد مربوط به مدل اسنپدراگون - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - 440 نیز به چشم می خورد که با توجه به معرفی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - چیپست اسنپدراگون 450 در ماه گذشته، مشخص نیست میان رده بعدی کوالکام چه تفاوت هایی با نسخه اخیر خواهد داشت.

- تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر اهر استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone