🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کندی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کندی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  2. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43603.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

افتتاح دومین شرکت شتاب دهنده مشترک همراه اول و دانشگاه های کشور

اگر خاطرتان باشد همراه اول در شهریورماه ۹۵ اولین شتاب دهنده خود با نام «هوشمند اول بهشتی» را با همکاری دانشگاه شهید بهشتی تهران راه اندازی کرد و حالا این شرکت با همکاری دانشگاه شیراز ...

اگر خاطرتان باشد همراه اول در شهریورماه ۹۵ اولین - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - شتاب دهنده خود - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - با نام «هوشمند اول بهشتی» را با همکاری دانشگاه شهید بهشتی تهران راه - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - اندازی کرد و حالا این شرکت با همکاری دانشگاه شیراز شتاب دهنده دیگری را تاسیس کرده که در ادامه توجه شما را به متن بیانیه خبری رسمی آن در همین رابطه جلب مینماییم.

دومین شرکت شتاب دهنده مشترک همراه اول و دانشگاه های کشور در دانشگاه شیراز با عنوان«هاب شیراز»، افتتاح شد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در مراسمی با حضور دکتر حمیدرضا نیکوفر قائم مقام مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران، دکتر ابراهیم گشتاسبی راد رئیس دانشگاه شیراز، مهندس بهمن آصفی مدیر کل نوآوری و توسعه - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کسب و کار همراه اول، دکتر وحید سهراب پور مدیر مرکز نوآوری دانشگاه شیراز، دومین شرکت شتاب دهنده همراه - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - اول با عنوان«هاب شیراز»، در دانشگاه شیراز افتتاح شد.

همراه اول در راستای تعاملات علمی و پژوهشی بین دانشگاه و صنعت و همچنین با هدف توسعه و شتاب دهی - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کسب و کارهای نوپا و نوآور(استارتاپ ها)، همکاری در تولید محصولات و خدمات نوآورانه در حوزه ارتباطات و فناوری های نوین و تجاری سازی طرح های نوآورانه، دومین شرکت شتاب دهنده مشترک خود را با دانشگاه شیراز و با عنوان «هاب شیراز» افتتاح کرد.

این  مراسم در محل تجهیز شده جهت راه اندازی شرکت مشترک هاب شیراز در ساختمان - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - برج فناوری دانشگاه شیراز برگزار شد.

همچنین اولین نشست اعضای هیأت مدیره و هیأت مؤسس این شرکت تشکیل و رسماً فعالیت شرکت مشترک هاب شیراز آغاز شد.

پیش از - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - این همراه اول اولین شرکت شتاب دهنده خود را در شهریور ماه ۹۵ با همکاری دانشگاه شهید بهشتی و با عنوان «هوشمند اول بهشتی» جهت حمایت از  ایده ها و تجاری - تعمیرات لباسشویی کندی در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - سازی طرح ها و پروژه های کارآفرینان در داخل دانشگاه شهید بهشتی ایجاد کرده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone